MarianneE Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #15021 Del Skrevet 2. desember 2011 Heldigvis er det reprise idag! Har vært på foreldresamtale i barnehagen idag. Endelig et møte i bhg som var positivt! Eller... det er jo positivt ellers, men idag var det MYE av det, og ikke fokus på hva som er utfordrene osv. TM er blid, sosial, en populær unge og leke med, aktiv men kan og sitte stillen når det kreves, bra motorisk og godt likt. Nå skal jeg i butikken og så plukke med meg englebarnet fra barnehagen. Det er helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. desember 2011 #15022 Del Skrevet 2. desember 2011 Så gøy med masse positiv feedback. Må le litt når du sier englebarn, minsten min sa det nemlig så fint her om dagen: Du mamma, du er englemamma, og pappa er englepappa og da blir jeg englebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2011 #15023 Del Skrevet 3. desember 2011 Å... si ikke det!Jeg kan trene på det senteret som blir "hennes" og.Trøster meg med at jeg er "Under her league". ;)Ser Nisser over Skog og hei.Hva sier man; MAGISK!!!!Å, jeg elsker Nissene på låven, så dette lover VELDIG godt framover gitt!! Love it! Heldigvis er det reprise idag!:hoppe:Har vært på foreldresamtale i barnehagen idag.Endelig et møte i bhg som var positivt!Eller... det er jo positivt ellers, men idag var det MYE av det, og ikke fokus på hva som er utfordrene osv.TM er blid, sosial, en populær unge og leke med, aktiv men kan og sitte stillen når det kreves, bra motorisk og godt likt. :hjerte:Nå skal jeg i butikken og så plukke med meg englebarnet fra barnehagen.Det er helg. Så herlig! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2011 #15024 Del Skrevet 3. desember 2011 Så gøy med masse positiv feedback. Må le litt når du sier englebarn, minsten min sa det nemlig så fint her om dagen: Du mamma, du er englemamma, og pappa er englepappa og da blir jeg englebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. desember 2011 #15025 Del Skrevet 3. desember 2011 Har vært på foreldresamtale i barnehagen idag. Endelig et møte i bhg som var positivt! Eller... det er jo positivt ellers, men idag var det MYE av det, og ikke fokus på hva som er utfordrene osv. TM er blid, sosial, en populær unge og leke med, aktiv men kan og sitte stillen når det kreves, bra motorisk og godt likt. Den var nok god å høre ja tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2011 #15026 Del Skrevet 3. desember 2011 God helg! Regner med du også er oppe allerede, man må jo få mest mulig ut av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #15027 Del Skrevet 3. desember 2011 Så gøy med masse positiv feedback. Må le litt når du sier englebarn, minsten min sa det nemlig så fint her om dagen: Du mamma, du er englemamma, og pappa er englepappa og da blir jeg englebarnet Å, den var søt! Den var nok god å høre ja tenker jeg Ja, det var det. Jeg er SÅ vant til og fokusere på det som er utfordrende med TM, slik man blir med en liten autist i huset. Så det og ha fokus på det som er positivt var veldig godt. Og uvant. God helg! Regner med du også er oppe allerede, man må jo få mest mulig ut av helga! Pf... Hva tror du om meg? Oppe før 6? Neida, var riktignok våken, men måtte opp litt etter for og slippe ut kattene. **** Forstår meg virkelig ikke på været! Igår var det sol og tempraturen lå på rundt 0. Utover kvelden krøp den ned til -6 og vi fyret i ovnen. Nå regner det, blåser og tempraturen har steget til 5 grader. I kveld trekker jentene i finstasen og møtes på restaurant for det årlige julebordet. Gleder meg! Før det må jeg bare få unna en barnebursdag TM skal i. Fra kl 14-16.30 i et innendørs lekeland. Stas for TM som gleder seg til og ha på bursdagskjole. Før julebordet i kveld må jeg i butikken, pakke inn julegaven til jentene, lage pakkelapper, bursdagen med TM, svigermor skal klippe meg, skrive ferdig et brev, pluss alle de daglige tingene man gjør Puh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2011 #15028 Del Skrevet 3. desember 2011 Kos deg masse på julebord i kveld! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. desember 2011 #15029 Del Skrevet 3. desember 2011 Kos deg massemasse på julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2011 #15030 Del Skrevet 3. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. desember 2011 #15031 Del Skrevet 3. desember 2011 Kos deg på julebord!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #15032 Del Skrevet 3. desember 2011 -Barnebursdag unnagjort. -Julegave til jentene pakket inn (ikke at de vet om det, men...) -Klær til i kveld funnet fram -Nyklipt på håret ...alt klart for en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 3. desember 2011 #15033 Del Skrevet 3. desember 2011 Ha en super kveld Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #15034 Del Skrevet 4. desember 2011 Å, jeg hadde det SÅ koselig igår! annaB kom og hentet meg 18.30 da skulle jeg være klar, men var jo selvsagt ikke det. Drømmer om og skulle på fest og ha gooood tid på og gjøre meg klar; Ta en lang dusj etterfulgt av scrub, et glass vin osv. Istedet for at man står og rydder barnerommet med en sutrete 4åring halvtimen før man skal gå..... annaB plukket meg opp, og var ute av døra 18.45 og plukket opp venninneI på veien. Så kjørte vi til restauranten vi skulle på hvor vi og møtte søsterG, venninneC (Mediumet) og venninneSA. Jeg hadde med en julegave til hver av jentene, og det hadde annaB og. Av henne fikk vi et søtt lite hjerte fra Kremmerhuset i zink. 5 av oss spiste fisk, annaB spiste biff. Maten var god, men jeg syntes fiskeporsjonen min kunne vært større til en pris av 225kr. To trespyd med 6 biter fisk og 2 scampi var ikke stort, men det var veldig godt! Vi gikk videre til KafèK etterpå for vi ville ha sjokoladefondant til dessert. Men SKUFFA!!!!! Der var det julebuffet så desserten ble multekrem. Veldig godt det og, men det dempa ikke sjokoladesuget. Vi satt der i tre timer og fortærte enda to vinflasker, 6 desserter, 2 cola og noen drinker. annaB og jeg reiste litt over halv 1, da gikk de andre jentene videre til et annet sted. Jeg hadde vært våken siden 4.30 og begynte og kjenne det. Vanligvis er det jeg som står opp med TM først i helgene siden jeg våkner MYE tidligere enn Andrè. Men han satt oppe og venta på meg da jeg kom hjem litt over 1 (måtte skrape is på bilen og vente til duggen hadde forduftet samt en tur innom bensinstasjonen, derfor tok det litt tid fra vi gikk fra K til jeg var hjemme). og siden han satt oppe tenkte jeg at jaja... da står ikke Andrè opp i morra! Men da klokka var 6.30 våknet jeg av at han stod opp, og like etter tusla TM etter. Selv sovnet jeg igjen og våknet 8.40. Ikke bare var det godt siden det ble seint på byen (seint for meg ihvertfall...) men og fordi TM var våken i 3.30-tida og da måtte jo jeg opp. Men, og sove til 8.40 og stå opp til peisvarme... Søndag idag... Jeg har en tanke om og ta en tur til pappa. Må bare overtale Andrè om det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. desember 2011 #15035 Del Skrevet 4. desember 2011 God morgen. Høres ut som en deilig start på søndagen. Håper dagen fortsetter slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. desember 2011 #15036 Del Skrevet 4. desember 2011 Så bra du fikk sove litt lenger Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #15037 Del Skrevet 4. desember 2011 snart en tur til pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. desember 2011 #15038 Del Skrevet 4. desember 2011 Høres ut som en skikkelig koselig tur ut i går Håper besøket hos pappaen din ble koselig det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #15039 Del Skrevet 4. desember 2011 Det var veldig koselig det og. Besøk hos pappa kan liksom bikke enten den ene eller den andre veien, men idag var det veldig koselig. TM gjorde seg litt (u)populær da hun sa til pappa: Du er en gammel mann, morfar! Ellers har det jeg regnet med ville bli en lat dag, til Den Store Ryddedagen. Har rydda i et lite kott, hengt opp ullgensere som har ligget i en plastsekk, ryddet i en kommode i gangen. Den inneholder 9 skuffer i fletta sjøgress og er fylt med strikk&spenner, skjerf&lue&votter, pensko, TM sine luer&votter&skjerf, en roteskuff (min...) Alt er ryddet i, MASSE rot er kastet, alt er bedre organisert. Jeg har og ryddet badet og litt annet. TM har lekt på rommet sitt, lagt puslespill og lest bok. Har fått MYE ut av dagen. SEr fram til og sovne på sofaen i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2011 #15040 Del Skrevet 4. desember 2011 For en innhodsrik og koselig helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg