Gå til innhold

Don's Godt


Gjest Don Giovanni

Anbefalte innlegg

Gjest Don Giovanni
Der traff du meg mitt i hjertet, gitt. Det er så sant, så sant.

Håper du får en fin førjulstid.

Lenge siden jeg traff noen der :) En riktig god førjulstid til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ser det er lenge siden du skrev noe her inne, men det er første gang jeg er innom, så jeg legger igjen en hilsen.

Du skriver så bra, om ting du gjør og hva som betyr noe for deg. Det er godt å lese.

Ha ei riktig fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Ser det er lenge siden du skrev noe her inne, men det er første gang jeg er innom, så jeg legger igjen en hilsen.

Du skriver så bra, om ting du gjør og hva som betyr noe for deg. Det er godt å lese.

Ha ei riktig fin helg

Takk du :) Satte stor pris på hilsen og besøk. Ja det er blitt lenge siden, og jeg har vel egentlig mer eller mindre glemt hele dagboka og nesten også KG. Livet er hektisk for tida og da glemmer man ofte å ta en pust i bakken (som var min motivasjon for hele Kg-karrieren). Kanskje jeg også glemmer det som betyr noe..?

Liker også veldig godt å lese det du selv skriver.

En flott helg til deg også, selv om jeg er en uke forsinka....det er jo alltid en helg å se frem til heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
Gjest Don Giovanni

D r slutt skrev jeg visst.

I det siste har det vært det for mange jeg kjenner.

Og nylig ble nok et lys blåst ut. Jeg kjente ikke dette lyset så godt. Ikke godt nok til å vite hva som fikk det til å brenne, og heller ikke godt nok til å vite hva som slukket det. Men jeg kjente det varmet når jeg var nær det.

Jeg tror du lyser igjen der du er nå, jeg håper du finner alt du har drømt om, og at dama i leiligheten under deg får alle blomstene sine druknet.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...