Gå til innhold

Skrållan shopper


Skrållan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper bare jeg faktisk får den... er ca 30 min til postdama er her! *spent*

Stakkars oss! :(

Men det er bra å se at det er flere enn meg som er desperat etter den katalogen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars oss! :(

Men det er bra å se at det er flere enn meg som er desperat etter den katalogen :ler:

De gærne har det godt! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått mail fra HM om at jeg ikke fikk katalogen denne gangen, jeg! :gråte:

Jeg og! :grine: Sto at jeg måtte vente til romjula... det blir hardt å vente så lenge! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba: :klem:

Lenge siden sist jeg har vært her nå. Men det har blitt litt shopping siden sist! :jepp: Ida har fått en brun joggebukse og en dongeribukse, og i dag har jeg vært på shopping med venninne S! kom hjem med litt dill fra body shop, en bh til meg (på tide, hadde bare 2 som passa tidligere...), Ida fikk 2 pack korterma bodyer, og så kjøpte jeg dette:

- Joggedress til Ida

-Jakka bak

-Genser til Ida

-Kjole Denne har jeg i brunt og, men er så glad i den at jeg fant ut at det var lurt å kjøpe flere :)

-Cardigan Me liiiiike!

Ble litt Ole Brumm på lillejenta, men Ole Brumm er jo koselig! ;)

Må legge meg nå, Ida våkna kl 6 i morges... :søvn: Stikker innom bøkene deres i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleklærne på hm.com har kommet! :hoppe: Har ikke bestilt så mye enda, for jeg vet ikke helt hva jeg vil ha... mulig jeg bare bruker noe jeg har i skapet fra før til meg selv, har bestilt denne toppen til 29,50 - også har jeg masse skjørt som jeg kan bruke til! :) Lurer på om jeg skal kjøpe julekjole til Ida på HM eller Exit i år, kanskje jeg ender opp med å kjøpe en på begge butikkene! ;) Er mye fint begge steder i allefall. Bestilte også en nissedrakt til Ida, og ei t-skjorte til sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å kjøpe denne til Ida som julekjole, bare i rødt. Hun hadde denne kjolen i fjor på navnefesten sin (kanskje noen husker henne med kjolen i min gamle avatar), og den er veldig fin! Men så er det det med størrelse da... hun har nettopp begynt å bruke str 86, og det er litt stort til henne nå. Kjolen går ikke høyrere enn 86... så da er det ikke en kjole hun kan bruke så lenge. Men jeg må tenke på det, for den er så søt! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Skal kjøpe matchende sko også, tenkte jeg. Er også mange søte kjoler inni julekatalogen til Exit: http://www.exitkids.com/christmas_07/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at jeg kjøpte den kjolen fra hm i forrige innlegg, bare i rødt! :) også kjøpte jeg matching sko, og strømpebukser! Så nå kan jula bare komme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karamba: Det synes jeg og! :jepp:

I dag har jeg/vi kjøpt julegave til Ida! :) Ble en stilig dukkevogn på Edwis, gjett om hun blir glad for den da! :rosasmil:

Har også kjøpt lilla løper på Kremmerhuset og adventslys i dag!

Har forresten fått de fotokalendrene vi bestilte i julegave til mamma og pappa og svigers. De ble kjempefine! :rødme: Kjøpte en til oss selv også! ;) Ellers har vi begynt å fundere på om vi skal lage hjemmelagde karameller, og ha de i krukker fra Ikea, og gi til diverse slekt og venner til jul! Har også planer om å lage en "velvære-pakke" til venninne S i julegave. Hun er litt vanskelig å kjøpe til, så det tror jeg blir bra. Har funnet ut at vi skal gi sekker med påbrodert navn til ungene til svigerinna mi, vi må bare somle oss til å bestille dem.

Blir gørrkjedelig julegave på sambo i år da, vi har blitt enige om å droppe julegave og spleise på nye dekk til bilen istedet... :sprettoy: Ene dekket har punktert, så det er desverre nødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt disse lilla skoene, så jeg hååååper de er i samme lillafarge som forloverkjolen min! Får dem ikke før neste uke, pluss at de var utsolgt i min størrelse (kjøpte hakket mindre, for jeg er litt i grenseland) - så nå sitter jeg her og friker litt ut for at det ble helt feil alt sammen! :ler: Så mulig jeg drar på byen og ser om de har fått dem inn i butikken og prøver/kjøper dem der istedet! :filer: Kan jo handle litt julegaver samtidig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nå har jeg bestilt disse lilla skoene, så jeg hååååper de er i samme lillafarge som forloverkjolen min! Får dem ikke før neste uke, pluss at de var utsolgt i min størrelse (kjøpte hakket mindre, for jeg er litt i grenseland) - så nå sitter jeg her og friker litt ut for at det ble helt feil alt sammen! :ler: Så mulig jeg drar på byen og ser om de har fått dem inn i butikken og prøver/kjøper dem der istedet! :filer: Kan jo handle litt julegaver samtidig! ;)

Fikk disse skoene i dag, og det er heeeelt feil lillafarge. Så de går i retur, mens jakten etter lilla sko fortsetter! ;) De passa ikke heller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så synd at skoene var i feil lillafarge. En liiten trøst er jo at de ikke passet heller, da blir det ikke så surt å fortsette jakten.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...