Gå til innhold

Nobel Clinic

Fremhevede innlegg

Gjest Silje88
Skrevet

Hei,

noen her inne som har erfaringer med denne klinikken?

Positive\negative?

Er det en klinikk du vil anbefale? Hvorfor\hvorfor ikke?

Setter stor pris på alle svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Har gått gjennom en runde med brystreduksjon/bukplastikk og har lest mye om klinikker selv!

En venninne av meg skulle ta en brystoperasjon og bestilte konsultasjon på Nobel.. hun likte ikke klinikken. Jeg tipset henne om å prøve f.eks. Colosseum - og der følte hun seg mye mere vel. Og dessuten så var operasjonen 10 000 billigere på colosseum.

Jeg skal nå ta en liten operasjon selv og må betale - jeg sjekket rundt klinikker for å finne ut hvor jeg skulle gå. Nobel Clinik er sikkert kjempebra - men den kommer veldig mye dyrere ut enn andre klinikker. Det er rett og slett utrolig dyrt der :/

Skrevet

Jeg la inn silikon for tre måneder siden. Ble veldig godt mottatt, og prisen var lik andre tilsvarende operasjoner. Har bare gode erfaringer derfra... Kjempefornøyd!

Skrevet

Så rart det med prisene da... silikonprisen min venninne fikk var på nobel clinik 10 000 dyrere der enn tilsvarende klinikker hun også var på konsultasjon hos.

Jeg vet ikke så mye om nobel - men har blitt advart mot de pga høye priser.

• 4 måneder senere...
Gjest Fortvilet-16åring
Skrevet

Hei..

Jeg fant denne siden, og for å være ærlig prøver jeg å finne en bra plass hvor jeg kan få tatt en neseoperasjon..

Siden jeg var liten har jeg alltid vært litt utenfor.. Jeg går fortsatt mye alene, og har en følelse av at det er p.ga utsendet.. Jeg synes det er sinnsykt feigt at jeg skal bli oversett omtrent hver gang jeg prøver å snakke til noen i klassen..

Noe jeg har lagt merke til er at når jeg holder foran nesen ser jeg ut som en annen person, jeg ser faktisk pen ut.. Rart å si men..

Om jeg så må vente med å leve helt til jeg blir 18 får det bli slik.. Jeg kan like så godt bli oversett i to år til når jeg allerede har blitt oversett i noen år..

Det eneste jeg vil.. er å bli glad i meg selv, og fornøyd med den jeg er.. Men det er ikke så lett når folk behandler deg som om du ikke er der.. Jeg trenger venner jeg også..

4000 har jeg spart til nå.. Når jeg har spart opp til 27 000 vil jeg selvfølgelig bruke dem på til en bra operasjon..

Så PLEASE!! Gi dem tips.. jeg vil ikke risikere å bruke masse penger på en mislykket operasjon

• Liker 1
Skrevet

Til fortvilet 16 åring.

Jeg kjenner meg igjen i det du forteller følesesmessig.

Jeg ønsker også neseoperasjon og har tenkt på det i flere år. Men jeg går nå til behandling pga min svake selvakseptering. Jeg har vært gjennom andre skjønnhetsoperasjoner før, men jeg blir ikke helt fornøyd. Jeg trodde det helt oppriktig, at bare jeg fikk nye pupper ble jeg lykkelig. Men så var det bare nye knær, og nå er det nesen som jeg bare Må ha mindre fordi jeg ser at den nesten vokser i speilet.

Jeg har innsett at jeg trenger hjelp for å bli glad i meg selv. Nei, jeg klarer ikke legge bort planer om neseoperasjon, men jeg tror at mye av løsningen for å bli glad i meg selv ligger i å be om hjelp for mitt indre.

Akkurat nå har jeg heller ikke penger til operasjon og da er det for meg nærmest selvpining å sitte å speile nesen og søke på nettet rundt dette. Men jeg klarer jo ikke helt å la vær.

Ellers har jeg selv vært på konsultasjon noen plasser, også Nobel Clinic, men ønsker den jeg har hørt er fremst på dette i landet. Bunæs.

Jeg tenker at om det likevel er 2 år til du skal operere deg, så kanskje du skulle forsøke å prate med noen som er bra for deg om dette går ut over livet ditt på andre plan. Jeg sier ikke at du ikke skal operere deg, men kanskje ikke operasjon er den eneste måten du kan bli glad i deg selv.

Ville bare skrive noen tanker jeg hadde til deg, og si at du ikke er alene med dine tanker rundt dette.

Skrevet

Liker ikke at alle mennesker har blitt så utseendefikserte! (inkludert meg)

Tidligere brydde jeg meg lite om hvordan jeg så ut, men nå tenker jeg nesten på det konstant! (Det hjelper ikke at kjæresten ser 50 ganger bedre ut enn meg!)

Jeg har selv et ønske om å fjærne noen føflekker i ansiktet, og ta en hakeoperasjon. Men jeg er redd, at når jeg en dag har tatt denne operasjonen, så er jeg ikke fornøyd, og vil ta en ny operasjon, som f.eks. nesa osv... Men akkurat nå er jeg bestemt på at det bare er haka jeg vil operere! den gir meg en dårlig profil, og gjør at nesa ser større ut..

Men jeg er redd hakeoperasjonen kan bli veldig dyr da, også er jeg redd for mulige komplikasjoner. Noen som kjenner noen som har fått problemer etter en operasjon?

Skrevet

vet dere hvor man får fettsuging til den beste pris da?? skal selv ha silikon når jeg får råd.

håper en gang å få jobb på en slik klinikk som anestesi spl.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_rikkeand_*
Skrevet

Hei! Jeg har fått time hos Nobel Clinic, men jeg har egentlig mest lyst til å ta på Fornebu klinikken. Noen som har negative episoder fra Nobel Clinic og som mener jeg ABSOLUTT må velge Fornebuklinikken? Har ikke vært på konsultasjon på Fornebu enda, skal den 25.. på busdagen min! :) Men grunnen til at jeg allerede har time hos Nobel er fordi det passer veldig fint å ta det i påskeferien.. det har jeg ikke mulighet til hos Fornebu da de ikke har oppe i påsken. blir mye fravær fraå skolen om det ikke blir i ferien. uff, får se!

På forhånd takk for svar. Hadde vært veldig fint og kunne høre noe om Nobel Clinic! :)

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Hei!

Kan dele min erfaring med Nobel Clinic.

Jeg vurderte å ta en liposculpture på mage, sidene og lår, og var til konsultasjon hos dem. Jeg syns ikke prisen var så dyr jeg, og menneskene som møtte meg virket helt greie de. Pengene hadde jeg klare også.

Men to uker før operasjonen (hadde fått dato) skjedde noe som gjorde at jeg ikke kunne bruke de pengene til en operasjon. Måtte rett og slett prioritere viktigere ting som kom opp. Når jeg ringte til Nobel, ble jeg møtt med et surt "men på konsultasjonen fikk jeg inntrykk av at du hadde pengene klare", og "snakk med familien om å få pengene da".

Så der forsvant hele min illusjon om deres (eller kontaktpersonen min iaff) proffesjonalitet ut vinduet.

Gjest Charming
Skrevet
Men to uker før operasjonen (hadde fått dato) skjedde noe som gjorde at jeg ikke kunne bruke de pengene til en operasjon. Måtte rett og slett prioritere viktigere ting som kom opp. Når jeg ringte til Nobel, ble jeg møtt med et surt "men på konsultasjonen fikk jeg inntrykk av at du hadde pengene klare", og "snakk med familien om å få pengene da".

Så der forsvant hele min illusjon om deres (eller kontaktpersonen min iaff) proffesjonalitet ut vinduet.

AKKURAT det samme var det med meg. Jeg kjente jeg ble litt skuffet. Jeg sa ganske klart i fra at det hadde dukket opp noe, så jeg ikke hadde sjans da - men de presset på, og prøvde å finne på masse løsninger og ville ikke slette timen og jeg skulle tenke på det noen dager. Og jeg sa at jeg visste situasjonen ikke kom til å endre seg med det første så det ikke hadde noe for seg. Men likevel måtte jeg ringe 2 dager etterpå igjen NOK en gang for å bekrefte at jeg ikke kunne.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bare hatt positive opplevelser med Nobel Clinic, og kommer nok til å bruke dem flere ganger. Det eneste jeg kan kritisere dem på er at det ikke er lett å få konsultasjon av kirurg. Bilder og telefonisk kosultasjon med en sykepleier var liksom det som skulle til.

Skrevet

Jeg har hatt en operasjon på Volvat i Oslo, brukte dr. Dahl og hun var veldig flink.

Gjest Gjest_rikkeand_*
Skrevet

OK, takk for svar jenter :) spørs om ikke de blir sånn med meg også da, om jeg bestemmer meg for å ta på fornebu istedenfor. Men det får dem bare bli! Dette er jo viktig for oss som skal ta operasjon, så syntes det var litt uproft.

Men tusen takk for svar :D

Hadde vært fint om også flere hadde skrevet, særlig dere som har tatt brystforstørrelse! :) Ha en strålende kveld alle sammen!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Til fortvilet 16 åring.

Jeg kjenner meg igjen i det du forteller følesesmessig.

Jeg ønsker også neseoperasjon og har tenkt på det i flere år. Men jeg går nå til behandling pga min svake selvakseptering. Jeg har vært gjennom andre skjønnhetsoperasjoner før, men jeg blir ikke helt fornøyd. Jeg trodde det helt oppriktig, at bare jeg fikk nye pupper ble jeg lykkelig. Men så var det bare nye knær, og nå er det nesen som jeg bare Må ha mindre fordi jeg ser at den nesten vokser i speilet.

Ellers har jeg selv vært på konsultasjon noen plasser, også Nobel Clinic, men ønsker den jeg har hørt er fremst på dette i landet. Bunæs.

Nei nei nei. IKKE klinikk B. Ikke flink i det hele tatt!!! Det er kun udokumtentert selvskryting i media av herr B som gjør at du tror de best i landet. Ikke er herr B utdannet innen plastikk kirurgi heller. Han er øre nese hals spesialist. Det utgjør en kvalitativ forskjell.

Opr nesen der. Kunne like godt latt være, overhodet ikke fornøyd.farge

Bruk pengene dine et annet sted, men ikke der.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg var på konsultasjon på Nobels Clinic for silikon for noen dager siden, og jeg følte at de var meget profesjonelle, svarte på alle spm jeg hadde og forklarte grundig alt hva som vil skje under,etter og før operasjon. Det var heller ikke vanskelig å få time, så jeg har bare positive opplevelser ang Nobels Clinic.

Nå skal jeg til Coloseum klinikken på torsdag og Fornebu klinikken fredag for å se om det er noe store forskjell.

Skrevet

Jeg har lest om MANGE klinikker og syntes alle sammen ligger på samme pris.

Men kommer jo ann på hvor du skal ha arret og om du skal ha brystløft eller slikt.

Skrevet

Jeg var hos nobel, og kan ikke si noe negativt om dem, prisen var 28 og det er vel det samme som andre, de har også livstidsgaranti på protesene...hyggelige og hjelpsomme folk. Jeg sende bare bilder og legen ringte meg, helt ypperlig da jeg bor langt unna;)

Gjest Gjest_cecilie_*
Skrevet
Hei! Jeg har fått time hos Nobel Clinic, men jeg har egentlig mest lyst til å ta på Fornebu klinikken. Noen som har negative episoder fra Nobel Clinic og som mener jeg ABSOLUTT må velge Fornebuklinikken? Har ikke vært på konsultasjon på Fornebu enda, skal den 25.. på busdagen min! :) Men grunnen til at jeg allerede har time hos Nobel er fordi det passer veldig fint å ta det i påskeferien.. det har jeg ikke mulighet til hos Fornebu da de ikke har oppe i påsken. blir mye fravær fraå skolen om det ikke blir i ferien. uff, får se!

På forhånd takk for svar. Hadde vært veldig fint og kunne høre noe om Nobel Clinic! :)

jeg har kun hørt negativt om fornebu, faktisk flere skrekk historier. jeg har selv operert brystene på Nobel, og skal operere der igjen nå snart. jeg er KJEMPE fornøyd. både min mor og flere venninner har operert der, og det blir alltid bra resultat. De er ledene innen plastisk kirurgi, og har sikkerhet EKSTREMT høyt. jeg ville definitivt gjort operasjonen på Nobel. :) lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Skrekkhistorier om Fornebu? Gjelder det bare silikon, eller? Har planer om å ta lipo der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...