Gå til innhold

brothers and sisters

Kipa

Anbefalte innlegg

helt høl i huet å sende det såå sent, jeg orka ikke tenke på å være oppe til tolv i går, så da fikk jeg ikke sett det..Vet dere om det går i reprise?? Er jo synd om det skal sendes så sent da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk glipp av episoden på onsdag jeg også. Nå har jeg sett gjennom tv programmet til både tv2 og zebra, men ingen reprise av episode 20 i sikte. (zebra viser serien på lørdager, men der er de kun kommet til episode 11.)

Leste på ei nettside et sted at serien som er en suksess i USA ikke har slått særlig godt an i Europa. Synd, for jeg syns det er en drivende god serie!

Tviler på om tv2 sender sesong 2 i og med at sendepunktet endrer seg hele tiden. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på ei nettside et sted at serien som er en suksess i USA ikke har slått særlig godt an i Europa. Synd, for jeg syns det er en drivende god serie!

Tviler på om tv2 sender sesong 2 i og med at sendepunktet endrer seg hele tiden. :(

WHAT!?! :gråte: Jeg synes og det er en knallbra serie - blir bare bedre og bedre. Vi får krysse fingrene for at tv2 går for neste sesong også :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...