Gå til innhold

Hurra for Pia Haraldsen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drittøft! :ler:

Men jeg skjønner at det kanskje ikke alltid er like lett å holde seg når hun setter igang med spørsmålene sine. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
:ler: Så bra! Dumme amerikanere :fnise:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=174165

Hurra for Pia og Rikets Røst! Dette gav nok Pia og programmet et realt løft tenker jeg :kaffe:

Er det amerikanere generelt du mener er dumme, eller er det intervjuobjektet? Selv er jeg tilbøyelig til å tro at folk som starter "Hurra for Pia Haraldsen"-tråder lever farlig i.f.t. den merkelappen.

Det var et artig innslag, men det blir vel litt drøyt å hylle en utøver av primitiv humor på denne måten. Å få noen med på et intervju, for deretter å opptre som en idiot, er vel ikke helt forenlig med å plassere seg selv på et pidestall og se ned på amerikanerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var veldig bra. Dette var helt glimrende innslag :ler:

Ramm og Sputnik var glimrende erstattere for Bodil (som jeg ikke hadde særlig sansen for) Pia holdt nivået fra sist og Otto er en glimrende intervjuer. Ikke så begeistret for svensken (Jesper?) som jeg synes blir litt pinelig iblant, men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig med Kenneth.

Ja det var morsomt, og ja intervjuobjektet opptrådte ganske uprofesjonelt, men å si at alle amerikanere er dumme pga Oddo? De har jo selv tatt opp saken til debatt på de store tv-kanalene, og "alle" (altså amerikanerne) er enige om at det var Oddo som dreit seg ut og som burde taklet det annerledes. Blir helt flau over å lese kommentarene til klippet om Pia på youtube hvor nordmenn har et sterkt behov for å markere at vi er så mye bedre enn amerikanerne. Faktisk så syns jeg amerikanere er mer ydmyke enn nordmenn.. Folk må gjerne ha en mening om amerikanere - men da syns jeg søren meg de bør besøke landet eller helst bo der et år først. Slik "amerikanere er dumme"-generalisering gjør meg pissed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Jeg og kjærsten min så på hverandre med store :overrasket:øyne da Pia intervjuet Oddo - forige torsdag da programmet gikk!

Ikke pga det Pia sa, men Oddo´s reaksjon...

Jeg personlig blir dritflau :sjenert: når Pia intervjuer folk på denne måten, men hun er tøff som tørr å spille så amøbe dum og holde seg alvorlig

Dette er bra syns jeg, at Pia fikk så stor oppmerksomhet som hun nå har fått. :tommelopp:

TS:Nope, amerikanere er ikke dumme, de har sans for humor - det er jo tydelig :fnise: ikke intervjuobjektet i dette tilfelle kanskje men....

:popcorn:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...