Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

:digge:

Jeg blir så happy hver gang jeg hører den siste til Usher!

Akkurat nå er den på "Are&Odin" og det må vel være verdens beste sang (for øyeblikket ihvertfall)

:digge:

Forøvrig får Are&Odin meg i godt humør også....... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Vil bare ønske deg en riktig god helg jeg! I morgen får jeg mannen min hjem også. Gleder meg utrolig mye til det! Det er kjedelig å være alene hjemme så lenge. :-(

Ha en fin helg iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen folkens!

Det er deilig og våkne og føle seg (nogenlunde) frisk!!!

Borte er "tungt" hode, vondt i halsen og pustevanskene!

I'm feeling fiiiiiiine!!!

(har bare litt vondt i hodet......)

Har så masse energi idag etter og ha vært syk i nesten en uke.

Skal bytte på senga, støvsuge, rydde, vaske opp, vaske badet, vaske trappa, og... og.... og.....

Sex skal jeg også ha, for jeg er ferdig med mensen...... :wink:

Noe mer og skrive akkurat nå?

Nope..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En herlig helg er unnagjort.

Lørdagen hadde vi frokostgjest (brunch kanskje?) nemlig min bror, så Mannen min og broder'n satt og spiste frkost i TRE timer!

Dvs; spiser i fem minutter, ser på TV i 30 minutter.

Mannen og jeg reiste og handla i 15.30-tida, og skulle innom svigers etterpå for og spørre om noe.

Det endte med at vi reiste derfra 22.30

Det ble kort sagt et kortere besøk enn planlagt.

Og vel hjemme venta senga som måtte få på laken o.l.

Det er drepen og starte på slikt på kvelden når man er stuptrøtt!

Søndagen starta vi med sein frokost fra McDonalds ( :oops: ) mens vi så på Friends o.l. som var tatt opp på video.

Etterpå leste vi lørdagens aviser, mannen satt forran dataen i 5 timer frem til kl.19. Da kom broder'n for og byttelåne bil med oss, så vi kikka på film: Rush Hour2

Vi skulle egentlig ut og gå tur, men.........

Grunnen til at Mannen og broder'n skulle bytte bil er at vår bil skal inn på verkstedet i dag, og siden Mannen er i Oslo igjen tar broder'n seg av den delen.

Skal bli godt og få fixa bilen, selvom det lopper oss for 8000 kroner.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg og få ned istad:

Søppla vår pleier og bli henta på mandager, men idag stod jeg tilfeldigvis og kikka ut vinduet, og så søppelbilen suse rett forbi søppelbøtta vår!

Forbanna, asså!!!!!

Uff...... nå må jeg ringe og klage, og det er noe av det værste jeg veit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt fraværende her inne denne uka.

Har ikke hatt så mye og fortelle, og det som har skjedd har fått sin egen tråd inne på Generell Debatt.

Har bestemt meg for og kutte ut min venninne R.

Etter litt dritt fra henne denne uka toppet det seg, og jeg klarer ikke mer av henne. Orker ikke ha venner for enhver pris.

Nok om det!

Mannen kommer hjem idag, det gleder jeg meg til.

Min bror skal sove her i natt for vi skal kjøre ham til togstasjonen 7.30 i morra når han skal til Stavanger.

Siden vi har knirkete seng og gjesterommet vegg-i-vegg er det ikke sikkert jeg får sex i kveld ( snufs....) også skal Mannen kjøre drosje i helga. Hmmm......

Uansett; glad han kommer hjem jeg!

Torsdagen om ei uke skal jeg hive meg på bussen til Oslo og skal besøke Mannen der inne. Men før han er ferdig på jobb skal jeg treffe ei venninne. Når mannen er ferdig på jobb og spist og ordna seg litt skal vi besøke venninna mi og samboen hennes.

Skal overnatte på brakka med min kjære og fredagen skal vi bare kose oss sammen i hovedstaden.

Gleder meg!

Tror jeg må gå og handle nå, forresten!

Ha en glad torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Synes det var en klok avgjørelse ang R. Ingen vits i å ha folk i livet ditt som ikke gir deg noe, inspirerer deg eller bryr seg om deg mer enn det hun tydeligvis gjør.....

Hun trenger en vekker!!

... jeg har det på samme måte med en venninne. Men hun er ikke så nær heldigvis, så det er lettere å ha mindre kontakt med henne...

Synd med sexen - dere får ta det igjen resten av helgen!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en klok avgjørelse ang R. Ingen vits i å ha folk i livet ditt som ikke gir deg noe, inspirerer deg eller bryr seg om deg mer enn det hun tydeligvis gjør.....

Hun trenger en vekker!!

... jeg har det på samme måte med en venninne. Men hun er ikke så nær heldigvis, så det er lettere å ha mindre kontakt med henne...

Ja, det er klokt synes jeg.

Men vanskelig siden vi kjenner hverandre ut og inn.

Men, jeg har skrevet her inne om henne før og fortalt deg en del, Imari.

Regner med du skjønte dette......

Synd med sexen - dere får ta det igjen resten av helgen!! :sjarmor:

Som sagt: Mannen skal kjøre drosje i helga....... :(

Men, vi skal nok få det til på et vis.

Uff...... dette ble nesten pinlig og skrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Skjønner deg veldig godt, Marianne. Og kanskje kan dere finne tilbake til kontakten når det går litt tid og hun får tenkt seg litt om...

Det blir da alltids en ordning med sexen, tror du ikke det da? Mye bra i bilsex, har jeg hørt.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir da alltids en ordning med sexen' date=' tror du ikke det da? Mye bra i bilsex, har jeg hørt.... :sjarmor:[/quote']

:oops: jeg vet....... :wink:

Må logge meg av nå.

Må få handlet inn til tacoen i kveld.

Elsker taco.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos deg masse med A i helga. Litt tid til hverande får dere alltids :wink:

Tror også det var en lur avgjørelse med venninne R. Venner er viktige, men skal ikke beholde alle for enhver pris. Og et venneforhold er gjensidig. man skal få like mye tilbake som man gir. Det kan gå opp og ned, men ekte venner setter pris på deg! :klem:

God hælj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos deg masse med A i helga. Litt tid til hverande får dere alltids :wink:

Tror også det var en lur avgjørelse med venninne R. Venner er viktige, men skal ikke beholde alle for enhver pris. Og et venneforhold er gjensidig. man skal få like mye tilbake som man gir. Det kan gå opp og ned, men ekte venner setter pris på deg! :klem:

God hælj!

Du er så god! :klem:

lørdag idag.

Så på Idol igår og avstemninga (dvs. våkna på sofaen da det begynte)

og at Anh gikk ut er helt utrolig.

Sjokka var jeg!

Nåja, vi sendte broder'n avgårde til Stavanger igår, og kjørte så til R hvor jeg skulle hente en film som er min og få igjen noen penger hun har lånt.

Jeg sa ingenting om det som har vært de siste dagene.

Tenkte hun ikke var verdt det.

Var så en tur innom jobben til svigermor etterpå.

Siden S og H skal skilles så virker svigermor så mye mer hyggelig!

Sikkert bare noe jeg innbilder meg.

Jeg er ihvertfall blitt mer selvsikker der i gården etter at H er utav bildet.

Nok om det.

Oj.... klokka er mye!

Jeg må vekke mannen min for vi må avgårde og handle noen bursdagsgaver idag!

HA EN FIN DAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Jeg må få ræva til sambo i gir. Han har i alle fall stått opp, men dusjen har visst ikke frista så mye enda....

Uansett om svigermor er innbilning eller sant, er det jo bare bra at du føler deg mer komfortabel der! :Nikke:

Enig med deg om Idol. Anh gjorde det kanskje ikke så bra i går, men har hele tiden vært ufattelig mye bedre enn Sandra. Hun kan jo ikke annet enn å smile... En av disse guttene som sambo spiller pc-spill med synes hun er bare helt perfekt, og jeg er sikker på at han stemmer masse på henne. Og det er sikkert flere sånne kåte unggutter rundt om i landet. Av samme grunn som David og Gaute kom seg langt i fjor - pga fjortisjentene. David har blitt betraktelig bedre synes jeg, men Gaute er da ikke noe fantastisk. han klarer å holde en ren note hvis han konsentrerer seg, men ikke stort mer enn det..

Ok, nok Idol-prat!

Ha en fortreffelig lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg om Idol. Anh gjorde det kanskje ikke så bra i går, men har hele tiden vært ufattelig mye bedre enn Sandra. Hun kan jo ikke annet enn å smile... En av disse guttene som sambo spiller pc-spill med synes hun er bare helt perfekt, og jeg er sikker på at han stemmer masse på henne. Og det er sikkert flere sånne kåte unggutter rundt om i landet. Av samme grunn som David og Gaute kom seg langt i fjor - pga fjortisjentene. David har blitt betraktelig bedre synes jeg, men Gaute er da ikke noe fantastisk. han klarer å holde en ren note hvis han konsentrerer seg, men ikke stort mer enn det..

Ok, nok Idol-prat!

AMEN!!!!!!

Alt er som normalt igjen på en mandags formiddag som denne.

Min kjære er på plass i Oslo, og det er greit nå.

Alt blir en vane vet dere.

Helga har vært så deilig.

I går sløva vi stort sett og hadde det eldig hyggelig sammen.

Alle synes vel at dems forhold er det perfekte, men forholdet mellom A og meg, det er noe spesielt, noe ekstraordinært.

Klart, vi har våre "greier" slik alle har, men vi er så samstemte.

Det føles så riktig, meg og ham.

Vi har vært sammen i over 7 år, men er fremdeles kjempe forelska og det føles så godt. :hjerter:

Det var vist alt jeg hadde på hjertet for denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Hyggelig å høre at dere er så forelsket! Er det ikke deilig? :hjerter: Er skikkelig forelsket selv, og det er en god følelse altså!

Vil bare ønske deg en god tirsdag og takke for tilbakemeldingen på frisyrene jeg har lagt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Tjorven og Fisk!

Idag har pappaen min bursdag og fyller 48 år. :bursdag:

Siden pappa ikke er noen "kaffe-og-kake" menneske skal han hit og spise taco med broder'n og meg.

Men først skal han på sykehuset (har time kl.13) for en U.L. i nakken b.la. Han hadde et lite hjernedrypp for 3 år siden, og etter det er han plaget med jevnlige lammelser i høyresida.

Men, legene finner ikke ut hva som forårskaer disse lammelsene, og derfor skal han på sykehuset.

Bekymret for pappaen min, jeg.......

Ellers er det VÅÅÅÅÅÅR ute!

Snø og is smelter så fort at alt av kummer jobber nesten på overtid.

Tørker t.o.m. klær ute------> :husarbeid:

Det er nesten 10 grader ute og jeg føler meg våryr! :ler:

Men, før pappa kommer om tre timer må jeg følgende:

-Vaske opp

-ta halvtint kjøttdeig ut av kjøleskapet

-bytte spon hos Martin

-rydde

-støvsuge

-bytte duk

+ sikkert mer jeg ikke kommer på akkurat nå.

HA EN GOD VÅRDAG FOLKENS!!!

Dessuten gleder jeg meg fremdeles til jeg skal til Oslo torsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men først skal han på sykehuset (har time kl.13) for en U.L. i nakken b.la. Han hadde et lite hjernedrypp for 3 år siden, og etter det er han plaget med jevnlige lammelser i høyresida.

Men, legene finner ikke ut hva som forårskaer disse lammelsene, og derfor skal han på sykehuset.

Bekymret for pappaen min, jeg.......

Legene fant igår ut hva lammelsene har kommet av.

Han har hatt et nytt lite hjernedrypp og fikk klar tekst av legen om hva resultatet blir dersom han ikke slutter og røyke.

Men herregud, det kan ikke være lett, pappa begynte og røyke da han var 12, han har røyka i 36 år og har prøvd og slutte flere ganger.

Men, om han ikke klarer og slutte så kommer han sansynligvis til og dø av et større drypp innen et år.

Jeg er ordentlig redd og bekymret.

Pappa er bare 48 år og ikke klar for og dø enda.

Men det virket som om han skjønte alvoret i går.

Har bare lyst til og gråte, jeg.

Jeg kan miste pappaen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...