Toblerone Skrevet 12. oktober 2007 #1 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Tjohei! Ny dagbok! :juhu: Fortsetter med bloggen, og lar enkelte tema forbli i bloggen. Det er bare det at jeg føler en del hverdagslig pjatt blir litt borte med den. Så da er jeg tilbake med dagbok også. Velkommen skal dere være Endret 12. oktober 2007 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. oktober 2007 #2 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hurra for hverdagslig pjatt :forumtroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2007 #3 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vil gjerne pjatte med deg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 12. oktober 2007 Koslig at dere finner veien. Nå er det natta her, men lover å komme sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. oktober 2007 #5 Del Skrevet 13. oktober 2007 Innom og ønsker deg ei superduper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. oktober 2007 #6 Del Skrevet 13. oktober 2007 :juhu: Så morro da Grattis med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 14. oktober 2007 Så koslig at du fant den også Liljen. Etter noen intense dager forrige uke nyter jeg en lat søndag nå. Har gått tur og er i gang med klesvask og litt ryddings. Ellers blir det sofaliv. Er så smått igang med trening igjen, men denne uka og forrige var elendig. Må skjerpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vekta viste oppgang i dag, så nå er det full skerpings her (igjen ) Egentlig bør jeg jobbe nå, men først skal jeg finne meg en godt kopp varm te! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 15. oktober 2007 Drikker vin og feirer mannens lønnsforhøyelse Nå skal jeg se om Berlinerpoplene (tv-serien) er noe for meg. Har lest boka og den var jo ok. Har jo lest bok nummer to også da, og halve bok nummer tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 16. oktober 2007 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 16. oktober 2007 #11 Del Skrevet 16. oktober 2007 Grattis med ny dagbok Håper du får en fin dag.. Her ser det ut til å bli en solrik høstdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. oktober 2007 #12 Del Skrevet 16. oktober 2007 :juhu: Hurra for ny dagbok! Nå havner du på mine innlegg igjen, og blir ikke borte Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. oktober 2007 #13 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du har ikke hatt dagbok en stund, nei... Det var derfor jeg ikke fant deg, altså. Koselig å se deg igjen, og takk for besøk i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 17. oktober 2007 Shatika: Ble en soldag her også i går, sånn stor sett. Og det ser ut til å bli det i dag også! Koslig at du fant veien hit Eeyore: Nå "mister" du meg ikke lenger nei Vannmelom: Har vært dagbokløs en god stund nå ja, men er jo tilbake nå Koslig at du fant meg her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har vørt ustyrtelig trøtt i flere dager nå, men etter et par gode og lange netter begynner det endelig å gå seg til igjen. Godt! Fremdeles trøtt og sliten da, men det er langt bedre enn det har vært en tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. oktober 2007 #16 Del Skrevet 17. oktober 2007 Så bra at du begynner å få litt mer overskudd vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. oktober 2007 #17 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, det er viktig at du er våken og opplagt når du skal sladre for Angelou Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja det nærmer seg jo jammen det også! Hvor har tiden blitt av? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. oktober 2007 #19 Del Skrevet 17. oktober 2007 Grattis med ny dagbok :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 18. oktober 2007 Grattis med ny dagbok :juhu: Så koslig å se deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå