Gjest Silmarill Skrevet 7. oktober 2007 #21 Skrevet 7. oktober 2007 Fint om du slutter med den fisefiguren i ethvert innlegg du har. Ikke kult å bli minnet på at det er kvisete soldater i vernepliktig alder her. Burde du ikke henge med de andre kompisene på brakka istedet? Er dette en fornærmelse mot Blondie65, Nedfall og meg Vi har nemlig en fisebrakke her på KG riktignok må det bygges ny da Nedfall gikk inn der med levende lys så brakka eksploderte....men vi er ikke kvisete soldater i vernepliktig alder men takk for komplimentet milkyway så fin fin avatar du har
Gjest AB812 Skrevet 7. oktober 2007 #22 Skrevet 7. oktober 2007 Hvor er den brakka da? Den er ikke på Snikksnakk
Gjest Nedfall Skrevet 7. oktober 2007 #23 Skrevet 7. oktober 2007 Hvor er den brakka da? Den er ikke på Snikksnakk If you must..
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #25 Skrevet 7. oktober 2007 Avataren er helt ok. Det var da enda godt
Gjest milkyway Skrevet 8. oktober 2007 #26 Skrevet 8. oktober 2007 Jøsses. Så du var egentlig en terrorist altså, men så lenge du skriver til moderatorene at nei, du ombestemte deg, og ville heller være ninja, så er det greit? Ja ok. Jeg vil kle meg ut som saddam, nei tullaaaaaaaaaaaaa jeg er jo EGENTLIG pavarotti ser dere vel Jepp det er sånn nettet fungerer, på samme måte som en kan logge seg ut og sutre som gjest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå