-Fisken- Skrevet 24. august 2004 #1161 Del Skrevet 24. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. august 2004 #1162 Del Skrevet 25. august 2004 Hei hei Hvordan står det til med deg da? Ha en fin kveld! klemmer fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. august 2004 Forfatter #1163 Del Skrevet 31. august 2004 Greetings from Stavanger!!! Lørdag kom Mannen og meg til Stavanger og er her enda. Har det koselig her hos min søster og samboen. Det er litt uvant og være gjest slik, men føler meg hjemme allikevel. Stavanger er en kjempe fin by, og jeg trives så godt her. Tenkte jeg bare skulle skrible litt her nå før Mannen og jeg reiser en tur til byen. Heldigvis har min søster data med internett, så det er deilig!!! Bare så synd at lagringsminnet er fullt og det går så seint på nettet.... Men, jeg er ikke bortskjemt med PC tilgang nå, så jeg klager ikke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. august 2004 #1164 Del Skrevet 31. august 2004 Stavanger er en kjempeflott by! Kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. august 2004 #1165 Del Skrevet 31. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2004 Forfatter #1166 Del Skrevet 1. september 2004 God "morgen" fra vestlandet! Her har vi det bare bra, sløver litt men det er nå deilig da. var på besøk hos svoger Ø sin mor i går kveld, det var koselig. Hun hadde kjøpt en valp som var sååå leken og kosete. Forelska meg helt i den, jeg. Fant het den, en blandingsrase (helgecoctail). Tidligere på dagen var Mannen og jeg på kjøpesenteret "Kvadrat" og dagen før var vi på "IKEA" hvor vi handlet for 1.200 kroner. Masse småting som er kjekt og ha, og som vi trenger. I kveld skal Mannen og jeg ut til Marianne og besøke henne og fammilien, det blir nok koselig, jeg er bare så nervøs når jeg skal treffe nye mennesker. Da jeg skulle på KG-treffet hadde jeg helt vondt i magen og ville egentlig bare holde meg hjemme. Men, jeg kan ikke hjemme meg inne slik, jeg er nødt til og "Face the fear" Noe mer og skrive sånn i farta? Søster maser om at vi må finne på noe før hun skal på jobben. Skal skrive mer i morra, skal gi der full rapport om Marianne. ha ha Ha en flott dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2004 Forfatter #1167 Del Skrevet 1. september 2004 Nå skal vi reise til byen, på kaffebar før søster flyr på veggene her. Snakkes, jenter! til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2004 Forfatter #1168 Del Skrevet 2. september 2004 God tirsdags morgen til dere! (særlig fordi det er torsdag! ) I går var Mannen og jeg hos Marianne og fammilien hennes. jeg var litt spent, men det viste seg fort at det var det ingen grunn til. Vi fikk servert biff stroganoff, ris og salat og satt der i nærmere 5 timer. Prata og lo om alt og ingenting. Jeg synes vi kom veldig godt overens, og det var som om vi hadde kjent hverandre bestandig. Er veldig glad vi reiste ut dit!! Ellers er det en skyet dag her i Stavanger, så vi vet ikke hva vi skal finne på. Kanskje en ny tur til byen? Ikke godt og vite- time will show! Men, akkurat nå er det strax frokost, så jeg får tusle inn til maten før jeg blir dradd inn, tenker jeg. HA EN GOD DAG, JENTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 2. september 2004 #1169 Del Skrevet 2. september 2004 :trøste: "pleier mariannEs dårlige samvittighet" Tøysejente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. september 2004 #1170 Del Skrevet 2. september 2004 Halla på ræ! :D Håper du snart får ordentlig tilgang til nettet igjen, for jeg savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 2. september 2004 #1171 Del Skrevet 2. september 2004 Det var så koselig å ha dere på besøk MarianneE. Det må vi få til igjen snart den ene eller andre veien Kjempekjekt å treffe dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 2. september 2004 #1172 Del Skrevet 2. september 2004 Kjempekjekt... Meget stavangersk.......et av uttrykkene min venninne har adoptert etter å ha flyttet fra Grenland til Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. september 2004 #1173 Del Skrevet 2. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 2. september 2004 #1174 Del Skrevet 2. september 2004 Meget stavangersk.......et av uttrykkene min venninne har adoptert etter å ha flyttet fra Grenland til Stavanger. Ja alt er kjempe ett eller annet i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2004 Forfatter #1175 Del Skrevet 3. september 2004 Ja alt er kjempe ett eller annet i Stavanger Ja, kjempeløye og slikt. Hele leiligheten minus meg sover. Min søster har bursdag i dag, og samboen hennes har fri så alle feirer med og sove lenge. Pokker ta B-mennesker! Dette er da siste dagen her nede, litt greit i grunnen. Ikke misforstå meg, det er skikkelig kos og være her, men litt slitsomt etterhvert. Min søster (som jeg bare kaller G nå, og samboen hennes Ø) er super ryddig, motsatt av meg. det er irriterende etter hvert, for G klarer og rydde vekk ting jeg holder på med. Eks: Søndag skulle jeg lage middag, og satte et desilitermål på benken. Gikk til kjøleskapet, fant fram melk og da jeg kom til benken var desilitermålet ryddet på plass. :-x Grr.... Dessuten er dataspill Ø sin store lidenskap. Greit nok, men kjedelig når han kommer hjem fra jobb, dusjer og setter seg forran dataen kl. 16, og blir der til kl.23. Greit nok, men dataen står inne på gjesterommet, og det er litt ekkelt og måtte stå der og skifte og slikt mens han sitter og glor. Riktignok med ryggen til, men allikevel.... Dessuten er det vondt og ligge på en madrass på gulvet en uke, jeg er stiv og støl av det. Ikke får jeg sove noe særlig heller, for gjesterommet ligger vegg-i-vegg med stua, og der skal suroundanlegget stå på når det sees på TV! Og når jeg stuper i seng ved midnatt er det kjipt og våkne hvert kvarter av Tven fram til 3-tida på natta. Å, nå ble det mye klaging, men bare må få det ut av systemet litt. G og jeg er veldig like på mange områder, men vi har en del ulikheter, og de tar litt på når vi bor så fryktelig tett på hverandre plutselig. Jeg gleder meg til og komme hjem fordi: *Sove i min egen seng *sex (datarommet og dems soveromm ligger vegg-i-vegg) *PRIVATLIV!!!! *kattene og marsvina våre *se det jeg vil på TV *legge meg når jeg vil uten og få høre at jeg er kjedelig og sær fordi jeg foretrekker og legge meg før midnatt. +++++ Men, det vil uansett bli trist og reise, og jeg vil savne G og Ø veldig! Det er som sagt G sin 24 års dag i dag, så hun har ønsket seg amerikanske pannekaker til frokost (noe jeg selvfølgelig må lage) sjokoladekake + at vi skal ut og spise i ettermiddag. Kake har jeg og lovet og lage, men gudene veit når vi skal ha det! Jaja, på dagens program ellers står en svær oppvask, bytur i formiddag og kose oss den siste tida vi er her. Men, desverre så betyr det at vi reiser hjem, lite PC tilgang igjen. Tror jeg må oppsøke biblioteket mer hyppig framover. Ikke bruke dataen der, misbruke den!! :-) Jeg får avslutte her og tasse i dusjen! ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 3. september 2004 #1176 Del Skrevet 3. september 2004 Høres ut som meg når jeg har vært hjemme mer enn en helg. Godt det er lenge siden jeg flyttet ut! Ha en fin dag og kjør forsiktig hjemover da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. september 2004 #1177 Del Skrevet 3. september 2004 :o Jeg trodde det var vanlig folkeskikk å vise pittelitt hensyn til sine gjester, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. september 2004 #1178 Del Skrevet 9. september 2004 Heisann! Takk for sist :D Var koselig å gå med dere om søndan,- synes dog selve handelsstevnet var litt labert, de hadde ikke så mye "morroe" ting der som jeg så sist. Menmen. Kjekt å ha vært der! Jeg hadde litt planer om å dra dere med en tur opp til Seljord en av dagene og dra på Dyrsku`n jeg, men jeg tviler sterkt på om vi har råd. Dessuten kommer folka til H på lørdag, og skal på noen severdigheter, så det er mulig vi treffer dem. MEN : får jeg lønninga innen rimelig tid imorra, så har jeg lyst å til Seljord. Vi får se det an.... Jeg plinger om vi tenker på å dra, OM dere har lyst/tid/mulighet til å være med da. We snakes, vennen :D klemklemklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. september 2004 #1179 Del Skrevet 10. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. september 2004 #1180 Del Skrevet 10. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg