Diva Skrevet 14. februar 2005 #1241 Del Skrevet 14. februar 2005 :rosasmil: :D :klem2: :dagensrose: Krysser fingrene for at du får ny jobb :D Håper vi ses snart. Det er forferdelig lenge siden nå. Jeg er fullt og helt med på treff snart. Jeg flytter gjerne på meg, så jeg blir med "overalt". Vi får snakkes nærmere Ha en fin uke så lenge da. Glad i deg vennen. Kjempeklems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #1242 Del Skrevet 17. februar 2005 I morra blir oppsigelsen levert på jobben. Skal bli deilig og bli ferdig med det. Var hos legen om mandag og fikk sykemelding for forrige uke og ut denne uka samt et brev som skal til aetat hvor det står at jeg må slutte i jobben av helsemessige årsaker. Det og gå ut som arbeidsledig igjen er en vanskelig tanke, men føler jeg må gjøre dette for min egen skyld. Følg med, følg med... Ellers er det ikke stort som har skjedd... Skal surfe litt videre jeg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. februar 2005 #1243 Del Skrevet 17. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2005 #1244 Del Skrevet 22. februar 2005 Er alt OK her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #1245 Del Skrevet 30. mars 2005 Hu hei her var det liv!!! :oops: :oops: :oops: Nå har jeg da vært uten jobb noen uker, det er en befrielse og være kvitt jobben! Var litt usikker på om det og si opp en jobb var det rette, med tanke på det og streve etter en ny, men følelsen jeg hadde etter og levert oppsigelsen.... Jeg har uten tvil gjort det rette. Har ingen ny jobb i kikkerten, og får heller ikke dagpenger fordi jeg ikke har tjent nok penger, men det ordner seg vel på et vis. Kan ikke tenke negativt på det, da drukner jeg i mine egene tanker. Påska er unnagjort og vi hadde besøk av min søster. Det var kjempe kos, men utrolig fort dagene går! Håper ikke det er så lenge til Mannen og jeg reiser nedover selv. Ellers har vi lagt planer for sommerferien; Pusse opp soverrommet! Aner ikke farge osv men det finner vi ut. Oj... nå blir det kake her, got to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 8. april 2005 #1246 Del Skrevet 8. april 2005 Hei snuppa! Lenge siden nå... tida går så fort gitt. Godt for deg at du slutta på jobben. Synes ikke det er noe hyggelig at du skal lide og mistrives på jobben. Det dukker nok opp noe annet :D Krysser fingrene for deg! Vi må møtes snart igjen da. Denne helgen blir vi her i Blærum, men vi kommer nok en helg hjemover snart. Vi snakkas, vennen PS: sender mail imorra angående den saken du sendte meg sms om. Litt forsinket, men det har vært et sant helvete på jobben denne uka :-x Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. april 2005 Forfatter #1247 Del Skrevet 11. april 2005 Diva: Takk for at du sender mail om det. Tilbakemelding er viktig for oss og få, teoretisk sett ser det ut til at vi kan få til dette, men det er finansiering og forhandlere det står på .....og der gav jeg meg selv munnkurv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1248 Del Skrevet 11. april 2005 Her er det lenge siden jeg har vært innom :-) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 11. april 2005 #1249 Del Skrevet 11. april 2005 heisann vennen. Koselig å se deg på nett :-) Og nå ble jeg skikkelig nysgjerrig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 11. april 2005 #1250 Del Skrevet 11. april 2005 Og nå ble jeg skikkelig nysgjerrig..... Andre og som blei det... Lykke til hva nå enn slags prosjekt det er dere har på gang!! Forventer meg forresten en velkomstkomitè når vi kommer med flyttelasset om et par måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #1251 Del Skrevet 21. mai 2005 Diva: Takk for at du sender mail om det. Tilbakemelding er viktig for oss og få, teoretisk sett ser det ut til at vi kan få til dette, men det er finansiering og forhandlere det står på .....og der gav jeg meg selv munnkurv..... Venninna mi og jeg jobber med og åpne en butikk! Om noen har sett på *måtte ta en liten sensuer her*så vil nok de fleste skjønne hva vi vil. 31. skal vi på et møte med et kjøpesenter som er interesserte i oss. Dette kommer til og bli utrolig spennende framover. Dere skal få tilbakemelding. Tro meg!! Tenk og gå fra arbeidsledig til butikkeier! Skal surfe litt nå, er barnevakt for tanteungen min nå hos svigers, de har laptop med trådløst nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #1252 Del Skrevet 21. mai 2005 Herreminskaper! Jeg sitter jo her enda! Må bare -før jeg bombes med sinte innslag- at den vesle engelen til tante har sovet hele tiden.... Kanskje på tide og si seg snart? Øynene mine begynner og få så rar firkantet form... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #1253 Del Skrevet 22. mai 2005 Nå har tanteungen blitt badet og lekt seg i badekaret, fått springe litt rundt i bare bleia, kost med onkel og ser nå på tegnefilm mens hun spiser frokost. ideelt sett burde hun ikke se TV mens hun spiser, men skyld ikke på meg, er bare tante jeg.... Etterpå tenkte vi og gå en tur, men det regner nå så vi får se. har bestemt oss for og investere i en laptop med trådløst nett når ferie- og skattepengene kommer. dette var rett og slett veldig behagelig. Mon tro om svigerfar merker det om laptoppen hans blir borte? I ettermiddag skal vi i bursdag til halvsøstra mi, hun blir hele 6 år. Det er litt rart og være 26 og ha en søster som er 20 år yngere. Føles nesten mer som om jeg er tanta hennes. Igår hadde Aricept utdrikkingslaget sitt, også kunne ikke jeg være med. Har vært litt trist for det, for jeg hadde veldig lyst til og være med. Skal ihvertfall i kirka når de gifter seg, og det gleder jeg meg til og se. Lurer på hva jeg skal kjøpe.... Så Grand Prix igår og håpa igrunn at Wig Wam skulle vinne, men istedet ble det jo Hellas(?). Vinnerlåta var OK, men veldig Grand Prix om dere skjønner. Nå er jenta her ferdig med maten så vi får fortsette med dagen vår. En god dag ønskes dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 22. mai 2005 #1254 Del Skrevet 22. mai 2005 Heisann Laptop og trådløst nett er kjekke greier det :D Mon tro om svigerfar merker det om laptoppen hans blir borte? nei, han merker det sikkert ikke Krysser fingrene for dere den 31. Håper dere får det til, dte hadde vært moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #1255 Del Skrevet 25. mai 2005 Å. det er ikke så lett og stable et firma på beina. Har fått litt tilbakemeldinger fra www.bedin.no med punkter vi må gå igjennom og vurdere. Får litt kalde føtter innimellom, kanskje strekker ikke vi til? Kanskje vil vi mer enn det som er mulig? Kanskje får vi ingen kunder? Litt angst får jeg, men fy fader, dette er drømmen. MarianneE- butikkeier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 25. mai 2005 #1256 Del Skrevet 25. mai 2005 Å. det er ikke så lett og stable et firma på beina. Har fått litt tilbakemeldinger fra www.bedin.no med punkter vi må gå igjennom og vurdere. Får litt kalde føtter innimellom, kanskje strekker ikke vi til? Kanskje vil vi mer enn det som er mulig? Kanskje får vi ingen kunder? Litt angst får jeg, men fy fader, dette er drømmen. MarianneE- butikkeier! Ønsker man, vil man og fokuserer man nok så får man det til! Dette går bra MariannE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #1257 Del Skrevet 26. mai 2005 Jo takk, Lizbet. vi prøver. Skulle egentlig være med Aricept og prøve brudekjolen i dag, men måtte desverre melde avbud for jeg må prioritere jobbing med butikken. Det må gå forran alt annet resten av uka. det er ikke mye igjen, men det tar tid. Litt sliten bare ved tanken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 26. mai 2005 #1258 Del Skrevet 26. mai 2005 Si i fra når dere åpner, så kommer jeg å ser. Er på flyttefot nå vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #1259 Del Skrevet 31. mai 2005 Idag har jeg vært på møtet med kjøpesenteret. Det var skummelt, men gikk bra. Senteret er mer enn interesserte, men etter og ha regnet på det vil det bli for dyrt for oss. Med husleie på 12.600 pr mnd + 16.600 i "felles utgift" kommer vi ikke til og klare det, desverre. Litt deppa er vi, men vi kommer til og leite videre. Litt dårlig tid, men ville bare nevne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. juli 2005 #1260 Del Skrevet 17. juli 2005 Følte bare for å dra denne fram jeg, før den drukner helt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg