Gjest Gjest_Happy_* Skrevet 21. desember 2009 #21 Skrevet 21. desember 2009 Hei, jeg har operet nesen på Nobel clinic. Det er meget proffe ansatte som jobber der, og jeg har bare fått god hjelp og oppfølging. Det er slik at kirurgen selv er ikke så mye med på oppfølgingen, da anastesi sykepleier er med hele veien. Kirurgen var så klart tilgjengelig hvis jeg hadde behov for han også. For meg er resultat viktigst , det er jo tross alt den vi betaler for- man skal være fornøyd og lykkelig med det som har blitt oppnådd! Jeg skal ta av gipsen i morgen! Håper at resultatet er bra - og at jeg blir glad og lykkelig!
Gjest Trine Skrevet 29. juni 2010 #22 Skrevet 29. juni 2010 Hvordan ble resultatet? Jeg vil også operere nesen, og har ikke bestemt meg for en klinikk enda. Jeg ser at det er et par som går til flere klinikker for konsultasjon- er dette til å anbefales?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #23 Skrevet 26. januar 2017 Nobel clinic? Er det aleris nobel nå? Eller er nobel clinic gamle navnet på aleris coleseum? Anonymkode: 1ffff...1ca
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #24 Skrevet 26. januar 2017 På 13.10.2007 den 16.04, Gjest Gjest skrev: Så rart det med prisene da... silikonprisen min venninne fikk var på nobel clinik 10 000 dyrere der enn tilsvarende klinikker hun også var på konsultasjon hos. Jeg vet ikke så mye om nobel - men har blitt advart mot de pga høye priser. Som da er aleris nobel nå? Anonymkode: 1ffff...1ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå