Gjest Silmarill Skrevet 9. oktober 2007 #61 Del Skrevet 9. oktober 2007 Unnskyld meg men.... shiiiiiiiit :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prompefisen Skrevet 10. oktober 2007 #62 Del Skrevet 10. oktober 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=297178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålmannen Skrevet 10. oktober 2007 #63 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan godt gjemme det under min egen dyne, Er det noe jeg ikke gjører det å "gjemme fisen under dyna" - den blir jo værende der, inne i dynestoffet ! Fysjom ! Æææsj.. Da er det bedre å lette på dyna, ta tak i ene rompeskalken, og smyge den ut, silent but deadly ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #64 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gå inn på fisebrakka på SnikkSnakk da vel Der er det lov å fise.Det er faktisk ikke lov å være der uten å fise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålmannen Skrevet 10. oktober 2007 #65 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gå inn på fisebrakka på SnikkSnakk da vel Der er det lov å fise.Det er faktisk ikke lov å være der uten å fise Næhei, fortrekker å fise her jeg ! Mye gøyere å gasse en tråd der det ikke er lov !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 10. oktober 2007 #66 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er det noe jeg ikke gjører det å "gjemme fisen under dyna" - den blir jo værende der, inne i dynestoffet ! Fysjom ! Æææsj.. Da er det bedre å lette på dyna, ta tak i ene rompeskalken, og smyge den ut, silent but deadly ! Oooh yess Men gudskjelov er mine ikke sååå deadly *ler* Slipper den jo ut da, bare ikke mitt i fleisen på min sovende kar på den ene sida En gang prompet jeg så det jallet i søvne, og våknet av det.. typen hadde ligget ved siden av meg og lest. Han lo så han grein mens jeg lå der og "hva?? Hva skjer??" skjønte ikke'no! :D Endret 10. oktober 2007 av Heloise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #67 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan godt gjemme det under min egen dyne, Tenk om han vil under dyna de da, så lukter det skikkelig kloakk Andres fis er ekkel men min egen lukter godtvondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålmannen Skrevet 10. oktober 2007 #68 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal vi lage en poll ? Hva foretrekker du å si ? 1.Prompe 2.Fise 3.Flatulere 4.Blæsetubælgen ..sikkert flere også, selv vil jeg vel si 2, men kunne ønske jeg var modig nok til å si prompe !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 10. oktober 2007 #69 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Tenk om han vil under dyna de da, så lukter det skikkelig kloakk Andres fis er ekkel men min egen lukter godtvondt Joda, det har hendt :D Da mobber han meg med "Har du prompa?" og så ler han (han vet som sagt hvor lite glad jeg er i å vise frem gassen min ) Men jeg pleier å si ifra "DO NOT ENTER! I have farted!" http://www.nightrangerweb.net/vividarium/smilies/25mnod.gif Som om det er diskrèt Innlegget er endret ihht. KG`s regler Glow (mod) Endret 10. oktober 2007 av Glow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prompetrol Skrevet 10. oktober 2007 #70 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal vi lage en poll ? Hva foretrekker du å si ? 1.Prompe 2.Fise 3.Flatulere 4.Blæsetubælgen ..sikkert flere også, selv vil jeg vel si 2, men kunne ønske jeg var modig nok til å si prompe !! Jeg går helt klart for for nr. 1. Prompe er helt klart mitt favoritt ord når det gjelder fjerting FJERTING :overrasket:du glemte fjerting i pollen din.Den må også med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålmannen Skrevet 10. oktober 2007 #71 Del Skrevet 10. oktober 2007 ..kom på en parodi Trond Kirkvaag hadde av Vidar Theisen: You can se the skijumper up in the tower as a little prick.. ..and he comes down the skijump with a tremendous fart ..and lands with a smell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 10. oktober 2007 #72 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg sier også fise. Men eskimoene har jo mange forskjellige ord for snø, visst. Da må vi i fisebrakka ha forskellige kategoreier av fising! - Luft: Lirkes ut, luktfritt - Smyger: Lirkes stille ut, men stinker - Fis: Høres, men lukter ikke - Promp: Høres og luktes - Braker: Høres skikkelig godt og stinker død og fordervelse - Blæsetubælgen: Det samme som over, men med litt flygebæsj på kjøpet Gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 10. oktober 2007 #73 Del Skrevet 10. oktober 2007 ..kom på en parodi Trond Kirkvaag hadde av Vidar Theisen: You can se the skijumper up in the tower as a little prick.. ..and he comes down the skijump with a tremendous fart ..and lands with a smell.. Den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 10. oktober 2007 #74 Del Skrevet 10. oktober 2007 I forgårs fjertet kjæresten min foran meg atter en gang, da sa jeg "Slikt gjør vi på toilettet, det sier kvinneguiden!!" han bare lo, og det gjorde jeg og. La nå folk få gjøre som de vil med gassene sine! Selv velger jeg å gjøre det på dass for jeg syns det er noe jeg bør få ha for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. oktober 2007 #75 Del Skrevet 10. oktober 2007 I forgårs fjertet kjæresten min foran meg atter en gang, da sa jeg "Slikt gjør vi på toilettet, det sier kvinneguiden!!" han bare lo, og det gjorde jeg og. La nå folk få gjøre som de vil med gassene sine! Selv velger jeg å gjøre det på dass for jeg syns det er noe jeg bør få ha for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 10. oktober 2007 #76 Del Skrevet 10. oktober 2007 At jenter slepper brakere som det passer seg som stinker like jævlig som mannfolka sine fiser, tror jeg faktisk går under kategorien: LITE feminint. æsj æsj æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #77 Del Skrevet 10. oktober 2007 At jenter slepper brakere som det passer seg som stinker like jævlig som mannfolka sine fiser, tror jeg faktisk går under kategorien: LITE feminint. æsj æsj æsj Hva kaller du det om en mann gjør det samme da? MANDIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. oktober 2007 #78 Del Skrevet 10. oktober 2007 At jenter slepper brakere som det passer seg som stinker like jævlig som mannfolka sine fiser, tror jeg faktisk går under kategorien: LITE feminint. æsj æsj æsj Like ekkelt når mennene gjør det. æsj æsj æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #79 Del Skrevet 10. oktober 2007 At jenter slepper brakere som det passer seg som stinker like jævlig som mannfolka sine fiser, tror jeg faktisk går under kategorien: LITE feminint. æsj æsj æsj Det er lite lekkert og direkte uhøffelig. Men det har da ingenting med maskulinitet/feminitet å gjøre. Menn som tror det er bedre at de fiser, raper osv enn at kvinner gjør har et usjarmerende menneskesyn.. Så da kan de bare fise i veg.. Jeg er ikke interessert uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 #80 Del Skrevet 10. oktober 2007 At jenter slepper brakere som det passer seg som stinker like jævlig som mannfolka sine fiser, tror jeg faktisk går under kategorien: LITE feminint. æsj æsj æsj Fortell meg gjerne hemmeligheten din til hvordan man kontrollerer hvor mye lukt det skal være av en fis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå