Toblerone Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #221 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Er jammen ikke mye spennede å følge med på hverken her eller i bloggen om dagen, men dagboka får stå litt til da hvertfall. Jeg lever, er frisk og rask, bare litt lei kg nå... Endret 11. januar 2008 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. januar 2008 #222 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. januar 2008 #223 Del Skrevet 12. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. januar 2008 #224 Del Skrevet 13. januar 2008 KG lei ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. januar 2008 #225 Del Skrevet 21. januar 2008 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 #226 Del Skrevet 16. februar 2008 Heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #227 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg forsømmer denne boka så det er helt skammelig! Koslig at noen holder liv i den da, og koslig at du titter innom også kiwii Her går livet sin vante gang. Jobber, men ikke overtid. Har mer enn nok å gjøre til å fylle arbeidsdagen, men ikke for mye slik at jeg må ha overtid for å få det unna. Det passer meg utmerket i grunnen. Ellers er jeg trøtt og sliten nå. Ble vin, skravling og sen kveld i går og det merker jeg i dag! Vurdere å legge meg nå, og mannen var ikke fremmed for det han heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 #228 Del Skrevet 16. februar 2008 hehe,jeg la ikke merke til at siste innlegg var skrevet i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. februar 2008 #229 Del Skrevet 17. februar 2008 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #230 Del Skrevet 25. februar 2008 Forrige uke var en tragedie hva trening gjelder! *skammer meg* MEN - det var så utrolig mye annet som opptok tiden både på dagtid og ettermiddagstid at jeg fikk det rett og slett ikke til. Denne uka skal blir så mye bedre! Har allerede nå klart å legge planer for 4 økter! *stolt* Nå må jeg bare klare å gjennomføre dem, for da blir jeg enda stoltere! Vekta er et kapittel for seg selv, opp opp opp Nå er det full skjerpings. Skal ha 15 dager før påske fri for snop (og snopligningede saker). Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #231 Del Skrevet 26. februar 2008 Irriterende nok holder jeg på å bli forkjøla igjen Vil være helt frisk! Trene skal jeg uanett i dag, for nå er jeg sta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. april 2008 Forfatter #232 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg må være tidenes mest udugelige dagbokskribent Ikke mye til aktivitet på meg selv her inne, men jeg titter nå innom av og til da Jeg har hatt en ny runde med forkjølese nå, men det går seg da til. Er ikke så mye spennende som skjer for tiden annet enn at vi gleder oss til vår og sommer! Våren påstår de melder sin ankomst i morgen på denne kanten av landet, så da gjenstår det bare å se om de har rett Ikke for det, om under 4 uker reiser vi på kjærstetur til Roma - det tror jeg blir helt fantastisk altså! Gleder meg så masse Må prøve å få til en oppdatering i bloggen snart også. Skjer ikke så mye spennende, men det kan da være greit med en litt mer "closed" oppdatering også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2008 #233 Del Skrevet 16. april 2008 Gleder meg til oppdatering i bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. april 2008 Forfatter #234 Del Skrevet 16. april 2008 Kjapt på pletten du iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. april 2008 Forfatter #235 Del Skrevet 16. april 2008 5. mars bestilte vi en bokpakke på Bokklubben, men bok nunner 1 og 2 i milleniumstriologien til Stieg Larsson. Første boka lå og venta i postkassa (ok da, det var en pakkelapp ) da vi kom hjem fra påskeferie, mens den andre boka har vi sett fint lite til. Sendte inn spørsmål til kundeservice for vel to uker siden, og først nå fikk vi svar... Vi skulle få boka tilsendt nå da - og det er jo det viktigste. Men Hallo - ikke akkruat kjapp levering!!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. april 2008 #236 Del Skrevet 16. april 2008 Hei, der er du jo. Så fint med livstegn. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. april 2008 Forfatter #237 Del Skrevet 16. april 2008 Her er jeg ja Middis :-D Har gjort som jeg lovet også, så nå er det oppdatert i bloggen Trøtt i kveld, vært på shopping og det tar på når man ikke er fornøyd med sin egen kropp. Da tar det laaaang tid å finne noe man er sånn noenlunde fornøyd med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. april 2008 Forfatter #238 Del Skrevet 17. april 2008 I da g er det og blå himmel da er livet herlig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. april 2008 #239 Del Skrevet 17. april 2008 Vet ikke om jeg har besøkt der her i dagboka før, jeg?! Men jeg er innom bloggen i blant, da Ha en finfin dag i strålende sol!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. april 2008 Forfatter #240 Del Skrevet 17. april 2008 Du går jo ikek glipp av så mye om du ikke er her heller da søndagsendel? uansett koslig at du stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå