Gå til innhold

Hvor mye gir dere i gave til deres foreldre og svigerforledre?

linky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal kjøpe en tv-serie på DVD. Planet Earth, en BBC-serie til svigers. Vel 400,- En bok på samme pris til mine foreldre.

Begge deler fra bokklubbgavekortet, men vet de vil sette pris på det ^^

Vi er et ungt par, som knapt har vert sammen i ett og et halvt år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det varierer litt, vi har begge skilte foreldre så jeg regner med at det blir ca 500,- hver på våre mødre, begge fedrene våre er gift på nytt, og vi bruker vel ca 500,-på hvert par. så totalt ca 2000,- tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 250 på hver tror jeg det kommer til å bli. Men vi er studenter da, kommer nok til å gi litt mer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 til min eforeldre sammen, gir sammen med to søsken, så de får gave til 1200.

Svigers får vel også for rundt 400 (er sambo som fikser det, men ligger vel rundt den prisen), i år blir det Berger-pledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne jula blir det litt spesielt, for plutselig har jeg to nye foreldre i tillegg.. :jepp:

Til mamma tenkte jeg å bruke ca 500 kr, og til hennes samboer ca 300.

Til pappa og hans samboer tenkte jeg å kjøpe noe felles (kanskje..) for 600.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

I fjor fikk de gavekort på ut og spise + kino, tror det ble rundt 1000 kr.

I år får de postkasser. Er usikker på modeller og pris ennå, så mellom 800 og 1500 et sted tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å havne på rundt 500 kr til hver. I år får kanskje mine foreldre noe mer, siden vi har hatt mye hjelp av dem i løpet av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Det er veldig forskjellig... I fjor fikk foreldrene mine et spaopphold til 3000 som takk for oppussingshjelp, i år får alle fire til omkring 4-500 hver. Våre familier har litt forskjellige tradisjoner når det gjelder gavepriser, men vi forsøker å gi omtrent likt.

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Blir sjelden store gavene her. Men kommer veldig an på hva vi finner og faktisk har lyst til å kjøpe. Finner vi noe til 500 pr person så kjøper jeg det, men prøver å holde med til under 500 pr par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...