Gjest frulou Skrevet 13. oktober 2007 #41 Skrevet 13. oktober 2007 herregud dame, du er gaaaaal!!! dagen før bryllupet. hvordan turte du det da? sinnsykt fin da;) hadde du sett den ut en tid før eller? Kjolen jeg hadde bestilt og fått spesialsydd kom ikke før dagen før bryllupet, så da måtte vi ørne avgårde til Agape. Hadde ikke vært der og kikket før, så det kan man kalle hell i uhell. Kjolen satt perfekt, lengden stemte, alt var som sydd til meg.
Gjest Linn24 Skrevet 13. oktober 2007 #42 Skrevet 13. oktober 2007 Kjolen jeg hadde bestilt og fått spesialsydd kom ikke før dagen før bryllupet, så da måtte vi ørne avgårde til Agape. Hadde ikke vært der og kikket før, så det kan man kalle hell i uhell. Kjolen satt perfekt, lengden stemte, alt var som sydd til meg. du hadde vel puls på 1000 da vel? det var godt kjolen satt perfekt da. at du slapp å stresse med å legge den opp/ut/inn.... som om ikke det var stress nok fra før.
Gjest frulou Skrevet 14. oktober 2007 #43 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg hadde puls på 3000 og var på randen av alt mulig rart.
Anea Skrevet 14. oktober 2007 #44 Skrevet 14. oktober 2007 Kjolen jeg hadde bestilt og fått spesialsydd kom ikke før dagen før bryllupet, så da måtte vi ørne avgårde til Agape. Hadde ikke vært der og kikket før, så det kan man kalle hell i uhell. Kjolen satt perfekt, lengden stemte, alt var som sydd til meg. Dette er sånt jeg har mareritt om! Det og at pappa bestemmer seg for at brudens far betaler og vi ender med bryllupsmiddag fra McDonald's :ler: Så bra det ordna seg så bra da i allefall.
Titta Skrevet 17. oktober 2007 #45 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har forelsket meg helt i kjolene fra Unity Bride, og skal helt klart innom der å prøve kjoler når det blir min tur å gifte seg. Har flere favoritter: Victoria Alexandra Vienna
Gjest Gjest_Shabana_* Skrevet 1. november 2007 #46 Skrevet 1. november 2007 Denne har jeg fullstendig falt for, men om det blir den på den store dagen er enda uvisst: Kjolen foran Kjolen bak
FantasDick Skrevet 1. november 2007 #47 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg tror det blir denne! Synes den er så nydelig, men er usikker på stoffet.
KCam Skrevet 7. november 2007 #48 Skrevet 7. november 2007 Det er så utrolig mye fint å velge i, bare redd at jeg ikke skal klare å bestemme meg for den jeg vil ha. Skal til Lillys i januar, og sondere terrenget på Østlandet fram til da. Ser det er lagt ut bilder av mange Maggie Sotero-kjoler, hva ligger prisene på ca. for disse? En ting til, noen som har gode råd i fht. snitt og kroppsfasong? Er ganske gjennomsnittlig bygd, men har brede hofter, noe jeg ikke ser grunn til å framheve Kristin
No Shorty Skrevet 7. november 2007 #49 Skrevet 7. november 2007 Nå jeg skal velge meg brudekjole vil jeg ha en som fremhever midja mi (kanskje også hoftene) og som får skuldrene mine til å se smale ut... Og så vil jeg enten ha helt åpen rygg eller delevisåpen rygg med korsett-snøring nederst... og så skal jeg ikke ha stroppløst for da får jeg manneskuldre! Jeg kommer til å prøve en masse, men jeg er nok ganske kresen...
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #50 Skrevet 8. november 2007 Ja, er den ikke vidunderlig vakker? Har sett på brudekjoler leeenge nå, og denne falt jeg for med én gang! Hadde egentlig satt en grense på kr 10 000,- for brudekjole, men denne skal jeg prøve å få tak i - koste hva det koste vil! Linken din virker ikke lengre så tviler på at den er i produksjon lengre. Men kanskje du finner den brukt
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #51 Skrevet 8. november 2007 de hvite bløtkakene de fleste av oss her Snakk for deg selv, jeg tror i såfall "de fleste" er i mindre tall!
Gjest s khalil Skrevet 8. november 2007 #52 Skrevet 8. november 2007 Nr 1 fra 2006 kolleksjonen er min favoritt her
Gjest Gjest_Majka_* Skrevet 8. november 2007 #53 Skrevet 8. november 2007 Hva synes dere om denne da? http://www.bryllupsweb.no/images/728_sm.jpg
Rosalie Skrevet 8. november 2007 #54 Skrevet 8. november 2007 Jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg tror det blir denne! Synes den er så nydelig, men er usikker på stoffet. Det er min drømmekjole, også. men jeg vil gjerne ha den i veldig fint ullstoff.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. november 2007 #55 Skrevet 8. november 2007 Hva synes dere om denne da? http://www.bryllupsweb.no/images/728_sm.jpg Jeg liker ikke pynt i annen farge på brudekjoler, og er heller ikke glad i den fasongen. Men vet andre her på forumet liker sånne kjoler. Når det gjelder brudekjole skal man dessuten ikke høre på andre, men følge sin egen magefølelse.
*Emma* Skrevet 8. november 2007 #56 Skrevet 8. november 2007 Snakk for deg selv, jeg tror i såfall "de fleste" er i mindre tall! De fleste bruder i Norge har hvite kjoler med stort skjørt. Det var alt jeg mente med "bløtkake" Ser du bilder i avisen m folksom har giftet seg eller antallet slike kjoler på finn.no vil du se at de FLESTE faktisk velger disse kjolene.
Branna Skrevet 8. november 2007 #57 Skrevet 8. november 2007 Jeg hadde denne kjolen i mitt bryllup i september! Den heter Marisol, og er en 2006 modell fra Novia d'Art - de har kjempemange fine kjoler for de som liker den stilen. Og mange andre stiler også Anbefales! Brudesenteret i Drammen fører Novia d'Art.
Betsy Skrevet 8. november 2007 #58 Skrevet 8. november 2007 Linken din virker ikke lengre så tviler på at den er i produksjon lengre. Men kanskje du finner den brukt Har fått tak i den, jeg! :-D
Honey Skrevet 8. november 2007 #59 Skrevet 8. november 2007 Denne kommer til å sitte på min kropp om litt under ett år.Denne Trodde det ble den, men det blir denne i stedet...
Shabana Skrevet 8. november 2007 #60 Skrevet 8. november 2007 Jeg synes den du valgte var finere enn den du hadde tenkt Den er litt i min gate ser jeg. Uff... har allerede fått bryllupsnerver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå