Edie Skrevet 31. mars 2004 #821 Del Skrevet 31. mars 2004 *krysser fingre og bein for den jobben* Så heldig du var med skatten da! Får man selvangivelsen tidligere utsendt på bygda ( )? :klø: Mener jeg leste i Aftenposten aften at vi fikk den etter påske? :-? Jaja, tror bare at sambo får baksmell allikevel, så det er ikke noe å vente på.. Singlet og oppbretta bukse ja. Hmm... singlet? det ligger i skapet et eller sted. En liten opprydning kanskje? Tror dessverre det er meget dårlig med sommerklær til denne jenta i skapet.. Koos dem masse med husvasking! Må ta det til lørdag jeg.. Foreldre og bror med samboer og barn kommer til lammelår palmesøndag. Og da må det skinne her! Bye-bye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2004 Forfatter #822 Del Skrevet 3. april 2004 Får man selvangivelsen tidligere utsendt på bygda ( )? :klø: Ja, og blærete Oslo-folk får den rett over påske! Har egentlig noe trist og skrive. Min søster var igår hos en lege fordi hun og samboen har slitt litt med og få barn. Det viste seg da at han ikke har sædceller, bare sånn sperm-væske (tror det heter så) så da betyr det at de ikke kan få barn sammen. Kjempe trist og få den beskjeden. Lei meg på dems vegne...... Med unntak av det er Mannen hjemme og alt er bare bra. Om jeg fikk vasket huset den torsdagen? JA! Ha en flott lørdag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. april 2004 #823 Del Skrevet 3. april 2004 Så trist å høre om søsteren din. Vet du om de har pratet om andre måter å få barn på (adopsjon) ? Har tenkt litt på det å få barn innimellom. Både jeg og sambo vil gjerne ha barn en gang i fremtiden. Men man vet jo aldri om man kan få. Kan ikke ta det for gitt. Vi er eventult villig til å prøve IVF, men ikke en annen egg eller sæd-donor. Enten skal barnet være 100% vårt avkom, eller ingen sitt. kan vi ikke få barn på denne måten, vil vi adoptere. Det finnes nok av barn i verden som trenger et godt hjem. Synes det er greit å ha de samme tankene omkring dette. Det er en stund frem i tid, og vi håper jo selvfølgelig at vi kan få vårt eget. Ja.. Det var en lang avsporing fra din søster.. Kos deg med mannen! Klem fra blærete Oslo-jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. april 2004 #824 Del Skrevet 4. april 2004 Ønsker deg en god søndag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2004 Forfatter #825 Del Skrevet 4. april 2004 Takk for hilsninger Fisk og Aricept! Dere er så gode; :klem2: Ja, det er trist med min søster, men de tar det bra synes jeg. Han skal bestille time hos lege i morgen for en større sjekk og venter med resultatene derfra før de ser det ann. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for og gjøre det lettere for dem, men kan vel ikke gjøre stort annet enn og være her. Har vondt av dem. Ingen tvil om det. Vi har vært en tur hos pappa idag. Det var en blandet fornøyelse kan du si. Det begynte hyggelig, men så skulle han diskutere om alt mulig, og....... nei, det ble rett og slett utrivelig! Var egentlig en lettelse og reise derfra. Hadde det ikke vært for at han har halvsøstra mi der, hadde jeg trodd han var full. Så kranglete og ekkel var han. Men, med unntak av det har Mannen og jeg hatt en flott dag. Han har bursdag nå den 21. og da har vi invitert foreldre på tapas. I den anledning tilbragte jeg fire timer på kjøkkenet i dag med baking av to brød, laget 55 minipizzaer og spedde kjøttdeig. Høres kanskje lite ut på den tida, men når jeg baker glutenfritt er det gjerne litt mer omstendig enn vanlig mat. Nå skal jeg bare surfe litt også skal jeg steke kjøttboller med masse chili og hvitløk i. Hadde rømmegrøt til middag, og jeg føler jeg går og gulper det....... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2004 Forfatter #826 Del Skrevet 5. april 2004 Våknet i natt da Mannen kom og la seg. Eller, våkna og våkna.... registrerte langt borte at han krabba i senga og krøp tett inntil meg. Kosa litt og sovna igjen. Perfekt start på døgnet. Våkna timer etter av sol og fugler ute. Deilig siden da jeg la meg igår var det et uvær uten like. Men nå, nå regner det og gradestokken ligger på 4-komma-noe. Fryyyyser!!!!!!! Har fått tømt tilhengeren idag, og mitt store irritasjonsmoment; en stol som var fin for 20 år siden, er kjørt på dynga. Endelig! Mannen og jeg har kost oss ordentlig idag. Har ikke gjort noe spesielt, men stemningen har vært god. Kos det. Skal logge meg av nå for og lage pizza som han kommer hjemom og spiser (han kjører drosje) samt fortsette på brev til Diva. Dessuten vil jeg ha sjokolade!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. april 2004 #827 Del Skrevet 5. april 2004 :: sender over en Smash :: Selv om jeg helst ville ha sendt over en pose påskemarsipaaaan Brev til moi ? Så kos Har tenkt å ta litt bilder herfra og sende til kjentfolk,- må bare rødde stua litt hihi..... Skylder mange en mail nå, men jeg har vært sykemeldt en stund + at jeg har vært hyppig hos lege + at det er helt Texas på jobben nå. Savner egentlig tida som arbeidsledig bittelitt ( skammer meg nesten for å si det...høh ) Savner Grenland vaffal.... :cry: Hvordan går det med jobb og sånt da ? Var synd å høre om din søs og mannen Kan tenke meg at det er ganske fælt å få høre en slik diagnose, men det KAN jo kanskje gå likevel ? Siden han skulle til en nærmere utredning lissom ? Krysser fingrene jeg, - om ikke det går på den ene måten, så kan det jo gå på den andre ? Well,- nå skal jeg ta å fortsette smykkeproduksjonen min Goood dag, Mags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2004 Forfatter #828 Del Skrevet 7. april 2004 Min kjære, gode, snille, skjønne mann handlet forrige helg sykkelting for nesten 1000 kroner til meg, deriblant nye slanger som er kommet på. Gledet meg sååååå til og ut og sykle, derfor ble jeg lei meg når jeg stod i byen med flatt dekk!!!!!!! Men, forhåpentligvis er det bare lite luft. Pokkers dritt!!!!!!! :evil: Var så dum at jeg ringte pappa igår da klokka var 21.30, og han var så dritings at han hadde problemer med og snakke. På en tirsdag. Tror det er slutt med han og dama. Det kan forklare søndagen hvor han var kranglete. Det går i et mønster det der. Så, fremover nå i 3-6 måneder kommer han til og være slik. Fikk kjeft av min søster etterpå (jeg ringte henne rett etterpå for og advare for pappa ville ringe henne) for jeg måtte ikke bli lei meg og ta det innover meg. Typisk henne, hun kjenner meg så utrolig godt. Men, jeg tenkte mine ikke så pene ting om pappa og drikkingen hans. Jeg bryr meg ikke så mye lengere. Orker ikke, han velger sjøl og åpne flaske etter flaske. Nok om det. Har skrevet side opp og ned om dette før..... Dessuten fyller dagboka mi 1 år idag! Hurra!!!! Hmm.... tror jeg må skrive handleliste nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. april 2004 #829 Del Skrevet 7. april 2004 gratulerer med dagbok-jubileum, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. april 2004 #830 Del Skrevet 7. april 2004 ::sprette champis :: Spent på brev asså! Er så sjelden jeg får personlige brev atte, går lissom mest i email. Ha en superduper dag og takk for hilsen i bokji *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2004 Forfatter #831 Del Skrevet 7. april 2004 gratulerer med dagbok-jubileum' date= da! :bukke: Takk for det!! Har dytta en kake i ovnen. Blir spennende og se hvordan den blir. røra virket så tynn. Mannen og jeg har vært og handlet i dag. Jeg gir meg over av de som handler som gale bare fordi butikken er stengt i to dager. Folk handla som gale, jo! Det er vel alt spennende som har skjedd siden sist, vil jeg tro....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2004 Forfatter #832 Del Skrevet 7. april 2004 Har dytta en kake i ovnen. Blir spennende og se hvordan den blir. røra virket så tynn. Et stk. perfekt sjokoladekake er ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. april 2004 #833 Del Skrevet 7. april 2004 NAM, sjokkiskake. Det fikk jeg også lyst på. *mmm* :klem2: God Påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2004 Forfatter #834 Del Skrevet 7. april 2004 NAM, sjokkiskake. Det fikk jeg også lyst på. *mmm* :klem2: God Påske! *kaster over et solid stykke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. april 2004 #835 Del Skrevet 7. april 2004 Kan vi late som om det er kake uten kalorier? Så kan jeg også ta et stoort stykke? Gratuerler med 1-årsdagen til dagboka di! Så du skrev til meg på msn, men når jeg kom tilbake og så det var du ikke pålogget lenger... God påske vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2004 #836 Del Skrevet 7. april 2004 Hei på deg! Ville bare titte innom deg å ønske deg og dine en god påske! ...og så må jeg bare innrømme (med et smil om munnen...) at jeg virkelig følte meg som en av de som handler som gale før påske i dag... Det var litt flaut. Pleier aldri å handle sånn, men nå var det tomt for så mye her i huset, både av frossent, ferskt og tørt, så jeg gjorde en skikkelig storhandel. Kanskje en litt dum dag! Ha noen fine fridager, MarianneE! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2004 Forfatter #837 Del Skrevet 8. april 2004 Kverula; Du er tilgitt!! Aricept; Kalorier i kake? Å neeeeeiiiiidaaaaaa...... *vosj* nå er de borte! Har skrevet her tidligere om min venninne R. Igår msn'a vi og der prøvde jeg og fortelle hvordan jeg har følt ting har vært. Det gikk ikke så bra, det hun hang seg opp i var at jeg synes hun var litt negativ. Hun hadde ikke et snev av forståelse for noe av det jeg sa. Mener jo ikke at hun skulle hulke ut at det var hennes skyld, men....... Jaja, det endte med at hun kalte meg et par ikke så pene ting også er det vennskapet over. Lei meg, egentlig ikke. Litt vemodig ja, men på en måte føles det godt. Over til noe annet: Til lørdagen er det to uker siden jeg har hatt sex! For mannen har jo jobbet vekke, når han kom hjem fikk jeg mensen om lørdagen og siden han kjører kvelden/natta i påska og kommer sliten og trøtt hjem blir det lite sengekos. Kanskje derfor det smaker så veldig godt med kake i dag? Må ha et stykke til..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2004 Forfatter #838 Del Skrevet 8. april 2004 :oops: det var tre stykker kake :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. april 2004 #839 Del Skrevet 8. april 2004 Kake uten kalorier? Da kan jeg fint få ned tre stykker jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. april 2004 #840 Del Skrevet 8. april 2004 Håper det bedrer seg med sex'en i påska da. Men du må ikke slite ut mannen Og grattis med dagbokjubileet *hørtes jo sååå fristende ut med sjaokoladekake * Håper dere koser dere masse i påska og at du får masse sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg