-Fisken- Skrevet 4. oktober 2004 #1201 Del Skrevet 4. oktober 2004 Uff da :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #1202 Del Skrevet 5. oktober 2004 Takk, Aricept, det hadde vært greit det med kronerulling. Som nevnt så varte nødløsningen i ca 20 minutter... Nåja, i kveld begynner jeg og jobbe og det blir deilig og tjene litt penger igjen. Det hjelper nok på krone-nøden hva kjøp av PC angår. Takk for hilsner, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. oktober 2004 #1203 Del Skrevet 12. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 12. oktober 2004 #1204 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei!! Jobber du for tida? Ha en fin resten av uka og kos deg til helga. OG overse datoen - dette får gjelde den uka du leser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #1205 Del Skrevet 27. oktober 2004 hei jenter! Ja, jeg lever! Trives godt på jobben- skjønt jeg er sykemeldt nå med halsbettennelse på andre uka. Det er kjipt det! Kanskje sees vi snart? Ønsker dere alle en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2004 #1206 Del Skrevet 27. oktober 2004 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2004 Forfatter #1207 Del Skrevet 4. november 2004 heisann! Nå sitter jeg på biblioteket og har en time lånt tid med data. Ah...it`s sweet. Vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive, det er ikke noe nytt som skjer i livet mitt egentlig. Vel..om en uke reiser jeg til Oslo, hvor jeg skal først treffe ei venninne som bor der inne, og etter det skal jeg treffe Mannen når han er ferdig på jobben. Fredagen skal vi ta inn på et hotell hvor vi har gavekort på suite. Gleder meg noe sjukt.... Ellers har jeg litt klaging på Aricept og Catwoman her: Kan dere la være og jobbe når jeg har fri og motsatt? Har heldigvis fri idag, det er deilig for jobben som telefonselger er mer slitsom enn man kunne tro, mange tror det er "piece of cake" men det er det faktisk ikke. Igår hadde jeg nesten bare kranglete, kjeftende, frekke kunder på tråden, da er det ikke lett og skulle smile og være blid, men jeg har bestemt meg for noe, nemlig at jeg skal være hyggelig tilbake- jeg vil ikke være den som gir kunden noe negativt. Hmm... vanskelig og forklare, men... Ble litt klaging her, men sannheten er at jeg trives godt og får tilbakemelding på at jeg gjør en god jobb. Jeg respekterer kundens "nei" og synes det er viktig. Synes som sagt at folk skal sitte igjen med noe positivt selvom jeg sikkert er en plage og få i telefonen. Jaja, idag er et torsdag og som vanlig kommer Mannen hjem i dag. Nå har han jobbet i Oslo i 5 måneder og jeg må innrømme at jeg er lei nå. det er vi begge to... Setter strek her nå, for jeg må surfe litt rundt. Ha en flott dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2004 Forfatter #1208 Del Skrevet 4. november 2004 Da er min lille time snart over- desverre. Jeg får tusle hjem i småregnet og gjøre litt husarbeid. Jippi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2004 #1209 Del Skrevet 4. november 2004 Skal han jobbe lenge i Oslo da? Skjønner dere er lei av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2004 Forfatter #1210 Del Skrevet 4. november 2004 Skal han jobbe lenge i Oslo da? Skjønner dere er lei av det. hadde vi bare vist det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. november 2004 #1211 Del Skrevet 5. november 2004 Vi har heldigvis reservert oss mot telefonselgere. Hvis folk ikke har gjort det har de ikke rett til å klage. Hvis de derimot har gjrt det og alikevel blir oppringt, har de rett til å bli sure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. november 2004 #1212 Del Skrevet 5. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 15. november 2004 #1213 Del Skrevet 15. november 2004 Man får holde litt liv her så godt en kan.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. november 2004 #1214 Del Skrevet 15. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. november 2004 #1215 Del Skrevet 16. november 2004 MariannE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. november 2004 Forfatter #1216 Del Skrevet 18. november 2004 Heisann! Nå har jeg kommet fra frisøren og føler meg riktig så fin, he he.... Hadde tenkt og sitte her lenge og utnytte PC reservasjonen min, men så ringte pappa akkurat og lurte på om vi skulle treffes på cafè, det ville jeg gjerne men tar min unge spreke far på lunch i stedet for. Lønn er flotte greier.... Leser med interesse tråden om telefonsalg, gir meg litt over av enkeltes mangel på forståelse for andres jobb. Må også le litt av de som hisser seg skikkelig opp og blir sure fordi akkurat de blir oppringte. Vi sitter ikke akkurat og taster inn telefon nummerene selv, alt det der går automatisk via en data. men nå må jeg nesten haste videre for og treffe pappa. Og husk alle sammen: Når man reserverer seg mot tlf.salg tar det tre måneder før det aktiviseres og det må fornyes hvert år En ting bare, vurderer og bytte nick til Mary Jane noen reaksjoner på det? Sees jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2004 #1217 Del Skrevet 20. november 2004 Og reservere seg kan man gjøre her: http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp Ikke bare kan man reservere seg mot telefonsalg, men mot adresert reklame og sånn også. Kjempedeilig! (Det står forøvrig ikke noe om at man må reservere seg hvert år... Snodig. Nåja, jeg er uansett innom med jevne mellomrom.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 14. desember 2004 #1218 Del Skrevet 14. desember 2004 GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!! Vi snakkes på nyåret igjen! Vel, kanskje i alle fall! Og i alle fall i realiteten til sommeren håper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #1219 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei vennen min ! :D Legger inn en hilsne jeg, så ikke MarianneE sin dagbok forsvinner langt vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. desember 2004 #1220 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg