Gjest Elastica Skrevet 11. oktober 2007 #81 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ble litt overrasket over at fisebrakka lå på mine innlegg, men skjønner årsaken til det nå! De har spleiset to tråder! Også meg da, her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 11. oktober 2007 #82 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har det blitt flettet inn en annen tråd i fisebrakka vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken F. Isefin Skrevet 11. oktober 2007 #83 Del Skrevet 11. oktober 2007 Skal vi lage en poll ? Hva foretrekker du å si ? 1.Prompe 2.Fise 3.Flatulere 4.Blæsetubælgen ..sikkert flere også, selv vil jeg vel si 2, men kunne ønske jeg var modig nok til å si prompe !! Nuvel, slikt snakker jeg aldrig om. Men jeg har dog nevnt for min lege at tilmed jeg kan ha luft i maven. Jeg skal nu like innrømme at jeg ikke alltid har kunnet styre min munn. En gang i min ville ungdom utstøtte jeg at nogen måtte ha pruttet i rummet! Til min unnskyldning luktet det virkelig infernalsk der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #84 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sjekk hva jeg fant her. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...ETRUSE&st=0 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 12. oktober 2007 #85 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sjekk hva jeg fant her. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...ETRUSE&st=0 Konge det er jo jeg som hadde den tråden jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flat ul Jens Skrevet 31. oktober 2007 #86 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bare innom og letter på trykket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 1. februar 2008 #87 Del Skrevet 1. februar 2008 Åhh ! Det gjorde godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 1. februar 2008 #88 Del Skrevet 1. februar 2008 Fisebrakka ble jo til med deg,Blondie65 og Silmarill.Nå har jo de to jentene slettet seg fordi de fikk nok av stalkegjester. Stalkegjester fortjener å komme hit kun for å få 78837635674878484 i fleisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 1. februar 2008 #89 Del Skrevet 1. februar 2008 Fisebrakka ble jo til med deg,Blondie65 og Silmarill.Nå har jo de to jentene slettet seg fordi de fikk nok av stalkegjester. Ja.. Stalkegjester fortjener å komme hit kun for å få 78837635674878484 i fleisen. Namm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #90 Del Skrevet 2. februar 2008 For et påfunn av en tråd Tydelig du,Silmarill og Blondie65 hadde det morro da dere startet denne brakka så jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #91 Del Skrevet 3. februar 2008 :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: aaaaaah! Antibiotika setter (fart!) i systemet.... oooh, jeeeh. :fise: :fise: :fise: bare for å ha sagt det.. WTF! Hva pokker skal det bety med ...flere smil enn det som er tillatt? Kan jo ikke sitte å holde på dem heller!? Jeg vil jo så gjerne dele med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grei Skrevet 6. februar 2008 #92 Del Skrevet 6. februar 2008 :fise: :fise: :fise: :fise: :fise: aaaaaah! Antibiotika setter (fart!) i systemet.... oooh, jeeeh. :fise: :fise: :fise: bare for å ha sagt det.. WTF! Hva pokker skal det bety med ...flere smil enn det som er tillatt? Kan jo ikke sitte å holde på dem heller!? Jeg vil jo så gjerne dele med dere. Kommer med en lydløs men akk så illeluktende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 7. februar 2008 #93 Del Skrevet 7. februar 2008 Bare innom og prutter litt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 9. februar 2008 #94 Del Skrevet 9. februar 2008 Oh! :fisofil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 12. februar 2008 #95 Del Skrevet 12. februar 2008 :bært: ...det var den nye fisesmileyen, den er bare ikke implementert enda ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 12. februar 2008 #96 Del Skrevet 12. februar 2008 implementert Jeg forstår ikke slike avanserte ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #97 Del Skrevet 12. februar 2008 Har dere prompet i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 12. februar 2008 #98 Del Skrevet 12. februar 2008 Såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 15. februar 2008 #99 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg har faktisk ikke prompet enda, idag. Det er egentlig litt uvanlig.. Pax: Implementert ? That's for me to no, and yo to find out, yes.. ? Endret 20. februar 2008 av Nedfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 15. februar 2008 #100 Del Skrevet 15. februar 2008 Pax: Implementert betyr gjennomført/igangsatt osv Hyyysj, ikke ødelegg dum med store pupper-imaget mitt, nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå