Gå til innhold

Spirer snart en miniLy?

LilleLy

Anbefalte innlegg

Hihi.. takk... lurer på om jeg må sende han en dristig melding :) Ev. hente han på gardermoen så vi kan få satt igang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, får ikke hentet han før idag, og skal i bursdag, men tror vi må ta en mellomlanding på vei hjem fra flyplassen :)

Hadde det forsåvidt storveis igår selv om mannen ikke var hjemme da, men blir selvsagt enda bedre når han kommer tilbake...

Venter også på litt ELmurring her.. hvis jeg får det imorgen er det helt etter kalkulatoren jeg prøvde :)

:klem: tilbake

Endret av LilleLy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på EL-murring.. var helt sikker på jeg identifiserte dette forrige måned... hm.. men definitivt endring i sekret. Så får vi se... jeg kaster meg iallfefall over mannen når han kommer hjem fra jobb, for imorgen el. torsdag drar jeg bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. jeg er litt forvirret, ingen murring i tilknytning til EL. Endring i sekret, men har iallfall ikke hatt noen definitiv dag for når det var. Forventet mens 27. november. Slitsomt hvis jeg ikke har kommet inn i syklus enda en gang... det blir jeg litt frustrert over...

For uten EL blir det vel ingen mens heller. Men jeg er ikke så sensitiv når det gjelder mensplager heller. Så kan jo ha hatt EL uten å merke det?!

Ble ingen gunstig periode med tanke på prøving, reising, syk mann, usikkerhet rundt EL osv.

Idag derimot har jeg utrolig ubehag i mage og rygg. Kunne definitivt blitt forvekslet med EL-ubehaget jeg hadde forrige periode, men ingen andre tegn på EL.

Vel vel.. det var det jeg hadde på hjertet idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg maser litt om det samme fremdeles.. har nå kommet frem til at jeg antakelig har hatt EL-murring, og har EL sånn nå/imorgen, grunnet eggehvitteaktig utflod. Dvs. ganske nøyaktig en uke etter beregningen, og det vil vel også si at jeg ikke kan vente mens før om to uker... men er det for sent å humpe litt nå? Mannen har vært syk de siste dagene stakkar.. vel vel.. uansett så skjer det litt av hvert på andre fronter for tiden, så har litt andre ting å tenke på enn bebis heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke på spenning denne gang, syk mann har reist på businessreise igjen...

Jeg har blitt innkalt til jobbintervju i et stort firma, ikke søkt, men kjipt å dra på intervju om jeg blir gravid snart. Veldig lyst på jobben, men de fleste vet vel hvordan dette er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst på jobben, bør du prøve å ikke tenke på at du kan bli gravid snart. Det må arb.givere nesten regne med når de ansetter damer i fruktbar alder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig enig i det, på den annen side kunne jeg nok tenke meg å utsette graviditet et par år for å utnytte en slik mulighet. Det skjer ikke noe før etter jul uansett, så jeg får vel tenke på det når den tiden kommer.. Men takk for innspill :) Godt å høre hva andre mener når man er i en slik situasjon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt

Jeg har nok 33 dagers sykluser. Fikk mens igjen idag, nøyaktig som beregnet. EL har dog variert mtp når i syklus den har kommet.

Samtidig er jeg vel i sterk tvil om hvorvidt jeg vil fortsette å forsøke. Tror mannen min vil, men han sier liksom ikke så mye, og jeg har ikke så veldig lyst til å snakke om det siden jeg egentlig ikke har allverdens lyst helt enda. Misforstå meg rett; det blir superbra når det skjer, men jeg føler jeg har god tid og mye ugjort foreløpig. Samtidig vil jeg nok ikke begynne på prevensjon igjen...

Jaja.. mye å tenke på.. kanskje fortsetter vi prøvingen og da nok også dagboken.. tror vi tar ting litt som det kommer fremover...

Og jeg vet selvsagt at jeg bør ta en prat med min bedre halvdel :)

Får ønske alle dere andre masse lykke til med prøving så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Forsøk avsluttet, så jeg avslutter dagboken min.

Har fått ny jobb (en skikkelig jippi-jobb :) ) Så nå blir det nok noen år før det blir seriøs prøving igjen!! Jeg er iallfall utrolig fornøyd med situasjonen sånn som den er nå, og håper at det funker når vi endelig bestemmer oss igjen!

SÅ igjen, masse lykke til til andre prøvere her på forumet :)

Og god jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...