Gå til innhold

Favorittkjolen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Favorittkjolen min

Hei alle sammen. Denne er min nr 1. Jeg har sikkert sett på huuundrevis av kjoler (som om det er uvanlig, hehe). Hva synes dere om denne? Jeg er ihvertfall solgt. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Favorittkjolen min

Hei alle sammen. Denne er min nr 1. Jeg har sikkert sett på huuundrevis av kjoler (som om det er uvanlig, hehe). Hva synes dere om denne? Jeg er ihvertfall solgt. :hjerte:

Nydelig!

Skrevet (endret)
Jeg ville egentlig ha denne, men endte opp med å kjøpe denne.

Hmmm... Virket visst ikke den ene linken...

denne kanskje virker? Det erkjole nr 2 - Levante

Endret av Anea
Skrevet
hva synes dere om denne?

Er egentlig ikke fan av så mye farge, men synes denne var pen likevel...

Den var veldig fin, men jeg er enig i at jeg ikke ville ha giftet meg i rødt...

Den finnes jo i andre farger... I "all white" hadde den sikkert vært veldig fin!

Skrevet
den var utrulig flott!

Hvis du har bra bilde av kjolen, så send det til torunns drømmekjoler og hun syr en kopi til deg som visstnok skal bli helt super bra og hun tar ca 5000 for det har jeg sett. Mange som er fornøyd med å bruke henne.

Skrevet

Jeg har falt for denne kjolen fra Lilly. Håper den fortsatt er i produksjon når jeg skal begynne å prøve kjoler..

Skrevet
Jeg har falt for denne kjolen fra Lilly. Håper den fortsatt er i produksjon når jeg skal begynne å prøve kjoler..

den er utrolig flott. den er på tilbud nå. 3474,- D.KR. men du vil kanskje drøye litt?

:klem:

Skrevet (endret)

fjernet kjolebildet. ikke så trygt å ha det her når forloveden vet jeg er her inne. :fnise:

Endret av Linn24
Gjest Gjest_Bride to be_*
Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt denne kjolen (915), gifter meg til sommeren 2008.

http://www.benjaminroberts.co.uk/something_different.htm

På bildet ser den litt grå ut, men jeg har bestillt den i Ivory farge, og den er helt nydelig på. Jeg har det samme problemet som en annen her i denne linken, jeg har ikke sett andre bilder av den Selvfølgelig meg selv - men det hadde vært gøy å se hvordan andre har mixet den med tilbehør etc. Er det noen som har sett denne kjolen på andre bilder enn dette??

Takk :hjerte:

Skrevet
Jeg syns det røde over det hvite så helt kræsj ut....

Jeg er ikke noe motstander av farge...men syns feks denne røde var mye kuulere...men det blir jo en smakssak.

Du har rett, det er jo alltid en smakssak når det kommer til kjoler og farger. Jeg hadde ikke noe sans for den siste, sikkert litt fordi jeg ikke likte typen kjole.

Men alltid veldig gøy å se hva slags smak andre har :)

Gjest Gjest_Hei_*
Skrevet

Hei. Den fine brudekjolen som var hvit men med det røde på overdelen..hvor ble den av? vil så gjerne se bildet igjen..

Skrevet
Hei. Den fine brudekjolen som var hvit men med det røde på overdelen..hvor ble den av? vil så gjerne se bildet igjen..

Hm...det var rart. kanskje den er ute av produksjon- Har bildet på PC, men de tar det bare vekk dersom jeg legger det ut.

Skrevet

Kjolen er kanskje gammel? Min er fra 2004 tror jeg og den ligger ikke på MS sin side den heller. (Det gjorde den faktisk ikke i 2005/2006 heller...lurer på om den er fra en annen MS kolleksjon...) Anyways...

Vet du kanskje hva kjolen heter? Isåfall er det lett å finne den :)

Bildet blir fjernet herfra fordi du ikke kan legge bilder rett i innleggene dine. Lag en "konto" på Fotoknudsen eller Photbucket.com så kan du legge linken til bildet ditt her.

Mens vi snakker om farge...jeg syns denne er råfin også:)

Skrevet
den er utrolig flott. den er på tilbud nå. 3474,- D.KR. men du vil kanskje drøye litt?

Du skulle bare visst hvor forvirra du har gjort meg nå, jeg klarer jo nesten ikke tenke på annet enn denne kjolen :ler:

Det at den er på tilbud, betyr jo mest sannsynelig at den går ut av produksjon. Det sier i alle fall min logiske sans :)

Og dette er kjolen jeg så for første gang for 9 måneder siden, har ikke sett noen som kommer opp mot den (på bilde da) etterpå. Jeg har jo innmari lyst til å i alle fall prøve den før den forsvinner... ajajaj, what to do!

Skrevet (endret)

Her er min kjole , kjøpt dagen før bryllupet hos Agape. Bildet yter ikke kjolen rettferdighet, man ser ikke så godt de überlekre glassperlene på brystet og i "splitten" på kjolen.

...oi...bildet var vist bittelite...:sjenert:

Endret av frulou
Skrevet (endret)
Her er min kjole , kjøpt dagen før bryllupet hos Agape. Bildet yter ikke kjolen rettferdighet, man ser ikke så godt de überlekre glassperlene på brystet og i "splitten" på kjolen.

...oi...bildet var vist bittelite...:sjenert:

:sjokk: herregud dame, du er gaaaaal!!! dagen før bryllupet. hvordan turte du det da? :roll:

sinnsykt fin da;) hadde du sett den ut en tid før eller?

Endret av Linn24
Skrevet
Du skulle bare visst hvor forvirra du har gjort meg nå, jeg klarer jo nesten ikke tenke på annet enn denne kjolen :ler:

Det at den er på tilbud, betyr jo mest sannsynelig at den går ut av produksjon. Det sier i alle fall min logiske sans :)

Og dette er kjolen jeg så for første gang for 9 måneder siden, har ikke sett noen som kommer opp mot den (på bilde da) etterpå. Jeg har jo innmari lyst til å i alle fall prøve den før den forsvinner... ajajaj, what to do!

ikke meninga å gjøre deg forvirra. :sjenert: tenkte bare jeg skulle si i fra jeg. :jepp: ja, det er en utgående modell. alle 2007 modeller som ikke skal fortsette over til 2008 modell selges til 40%. de må tømme lageret se. den er sikkert nydelig på. jeg har kjøpt kjole fra lilly i køben. den er mye finere i virkeligheten enn på bildet. ;)

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Det er akkurat den jeg liker best av de jeg har sett også!

Ble også litt forvirra nå. Vil ha! Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...