Gå til innhold

Skrållan shopper


Skrållan

Anbefalte innlegg

Da åpner jeg herved en shoppedagbok! :) Blir litt shopping for tiden, er jo så mye fint i butikkene! :jepp: Shopper litt til meg selv, og masse til den lille jenta vår! :ler:

:velkommen: til alle som stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt å tenke på jul, ikke mange dagene igjen nå... har begynt så smått på en julegaveliste:

:nisse: JUL 2007 :nisse:

- Ida: Dukkevogn

- Sambo:

- Mamma & Pappa: fotokalender av Ida + evt noe attått (hjemmelagde karameller?)

- Tvillingsøs: Ønsker seg noe brunt og beige for å ha i leiligheten, klær, penger...

- Lillesøs: Hun vet hva hun får: Viktor & Rolf-parfymen ;)

- Min mormor: penger til nytt kjøleskap

- Min bestemor: Hjemmelaga karameller + dusjsåpe og såpe fra Body Shop

- Søskenbarn M & TE: Hjemmelaga karameller?

- M & TE's S: Cars puslespill

- Tante & B:

- Fadderbarn O:

- Svigers: fotokalender + evt noe attått

- Svigerinne R:

- Svoger J:

- Svigerinne M & O: Ønsker seg noe hjemmelaga, så karameller?

- Tantebarn K: Kostyme og englevinger

- Tantebarn M: Badekåpe og t-skjorte

- Sambos mormor & P: Fotokalender

- Sambos morfar J:

- Sambos "tante" I:

- Sambos tante L m/fam

- Vennepar M & A: kommer ikke til å skrive noe her heller, siden hun henger på KG :)

- Venninne S: Velværepakke med Body Shop stæsj, lilla votter,

- Venninne E: Ønsker seg noe fint til huset, en fin topp...

- Venninne E's datter E: Koffert fra H&M, hårstrikk og hårbøyle

- Venninne E's datter S: Rosa IdaT-heldress i str 74

- Venninne S i DK:

- Vennepar AK & K:

- Kompis M:

Det er noen, så det er vel bare å begynne...

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: takk for det! jeg MÅ sette opp liste jeg, for ellers glemmer jeg av folk eller kjøper dobbelt opp med gaver til dem! :ler: Skylder på ammetåka enda... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Ephemera! :)

Da har jeg bestilt en IdaT bodysuit til Ida, og en likens til minste dattra til venninne E i julegave! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Ida får i tillegg en IdaT body. Synes de er så festlige! :) Må i tillegg skryte av utmerket service hos moia, jeg har slitt med å bestille i flere uker (får feilmelding hele tiden), så hun ordner bestillinga mi via mail! :klappe:

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Takk for det! :)

Karamba: Takker! :) Ja, er de ikke søte? Er ikke så dyre heller skjønner du, bodysuiten koster 179 kr, og bodyen 149 kr! :rosasmil:

I dag har jeg kjøpt en ny vekt... :fnise: Driver med "Prosjekt ned 10 kg", og da er det greit å følge med på vekta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på hjemstedet i helga, og da rakk jeg litt shopping! :rosasmil: Kjøpte en utebukse/vinterbukse fra Stormberg, kjempekjekk å ha til vinteren! Regner med det blir litt uteliv med Ida i snøen! :jepp: Kjøpte også et par B&Co-støvletter på Skoringen, skal prøve å legge ut bilde i morgen. De er kjempegode å gå i, er superfornøyd! :love: Har kjøpt en del gaver og, så det føyk da noen kroner... :ler:

Har fått IdaT-klærne, og de var veldig fine! Gleder meg til Ida vokser seg inn i de! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine nye støvletter! :)

Hei og velkommen hit Skrållan!

Kjempefine støvletter du har kjøpt, er noe sånt jeg ser etter også, men ville hatt dem i grått.. Får vel bare lete litt til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mediocre: Hei, og takk for det! :)

Støvlettene er kjempefine, også er de knallgode å gå i! De har blitt mine nye favorittsko, og jeg har mange altså! :ler: Kunne tenkt meg dem i grått jeg og, men de hadde bare svart og brun... Si fra om du finner noe da! :)

Frk. Grønn: Hei på deg, hyggelig du stakk innom! :) Og takk for det! :rosasmil:

Har blitt litt pengebruk siden sist! ;) I går var jeg og venninna mi på Agape for å se om vi fant forloverkjoler, vi skal være forlovere til sommeren. Og det fant vi:

Her er kjolen

Vi kjøpte også med en veske og en brosje til å ha på sjalet.

I dag kom lillesøs til byen, så vi tok oss en snartur på shopping! :) Jeg kjøpte en Gina Tricot strikkekjole til meg selv, og Ida fikk følgende:

-Smekke/skjerf

-Baggy jeans

-Søt cardigan

-Jakke

-Tunika

-Ida prøver skjerfet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk. Grønn

Så skjønn Ida er! :-D

Nydelig forloverkjole du har kjøpt! Likte fargen og fasongen veldig godt! Gleder meg til jeg kan ikle meg noe sånt :rødme:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn Ida er! :-D

Nydelig forloverkjole du har kjøpt! Likte fargen og fasongen veldig godt! Gleder meg til jeg kan ikle meg noe sånt :rødme:

God helg!

Tusen takk for det! :rosasmil:

Ja, ikke sant den er fin?! :jepp: Må ta sol før den store dagen, så blir fargen enda finere mot huden og! :fnise: Gleder meg skikkelig til å ha den på! :)

Ha en kjempefin uke!

For ei skjønn datter du har! Søte klær hun hadde fått også... :)

Takk takk! :) Hun likte klærne godt selv og, hun skulle absolutt ha på seg tunikaen med en gang, og gikk rundt her med et kjempeglis - og lappen på! :rødme:

Vært lite shopping her i helga, om vi ser bort fra gaveshopping! ;) Vi var på Ikea på lørdag, og det eneste vi kjøpte som ikke var en gave var noe leker til Ida... Ellers går jeg bare rundt her og venter på forhåndskatalogen til H&M! Håper virkelig jeg får den, så bilder inne på mote.no, og det var en del fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...