Fredslilja Skrevet 16. juli 2004 #1081 Del Skrevet 16. juli 2004 Ja akkurat deg. Du som tidligere har sett degselv i speilet og lurt på om det var noe i det de sa.... Det var det ikke vennen.. Du er helt genialt laget, og vakker som bare det! Så nå er det din tur til å stråle og skinne! Gå på festen i morgen og vis dem hvem du er og hvem du alltid har vært, men som de aldri så! Tror du kommer til å få det bra på festen, og skulle det bli aldeles grusomt kan du alltids bare gå igjen! Men jeg tror det blir bra! Spill hovedrollen i ditt liv Marianne-stjernen, strål og vit at du er uendelig vakker! Vi heier på deg! Tvi Tvi Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. juli 2004 #1082 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei MarianneE. Det ligger en rose til deg i "dagens rose"-tråd. Håper du får en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juli 2004 #1083 Del Skrevet 17. juli 2004 Håper dagen din blir fin, og det var hyggelig å høre at du og mannen koste dere sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2004 #1084 Del Skrevet 17. juli 2004 Koselig å høre at du koste deg med mannen ja Ønsker deg lykke til i kveld, selv om du sikkert ikke kommer til å se dette før du kommer hjem igjen. Nydelig er du - vis det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. juli 2004 #1085 Del Skrevet 18. juli 2004 MarianneE-vennen min! Hvordan gikk det i går? Nå er det lenge siden jeg har fått lagt inn noe hilsen - men endelig kan jeg begynne å få litt tid til å være her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. juli 2004 #1086 Del Skrevet 18. juli 2004 Håper det gikk bra i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juli 2004 #1087 Del Skrevet 18. juli 2004 Lurer jeg også. Er så nyskjerrig. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #1088 Del Skrevet 19. juli 2004 Venter på referat..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #1089 Del Skrevet 19. juli 2004 Venter på referat..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dodgy Lady Skrevet 19. juli 2004 #1090 Del Skrevet 19. juli 2004 Nå synes jeg MarianneE har holdt oss på pinebenken litt vel lenge altså.... :evil: *nyskjerrig* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #1091 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg er i det litt små-køddne humøret og skal sende SMS til Mannen: Nå har jeg lagt meg. Tenker litt på alt det deilige vi gjorde i går. Kom hjem og knull vettet av meg elskede, vær så snill. Hvis ikke må jeg finne den lilla vennen min i nattbordskuffen og gjøre det sjøl. Kommer han til og bite på den? Helt sikkert ikke..... :-? Fikk svar på denne: Gjør det sjøl! Så over til lørdagen: Jeg var invitert til N som jeg var veldig venn med på ungdomsskolen. Hun var hjemme på besøk fra Oslo for anledningen, så vi satt hos hennes mor og pratet og sladdret over vin og grillmat. Vi kom til festen ca. 1 time etter det begynte (men det virket som mange akkurat var kommet) og hilste på noen av de som var kommet. Av de et-par-og-sytti var vi rundt 30 som var kommet. Det var fint og se igjen noen av de som var kommet, mens andre som var kommet brydde jeg meg egentlig ikke så veldig om. Høres kanskje rart ut, men dette er da folk jeg aldri hadde noen med og gjøre på skolen. Gikk for det meste rundt og pratet med folk, pratet masse med V som jeg var kjempe venn med tidligere. Hun har vært sammen med en fra Chile i over 7 år, men han hadde ikke vært helt grei etter hvert så hun hadde ikke hatt det så bra. Derfor var det godt og se at hun koste seg veldig på festen. Den personen jeg var svært spent på kom. S. Han var utrolig fæl mot med på skolen, kalte meg ved navn og brukte fysisk vold mot meg. Han kom, og jeg mista nesten pusten av overraskelse, nervøsitet og alt. Rart, han var helt annderledes. Jeg pratet ikke med ham sjøl, men hørte han pratet med andre der. Han er vistnok blitt personlig kristen og har engasjert seg i Frelsesarmeen! Han er vel ikke den som noen gang har hatt det bra, men nå var han en helt annen. Positivt. Jeg fikk pratet med en del av de jeg hadde interesse av og prate med., for det var ikke alle. Hadde egentlig ikke så mye og prate om, det gikk i hva man gjør nå, singel/ikke singel, barn/ikke barn.... Jeg reiste derfra med N som jeg kom med, så vi delte taxi hjem da klokka var 00.30. Alt i alt var kvelden helt OK, verken mer eller mindre. Jeg angrer ikke på at jeg reiste, men hadde vel egentlig ikke gått glipp av så mye om jeg ikke hadde reist. Så da har dere kanskje fått stillt nyskjerrigheta deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #1092 Del Skrevet 19. juli 2004 Fikk svar på denne: Gjør det sjøl! Oooh! Så tøff du er! En slik melding ville jeg gjerne også sendt til....noen, men det tør jeg nok ikke. Så bra at klassefesten gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #1093 Del Skrevet 19. juli 2004 Så bra at det gikk OK. Hadde egentlig ikke så mye og prate om, det gikk i hva man gjør nå, singel/ikke singel, barn/ikke barn.... Sånn er de fleste reunioner, tror jeg. Det viktige her er at du turte å dra, du viste dem hvem du var blitt og man får med egne øyne se at endring til det bedre er mulig! Og det er viktig lærdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #1094 Del Skrevet 19. juli 2004 Det finnes ting her i verden som man aldri får gjort uansett hvor mange planer man gjør seg. Jeg har delevis tatt fatt på et slikt prosjekt. Utklipp og utrevede sider fra ukeblader!! Har hatt en haug som jeg har flyttet rundt på nå et års tid, og får aldri satt rompa mi ned med det. Siden jeg måtte leite etter noen oppskrifter så måtte jeg ta fram denne bunken, så kanskje jeg like godt skal sette meg ned med det? *kjenner det stritter litt i mot, men...* Har lyst til og lage dette jeg om jeg hadde hatt jordbær og vaniljestang i huset: Jordbærsuppe 5 dl. vann 100 gr. sukker 1 stk. vaniljestang 3 kurver oppdelte jordbær Kok opp vann, sukker og vanilje. Tilsett bærene, kok så opp og sil så av bærene. Avkjøles. Smak evnt. til med melis og sitron. Spises kald Hørtes godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #1095 Del Skrevet 19. juli 2004 En ting bare som var litt rart på festen, de guttene som på skolen var sååå tøffe og kule, de stod sammen og viste hverandre mms bilder av barna sine, og pratet om hva barna sa som første ord osv. Mascarponekrem til jordbær 4 ss mascarpone 1 dl. kremfløte 2 ss melis saft av 1/4 sitron. Alt piskes sammen for hånd. Smak til med sitronen. Legg som en drøy kule oppå bærene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #1096 Del Skrevet 19. juli 2004 forresten, jeg har vært og henta babydollen i dag! Har prøvd den, og den passer kjempe bra. Det fulgte med et bitte lite tøystykke som vistnok er en truse, også. *Henger den til sides til Mannen kommer hjem til torsdag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. juli 2004 #1097 Del Skrevet 19. juli 2004 Blir glad av å høre at kvelden din var ok - selv om den ikke var det store Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2004 #1098 Del Skrevet 19. juli 2004 forresten, jeg har vært og henta babydollen i dag! Har prøvd den, og den passer kjempe bra. Det fulgte med et bitte lite tøystykke som vistnok er en truse, også. *Henger den til sides til Mannen kommer hjem til torsdag* Da blir det nok liv i mannen! Hyggelig å høre at alt gikk fint på festen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 19. juli 2004 #1099 Del Skrevet 19. juli 2004 Heisann Inne og smugleser litt hos deg og oppdager at : "deg har jeg da sett før"!!! Vi bor også på "vessia" og mener jeg iallefall har sett deg handle på PP.hehe Da er det kanskje ikke såå skummelt med grenlandstreff alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #1100 Del Skrevet 20. juli 2004 :o Ligger en hilsen til deg Vendelin i dagboka di! Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig på hvem Vendelin er, siden vi bor i samme området, og handler på samme butikken! :klø: Jaja, fikk telefon i går fra V (som jeg nevnte i forbindelse med lørdagen) og hun lurte på om hun kunne komme en tur i ettermiddag. Selvfølgelig kunne hun det, så kl. 19 i kveld kommer hun hit. Gleder meg masse siden vi knapt har snakket sammen på to år. Tenkte og lage en salat bestående av issalat, jordbær, melon, spekeskinke, sukkerterter og fetaost når hun kommer. Får vann i munnen ved tanken på det. Men, før jeg kan ta i mot besøk her har jeg minst 4 maskiner med vask, det skal ryddes litt og støvsuge må jeg også. Egentlig burde jeg vært på biblioteket og levert en bok samt lånt en ny, men kanskje jeg tar det i morra? Hadde tenkt og ta et skikkelig dagbok-raid, men jeg må nesten logge meg av nå, så neste gang, da får dere besøk i bøkene deres, jenter! Snakka forresten med Mannen i går, og nevnte babydollen jeg henta i går, det hørtes meeeget lovende ut syntes han! Menn er så enkle på denne måten..... HA EN GLAD DAG FOLKENS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg