Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #1 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) :fise::fise: :fise::fise: :fise::fise: :fise::fise: 20 fiser er max.. det er vel ca like mange jeg orker pr dag, så det går fint. Edit: Endret tittel.. Endret 7. februar 2008 av Nedfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. oktober 2007 #2 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) :fise::fise: :fise::fise::fise: :fise::fise::fise: 20 fiser er max.. det er vel ca like mange jeg orker pr dag, så det går fint. Her luktet det....rart :dåne: Er dette fisebrakka vår : Endret 7. oktober 2007 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2007 #3 Del Skrevet 6. oktober 2007 Heldigvis er jeg tett i nesen. *Snekrer fiseagregat som kan utvinne gassen og lage varme av den* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. oktober 2007 #4 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er koselig her i fisebrakka! Kjempelurt det med fisegregat *legger fisen på glass til opbevaring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #5 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er koselig her i fisebrakka! Kjempelurt det med fisegregat *legger fisen på glass til opbevaring* Mmmh.. Det med å legge fisen på glass er jo noe Jo Nesbø har vært en lang inspirator for. Han fanget den opp i badekaret etter lang tids "bearbeidelse" av epler.. Litt meningsløst visst, da han ikke visste hva han skulle bruke den til.. Han skulle absolutt hatt en fisebrakke ! Ang fiseaggregat: kan dette brukes for å begrense effekten av drivhuseffekten ? Fis mer, spar ett altakraftverk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. oktober 2007 #6 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Mmmh.. Det med å legge fisen på glass er jo noe Jo Nesbø har vært en lang inspirator for. Han fanget den opp i badekaret etter lang tids "bearbeidelse" av epler.. Litt meningsløst visst, da han ikke visste hva han skulle bruke den til.. Han skulle absolutt hatt en fisebrakke ! Ang fiseaggregat: kan dette brukes for å begrense effekten av drivhuseffekten ? Fis mer, spar ett altakraftverk ? genialt... Så at moderator Vimse var innom...håper brakka får stå altså, skal vi liksom fise rundt i alle trådene som er da!? Det hadde vært ufint det! ....ooooppps sorrry .... Jo Nesbø er en smarting, men Øystei Sunde sang jo om "kjekt å ha..." bare slepp en fis og legg den på is" tralallala ..... Vi må spare på fisen så vi kan legge den på fisesaken som Blondie65 mekker på..... Endret 6. oktober 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #7 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Har ikke så allverden å bidra med annet enn vellagret metan til "drivstofftanken" tel Blondie65: :fise::fise: :fise::fise: :fise::fise: :fise::fise: :fise::fise: ..jeses for en stank. Endret 7. oktober 2007 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2007 #8 Del Skrevet 6. oktober 2007 Blir sånn co2 nøytral oppvarming pr fisegass. Blir da ulovlig å røyke inne pga eksplosjonsfaren ... *Kaster nesesprayen siden jeg innser fordelene med dett nede i dedde jobbed* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #9 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er så mørkt her, hva er den forferdelige lukta for no ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2007 #10 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er så mørkt her, hva er den forferdelige lukta for no ? Det er en årgangsvin med lett innslag av harpiks, parfyrmert ørevoks og råtten ertestuing. Eg har nokke på kok ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #11 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) ..og petroleum ? Satt og lette etter en passende smiley her, men fant ut at man likegodt kan bruke avataren min.. Endret 6. oktober 2007 av Nedfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2007 #12 Del Skrevet 6. oktober 2007 Neida neida. Det er jo miljøfiendlig i global målestokk det. Her forholder vi oss til lokal forurensing innad i brakken. Det er CO2 nøytralt - det er derfor vi har alle de hardføre plantene her vettø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #13 Del Skrevet 6. oktober 2007 Neida neida. Det er jo miljøfiendlig i global målestokk det. Her forholder vi oss til lokal forurensing innad i brakken. Det er CO2 nøytralt - det er derfor vi har alle de hardføre plantene her vettø. Vel, uansett, brakka er sprængt ! Jeg burde ikke brukt ett talglys som lommelykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2007 #14 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vel, uansett, brakka er sprængt ! Jeg burde ikke brukt ett talglys som lommelykt.. Ja jeg vet det - jeg sitter jo her med harpiks smak og en annelse brent ertestuing i ettersmaken i en haug av blankebiter og en uutholdelig stank med hint av alt mulig fra middagen i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #15 Del Skrevet 6. oktober 2007 I'M SO SORRY !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2007 #16 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #17 Del Skrevet 6. oktober 2007 Innom med en fjertefiiiis Kan dere lagre den på glass ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 6. oktober 2007 #18 Del Skrevet 6. oktober 2007 Innom med en fjertefiiiis Kan dere lagre den på glass ? Alt alt glass, reagensrør, skruglass, vindusglass spesielt, ble sprængt det også.. beklagher ! Du fiser jo egentlig i friluft nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 7. oktober 2007 #19 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva skjedde? Det smalt noe jævlig her - var det en megafis eller Nedfall da, dette var jo regel nr.1 Vi ble jo enige om å ikke bruke levende lys i fjertebrakka vår...... Nå må vi bygge ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 7. oktober 2007 #20 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva skjedde? Det smalt noe jævlig her - var det en megafis eller Correctt.. Nedfall da, dette var jo regel nr.1 Vi ble jo enige om å ikke bruke levende lys i fjertebrakka vår...... JEG VET DET, men denne gir jo så utrolig lite lys fra seg.. Nå må vi bygge ny Um.. vi får begynne fra scratsj: ..hvor er sagbrukssmileyen ? ..og sag og spiker og hammer smileyen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå