MarianneE Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 Man kan jo begynne og lure! Tenker på den evige kampen mot skittentøy...... :-? For det første, uansett hvor mye man vasker blir korven full igjen med en gang! Klærne inngår nok en konspirasjon om og bli møkkete og løpe opp i korven så fort ingen ser det! Dessuten......nyvasket tøy man skal henge på snora: Hvem har ikke stått der og etterlyser en sokk, en truse e.l. bare for og oppdage at det ligger inne i noe annet? Nokk en konspirasjon??? Sokker som blir borte i vaskemaskinen? Don`t get me started....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. april 2003 #2 Del Skrevet 7. april 2003 Nei, det er brukerne av klær som er onde som skitner dem ut hele tiden Stakkars, stakkars klær som må puttes i et hull og drukne annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #3 Del Skrevet 7. april 2003 Vi fikk livet snudd totalt på hodet for vel to år siden da vi fikk trillinger. Alt går, men fra den dagen har jeg hatt mareritt om skittentøyk u r v e n e nesten hver eneste natt. De vokser og vokser og vokser og truer snart med å sprenge hele vaskerommet i fillebiter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. april 2003 #4 Del Skrevet 7. april 2003 Det mest irriterende er å ha masse skittentøy... Det nest mest irriterende er å ha det hengende til tørk... Selv om jeg har et eget vaskerom nå (før jeg fikk det holdt jeg på å bli gal.) Og jeg gidder ikke bruke strøm og slite på klærne med en tørketrommel. Hvordan skal det gå hvis jeg får barn??? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. april 2003 #5 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg er veldig glad for at jeg har ett eget vaskerom med god ventilasjon og plass til klestørk. Uten det hadde jeg blitt gal Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. april 2003 #6 Del Skrevet 7. april 2003 Skal ikke så mye til for å gjøre dele gale. Jeg har tilgang til tørkerom, men jeg kan godt tørke klærne i leiligheta (siden det er god plass) uten at jeg tørner. Hehe Skittentøy vil det alltid være...men det jeg kunne tenkt meg til var at sambo vaska litt han og sånn innimellom. Jennifer: Du får legge barneplaner på hylla. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. april 2003 #7 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg tror at klær - som mange andre ting - har en iboende ondskap i seg. En ting er skittentøyskurven som stadig fylles - og det er ikke jeg som fyller den. ...... eller sokker som mangler for at det skal bli par. Og klær som skal opp eller ned fra tørkesnor - inn eller ut av skap. Noen klær som tåler 40 grader - sier merkelappen - blir veeeldig små etter en vask. Men - den blusen som bare passet så bra til det skjørtet blir plutselig - sånn helt over natta - helt håpløs (grøss), eller kanskje skjørtet har blitt for kort/langt? Eller for trangt? Det skjer noe med klær som henger i et skap. kanskje det ikke er klærnes skyld. Det kan jo være klesskapet det er noe i veien med...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 8. april 2003 #8 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har magiske klesskap. Av den typen som får klær til forsvinne. Ikke krympe altså, men forsvinne. Sånn borte vekk! :o Og så vips, dukker klærne opp i et annet skap. Hvis jeg er heldig. :D Størst forvirring er det når jeg vet 100% sikkert at et klesplagg er her i dette huset. I et eller annen klesskap. Og så dukker det opp på hytta i Norge. DET er skummelt det. Lurer på om de har eget pass? Trenger de visum? Betaler de for eget flysete eller sniker de seg bare med i noen andres bagasje? Spørsmålene er mange........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg tror at klær - som mange andre ting - har en iboende ondskap i seg. En ting er skittentøyskurven som stadig fylles - og det er ikke jeg som fyller den. ...... eller sokker som mangler for at det skal bli par. Og klær som skal opp eller ned fra tørkesnor - inn eller ut av skap. Noen klær som tåler 40 grader - sier merkelappen - blir veeeldig små etter en vask. Men - den blusen som bare passet så bra til det skjørtet blir plutselig - sånn helt over natta - helt håpløs (grøss), eller kanskje skjørtet har blitt for kort/langt? Eller for trangt? Det skjer noe med klær som henger i et skap. kanskje det ikke er klærnes skyld. Det kan jo være klesskapet det er noe i veien med...... Du har så absolutt fattet poenget!! :D Tror nok så absolutt det er vaskemaskinen og klesskapet som er ondt!! Skittentøys kurven er nok ikke så langt unna, den draaaaar til seg alle klærne, OG møkker dem til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. april 2003 #10 Del Skrevet 8. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 8. april 2003 #11 Del Skrevet 8. april 2003 Mitt klesskap er fuktig......klærne krymper stadig! :evil: Sikkert dårlig kvalitet på klærne da.......men uansett altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. april 2003 #12 Del Skrevet 12. april 2003 Jepp ! klær er ofte onde og slemme. De kommer i flere varianter. Noen er bare godheten selv ....som det deilige pelsstrikke skjerfet som er så varmt og mykt og trofast varmer en om vinteren ...og som buksene som holder inn litt her og der ........og jakken som holder hulden ute ...og morgenkåpen .... Men de som er virkelig onde er strømpene! De må ha inngått en slags pakt her hos meg - for jeg finner stort sett bare den ene i parret .......eller så blir den ene med i klesvasken - og den andre dukker opp etterpå ...selvfølgelig skitten ... :-? Og så presterer de å gjøre slik at det går hull på den ene men ikke på den andre ....og det oppdager man ikke før man har fått de på seg og er på jobb ..... :oops: og så må begge kastes - for hullene på hælen er for store til å stoppe ... så sokker er definitivt blandt de slemme ..... :evil: men også klesskapet er noe ondskapsfullt - for klærne liker ikke å være der inne ....skal jeg ha på et plagg jeg ikke har brukt på lenge - så lukter de ofte ...selv om de er rene ....og jeg kan ikek forstå hvorfor :evil: !!! og det er noe nart med skittentøyet altså - det blir alltid mye - men liksom aldri nok av samme sort - ikke nok til en maskin liksom - og så har man plutselig en dag ikke klær å ha på seg for de ligger jo i skittentøyskurven og pønsker ut nye planer ....... her hos meg er definitivt sokkene det største problemet ......lurer på hvor de blir av jeg ...alle de som jeg ikke finner igjen ...det blir iallefall utroskap her til tider - når jeg står her og ikke finner par ...da må jeg ta to som i det minste har samme farge (og så håpe på at ingen der at motiver ikke er det samme :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. april 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 12. april 2003 Kjenner til problemet, Virgo! Spesielt det der med at det går hull på kun EN av sokkene! Grrrr......... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå