Gå til innhold

Favorittkjolen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes den du valgte var finere enn den du hadde tenkt :)

Den er litt i min gate ser jeg.

Uff... har allerede fått bryllupsnerver :overrasket::fnise:

Ja, synes egentlig det selv også. Har aldri prøvd nr 1, men nr 2 sitter helt perfekt og er den store vinneren. Ville ikke valgt kjolen ut av bildet, men prøvingen av den overrasket meg. Er ikke alene om ha bryllupsnerver gitt. Drømte her om natten at jeg ikke hadde kjøpt kjole enda på bryllupsdagen, og måtte fly rundt å lete etter det. Fikk selvsagt ikke en kjole jeg likte. Og jeg hadde glemt å bestille musikk og hadde ikke pynta lokalet. Akkurat som jeg hadde sovnet på den datoen vi faktisk var og våknet ikke før selve bryllupsdagen, og derfor ikke kommet lengre enn jeg har med planleggingen. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... Jeg tror nervene mine har meldt seg fordi det er så utrolig mange løse tråder. Planlegger fra avstand og er ganske avhengig av tilbake melding fra folket der, men ingen har ringt enda. :sukk:

Får vel bare kontakte folk igjen og dre frem pisken, he he :pisk:

Har lagt ut bilder av min potensielle kjole tidliger, men da som gjest Shabana.

Skrevet
jeg skal bruke denne jeg....

kjolen min

den er finere på, enn på bilde...

Kjempe fin :hjerte:

Og jeg tror deg når du sier den er penere IRL.

Jeg syns ofte sånne kjoler m masse blonder på ikke kommer så godt frem på bilder som de gjør på ordentlig! Du blir sikkert kjempe fin!

Skrevet

Til Branna:

I hvilken prisklasse ligger Novia 'd art kjolene? Syns det er mye lekkert fra denne leverandøren!

Skrevet
Til Branna:

I hvilken prisklasse ligger Novia 'd art kjolene? Syns det er mye lekkert fra denne leverandøren!

Min kostet 14 900,-. Hva andre kjoler ligger på i pris vet jeg dessverre ikke. Jeg fikk min på avbetaling fra Brudesenteret, da. Ellers hadde jeg ikke hatt råd til den. Her er linken til hjemmesiden til Novia d'Art, forresten: www.noviadart.com

Gjest -eline-
Skrevet

Fra 13.000 og oppover i følge Brudehuset i Lillestrøm, som også fører dette merket.

Skrevet

Sukk! Ja, brudekjoler er dyrt. Men de fleste brudekjoler ligger vel på dette nivået (?). Syns Amelia fra Novia d'Art 2007 kolleksjon bare er smashing jeg da! Og det er flere! Tror det er denne leverandøren jeg syns har flest kjoler i min gate. Men jeg er ikke så alt for bevandret i design verdenene. Syns Alex Perry sine kjoler også er fine (jfr utbrent av kjolejakt- tråden her på kvinneguiden). Men disse er mer glam, mens Novia d'Art er mer romantisk (UTEN å være sukkersøte marengstopper).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...