Gå til innhold

Fisebrakka durer og lukter..

Gjest Nedfall

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica

Jeg ble litt overrasket over at fisebrakka lå på mine innlegg, men skjønner årsaken til det nå!

De har spleiset to tråder! Også meg da, her inne... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken F.  Isefin
Skal vi lage en poll ?

Hva foretrekker du å si ?

1.Prompe

2.Fise

3.Flatulere

4.Blæsetubælgen

..sikkert flere også, selv vil jeg vel si 2, men kunne ønske jeg var modig nok til å si prompe !! :sjarmor:

Nuvel, slikt snakker jeg aldrig om. Men jeg har dog nevnt for min lege at tilmed jeg kan ha luft i maven.

Jeg skal nu like innrømme at jeg ikke alltid har kunnet styre min munn. En gang i min ville ungdom utstøtte jeg at nogen måtte ha pruttet i rummet! :rodme: Til min unnskyldning luktet det virkelig infernalsk der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_Tina_*

Fisebrakka ble jo til med deg,Blondie65 og Silmarill.Nå har jo de to jentene slettet seg fordi de fikk nok av stalkegjester. :tristbla:

Stalkegjester fortjener å komme hit kun for å få 78837635674878484 :fise: i fleisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Fisebrakka ble jo til med deg,Blondie65 og Silmarill.Nå har jo de to jentene slettet seg fordi de fikk nok av stalkegjester. :tristbla:

Ja.. :(

Stalkegjester fortjener å komme hit kun for å få 78837635674878484 :fise: i fleisen.

Namm..

:fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: aaaaaah! Antibiotika setter (fart!) i systemet.... oooh, jeeeh. :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise:

bare for å ha sagt det.. :fise:

WTF! Hva pokker skal det bety med ...flere smil enn det som er tillatt? Kan jo ikke sitte å holde på dem heller!? Jeg vil jo så gjerne dele med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: aaaaaah! Antibiotika setter (fart!) i systemet.... oooh, jeeeh. :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: :fise:

bare for å ha sagt det.. :fise:

WTF! Hva pokker skal det bety med ...flere smil enn det som er tillatt? Kan jo ikke sitte å holde på dem heller!? Jeg vil jo så gjerne dele med dere.

Kommer med en lydløs men akk så illeluktende :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Nedfall

Jeg har faktisk ikke prompet enda, idag. Det er egentlig litt uvanlig..

Pax: Implementert ? That's for me to no, and yo to find out, yes.. ? ;)

Endret av Nedfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...