Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #1 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg er ikke akkurat norges største husmoremne, så nå trenger jeg hjelp. Hvordan i alle dager skal man røre smøret hvitt? Det står dette i en oppskrift jeg har, men jeg skjønner jo ikke hva jeg skal gjøre. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Smøret må vere temperert.Bland i sukkeret og rør. Lettere hvis du har det litt i varmt vannbad.Rør ei lita stund og det blir hvitt. Lykke til.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. april 2002 #3 Del Skrevet 4. april 2002 Det beste er å ha en mixmaster eller kjøkkenmaskin og sette den i gang med romtemperert smør og sukker. Blandingen skal være nesten helt hvit og luftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #4 Del Skrevet 4. april 2002 Men det skal faktisk ikke være sukker i dette her, kun smør... Går det fortsatt bra å få det hvitt med en miksmaster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. april 2002 #5 Del Skrevet 4. april 2002 Antar det, men er ikke sikekrt. Har aldri rørt noe hvitt uten sukker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #6 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg prøver jeg så får vi se hvordan det går... Tusen takk for hjelpen iallfall! Kjempesnilt. Kanskje det blir husmor en gang av meg også, man lærer jo stadig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #7 Del Skrevet 4. april 2002 .. eller sett smøret en bitteliten stund i mikrobølgeovn, så blir det lett å røre hvitt. Mikrobølgeovn er kjempelur til baking, jeg smelter/mykner både smør og sjokolade i den, og varmer vann og melk til gjærdeig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå