Jinx Skrevet 6. april 2003 #1 Del Skrevet 6. april 2003 Har så lyst til å se noe bra på TV... Film kanskje... Finner søren ta meg ikke programbladene mine heller.. Noen som vet om det går noe bra ikveld ? Hva skal du se ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 6. april 2003 #2 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg skal i hvert fall se "Six Feet Under" i kveld - en prisbelønnet, halvsprø serie om en familie som driver et begravelsesbyrå. Den begynner kl. 21.20 på STV2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 6. april 2003 #3 Del Skrevet 6. april 2003 Det forrige innlegget ble visst postet to ganger. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 6. april 2003 "Six Feet Under" går på Canal + nesten hver dag, men jeg har aldri sett det... Finnes det en nettside med TV programmer ?? (burde jo nesten det...) Blir kjedelig med bara BB, syns de sitter å spiser hele tiden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. april 2003 #5 Del Skrevet 6. april 2003 Young Guns er en bra film. Skikkelig Western. Tror det er på NRK2 den blir vist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 6. april 2003 #6 Del Skrevet 6. april 2003 Finnes det en nettside med TV programmer ?? Det finnes flere slike nettsider, blant annet denne der du kan få en egentilpasset tv-guide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. april 2003 Hm........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 6. april 2003 Takk Snehvit.. (Ser at " I Blanke Messingen "går på TV2 ikveld..) Men skal se "Rush Hour 2" istedet, får bare håper at jeg ikke har sett den før.. Å spise Diplom Royal Special med vanilje og jordbær....Mmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CumGrandSalis Skrevet 6. april 2003 #9 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg skal ikke se tv i kveld jeg. Men jeg og 10-åringen har vært på kino i dag. "Ulvesommer", bra film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. april 2003 #10 Del Skrevet 6. april 2003 Søndag er tv-kveld. Once and again - og så gamle episoder av Charmed - og Presidenten - og KG i reklampausene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #11 Del Skrevet 6. april 2003 Malte soverommet i kveld jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. april 2003 #12 Del Skrevet 6. april 2003 Jinx. www.tv.no Her kan du se hva som er på tv neste gang du ikke finner programbladene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 7. april 2003 #13 Del Skrevet 7. april 2003 I dag skal jeg i alle fall se på Hotell Cæsar og Fox Grønland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. april 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 7. april 2003 Jinx. www.tv.no Her kan du se hva som er på tv neste gang du ikke finner programbladene :D Oj.. Takk Syns ikke det er noe særlig på TV ikveld heller.. Tirsdager som er dagen... Filmen i går var som forventet - kjempe morsom... (men det er ikke å alle dager jeg kan se slike filmer.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. april 2003 #15 Del Skrevet 7. april 2003 Må se Sex og singelliv i dag, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. april 2003 #16 Del Skrevet 7. april 2003 Fox Grønland og Absolutt Fabelaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. april 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 8. april 2003 I kveld derimot, er den store TV DAGEN Drømmehjemmet Brennpunkt eller Tabloid.. (spørs hva som går) Judging Amy FRIENDS Kongen av Queens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå