Gå til innhold

Haster!

Batseba

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg har et problem. Trenger en film som passer for 7-åringer, som har musikk i seg. Har allerede sett Happy Feet, og den var jo midt i blinken.

Noen som har noen forslag? Trenger dette til i morgen tidlig. Så alle tips er bra for assosiasjonens skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sent kanskje, men alle Disney-filmene (kanskje med unntak av Atlantis) har mye sang og musikk i seg. Du har mye å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Atlantis har da musikk i seg, bare ikke så ekstremt mye allsang som disney liker å ha. Samme med Treasure planet. som forresten begge er koselige filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var gode forslag. Er ikke så lett å tenke klart når man er stressa. dessverre var alle svarer for seint. :) Men jeg kan jo bruke dem neste gang.

TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle vise den for elevene min. (Jobber som lærer) Masse sykdom og andre ulumskheter gjør at vi ikke får gjennomført musikktimene våre skikkelig. Så da hadde det vært fint med en film som var litt relevant. I alle fall lit. Så kan man helder følge det opp på andre måter og bruke det litt i etterkant. F.eks. lage morsomme oppgaver om musikken i filmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...