Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 14. oktober 2007 #1 Del Skrevet 14. oktober 2007 Neste helg skal jeg ut for første gang på halvannet år. Har en baby på 8 mnd, og dette er en etterlengtet fest:) Det jeg pleide å ha på meg før er sikkert tantete å gå ut med nå, please gi meg innspill på dette sorte antrekket: Tunika a la: http://www.laredoute.no/images/products/rd...2_7777361_3.jpg Sko er jeg litt usikker på. Enten lange støvletter opp til under knærne, eller et par korte høyhælte som dette: http://www.dna-shoes.com/system/script/scr...;id=07V5115.jpg Også sort tett strømpebukse. passer det best med tunika til jeans, eller er det greit med bare en tights eller strømpebukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salial Skrevet 14. oktober 2007 #2 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det blir et fint antrekk, uansett om du velger høye eller lave støvletter, tights eller jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Del Skrevet 14. oktober 2007 For guds skyld, ikke ha en tunika/babydoll topp med støvletter utenpå buksen..det er veldig veldig oppbrukt nå. Sats heller på noen lekre pumps eller stiletter inntil. Alternativt en kort shorts istedet for jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 14. oktober 2007 #4 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg personlig ville gått for tunika, strømpebukser og høye støvletter, og tilbehør i en fin og tydelig farge. Enten et fargerikt skjerf eller en litt synlig smykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil_ha_sånn Skrevet 14. oktober 2007 #5 Del Skrevet 14. oktober 2007 hei! kan du sende hele linken til tunikaen? syntes den så veldig fin ut, men fant den ikke selv...ellers tror jeg det blir superstilig med de lave støvlettene, og noen fine smykker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss_fergie Skrevet 14. oktober 2007 #6 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjempefin tunika og sko. Bruk dette! Nå vet jeg ikke hvor vågal du er, men kjøp en farget strømpebukse, kanskje blå, eller en metallisk sølvtights? Ikke gå for sort strømpebukse, det blir nemlig for mye sort. Gå heller for en fin hudfarge. Topp det hele med kule øredobber og en ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 14. oktober 2007 #7 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tunika, strømpebukse og støvletter, enten høye eller ankel- blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tor Skrevet 15. oktober 2007 #8 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor bruker dere damer tunika egentlig? Fatter ikke hvorfor dette er blitt så populært. Dere ser ut som dere enten er gravide eller bare prøver å skjule valkene. Mammaklær...kanskje det minst sexye jeg kan tenke meg å se damer i. Så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 15. oktober 2007 #9 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvorfor bruker dere damer tunika egentlig? Fatter ikke hvorfor dette er blitt så populært. Dere ser ut som dere enten er gravide eller bare prøver å skjule valkene. Mammaklær...kanskje det minst sexye jeg kan tenke meg å se damer i. Så det så... Måtte lese dette opp for mannen min, han sier seg helt enig med deg, som jeg hadde mistanke om. Så hva damer synes er pent og hva menn synes, kan ofte være helt forskjellig. Hva med belte på tunikaen, forresten? Endret 15. oktober 2007 av Nabodama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tor Skrevet 15. oktober 2007 #10 Del Skrevet 15. oktober 2007 Belte på tunikaen? Ja det blir litt bedre da, men fortsatt ikke favoritten. Det er mitt syn altså, og mannen din sitt kanskje. Dere skal ha tettsittende skjørt, knelange eller lårkorte (bedre med ordet "lårlange" kanskje), som uthever den snertne deilige stumpen deres, sorte strømper og høyhæla sko eller støvletter. Da er dere ordentlige stilige damer! Jeg er lei av damer i tunika og andre spesialklær. Men det verste er jenter, spesielt populært blandt yngre, som går i mørke dongeribukser med fæle sømmer over ræva og ekstremt lav linning. Man ser øvre del av rumpesprekken på dem, akkurat som på en fet mannlig rørlegger i 40-åra som bøyer seg ned. Fy faen, DET er ikke mye feminint altså.... Men dette var ikke tema her nå. Klage-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #11 Del Skrevet 15. oktober 2007 Mannen her lo godt av det du sa om tunika. Endelig en som har forstått, sa han. Så dere er nok mange. Likte det ikke selv heller i begynnelsen, men synes det er stilig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 18. oktober 2007 #12 Del Skrevet 18. oktober 2007 Lær av disse jentene... slik blir dere sexy på byen... http://dialspace.dial.pipex.com/town/stree...ra-tight39.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 18. oktober 2007 #13 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det så flott ut. Jeg sverger til store dingledangler i ørene - det pynter opp ethvert antrekk:) Kos deg på byen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen over Skrevet 18. oktober 2007 #14 Del Skrevet 18. oktober 2007 Godt at du likte det suzie. Jeg er vel kanskje ikke akkurat noen mannsgris, men synes det er så flott og sexy med damer i litt ettersittende skjørter. Feminint og deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 18. oktober 2007 #15 Del Skrevet 18. oktober 2007 Godt at du likte det suzie. Jeg er vel kanskje ikke akkurat noen mannsgris, men synes det er så flott og sexy med damer i litt ettersittende skjørter. Feminint og deilig. hihihi... svaret var til ts - sjekket ikke linken din jeg... Men tror ts har bedre draget enn venninnene dine på byen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 18. oktober 2007 #16 Del Skrevet 18. oktober 2007 Svarer litt utenom tema jeg også, men er heller ikke noen stor fan av tunika. Vel, det er kanskje fordi jeg selv ser ut som en oppslått paraply i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 18. oktober 2007 #17 Del Skrevet 18. oktober 2007 hihihi... svaret var til ts - sjekket ikke linken din jeg... Men tror ts har bedre draget enn venninnene dine på byen i helga. Beklager, så du likte ikke de korte skjørtene altså?? Nei nei, det får gå det.....he he he. Venninnene mine har draget vet du... Skal ut og sjekke til helgen, satser på full klaff da... "dirty threesome" eller no'... Jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. oktober 2007 #18 Del Skrevet 18. oktober 2007 Lær av disse jentene... slik blir dere sexy på byen... http://dialspace.dial.pipex.com/town/stree...ra-tight39.html Det er en hårfin balansegang mellom hva som er sexy, og hva som er horete. Klærne i linken passer best i sistnevnte kategori. Uansett hører vel sånne klær bedre hjemme i soverommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 18. oktober 2007 #19 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er en hårfin balansegang mellom hva som er sexy, og hva som er horete. Klærne i linken passer best i sistnevnte kategori. Uansett hører vel sånne klær bedre hjemme i soverommet? Ja noen av klærne der er vel litt vel spesielle, enig i det. Men ikke alle. Var i Øst-Europa tidligere her, og der går veldig mange damer i trange skjørt til daglig. Det blir ikke sett på som horete i det hele tatt. Så det er litt kulturforskjeller ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 18. oktober 2007 #20 Del Skrevet 18. oktober 2007 Lær av disse jentene... slik blir dere sexy på byen... http://dialspace.dial.pipex.com/town/stree...ra-tight39.html Veldig enig med Deception her! Dette er ikke sexy, men horete så det holder. Klart man får oppmerksomhet på byen i disse antrekkene, men svært få som ønsker DEN type oppmerksomhet tror jeg. Tror ikke jeg ønsker å lære noe av disse jentene ... Når det gjelder tunika, er det store forskjeller som med alt annet. Og noen kler det - andre ikke. Den sorte vist i starten av tråden var fin i fasongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå