Juliet Skrevet 6. april 2003 #1 Del Skrevet 6. april 2003 Heisann allesammen!!! Etter å ha vært gjest en stund, så har jeg registrert meg til å bli fast bruker av Kvinneguiden! Skal bli koselig dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #2 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen som registrert Juliet! (Første skritt mot avhengighet :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. april 2003 #3 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 6. april 2003 #4 Del Skrevet 6. april 2003 Jippi jeg er en av de første til å ønske deg velkommen Juliet :D Flott at du registrerte deg og vil bli nærmere kjent med ladies og gangsters her inne. mange gode hilsener fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 6. april 2003 Tell me about it...Var veldig "avhengig" som gjest også...Men dette er vel bedre å være avhengig av enn å skulle være avhengig av noe annet...? Hihi, "KG er min rus". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 6. april 2003 Jippi jeg er den første til å ønske deg velkommen Juliet :D Flott at du registrerte deg og vil bli nærmere kjent med ladies og gangsters her inne. mange gode hilsener fra Hihi, du ble nr.3 i rekken, men det varmer like mye likevel med en så fin velkomst!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. april 2003 #7 Del Skrevet 6. april 2003 Hei og velkommen, Juliet! Hyggelig.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 6. april 2003 Takkar och bukkar 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #9 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 6. april 2003 Tusen takk o'hoppende sau Den var jo helskjønn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. april 2003 #11 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 6. april 2003 #12 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen hit Juliet. Du ser ut som et nytt og fargesprakende innslag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamara Skrevet 6. april 2003 #13 Del Skrevet 6. april 2003 Siden jeg er gammel og vis, og har vært her i hele 3 dager, så er det på sin plass og ønske deg hjertelig velkommen! Velkommen!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 6. april 2003 #14 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen, velkommen! Gleder meg til å lese innlegg fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. april 2003 #15 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen, Juliet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. april 2003 #16 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen! Håper du vil trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #17 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen Juliet! :D Er selv ny-registrert bruker, selv om det ikke ser ut slik på aktivitets-nivået. Pass deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. april 2003 #18 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen skal du være, alltid hyggelig med nye brukere!!! Håper du vil trives her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 6. april 2003 Velkommen Juliet! :D Er selv ny-registrert bruker, selv om det ikke ser ut slik på aktivitets-nivået. Pass deg! Takk allesammen for koselige meldinger. Mel, hva skal jeg passe meg for? Noen her inne med skarpe klør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. april 2003 #20 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg passer meg ikke for noen, og har aldri opplevd noe ubehagelig her inne. Bare du følger reglene kan du gjøre akkurat det du vil :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå