pusla Skrevet 22. oktober 2007 #21 Del Skrevet 22. oktober 2007 Blir fellesgave her også i år, vi har hatt et storinvesteringsår og nå trenger vi nytt kamera. Så da gjør vi det istedetfor julegave. I fjor kjøpte vi bærbar pc sammen til jul, men da kjøpte vi jo gave til hverandre likevel, så kanskje gjør vi det i år også. Da tror jeg jeg skal tenke på et bladabonnement. Han er veldig glad i tegneserier, så det kan bli en fin gave, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tiili_* Skrevet 22. oktober 2007 #22 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bergans softshell jakke:) Elsker min softshell jakke, så da skal også han få en:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 22. oktober 2007 #23 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tror nok det blir abonnement i hvertfall, også får jeg se om jeg får noen flere tips her. Hørtes veldig lurt ut med Bergans jakke, men syns sånne ting er så vanskelig å kjøpe uten at han er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. oktober 2007 #24 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bergans softshell jakke:) Elsker min softshell jakke, så da skal også han få en:)Så lurt! Jeg fikk en sånn av han til min bursdag, og han prøvde en og synes den er veldig fin. *notere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. oktober 2007 #25 Del Skrevet 22. oktober 2007 tenkte egentlig på nintendo wii, men er ikke sikkert vi har råd lengre så da har jeg tenkt på abn på et blad, men det bladet jeg tenker på klarer jeg ikke finne ut om går ant å gjøre det med *oppgitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2007 #26 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kjæresten elsker å rulle rundt på skateboard, og vi ble kjent delvis gjennom felles favoritt-band the mars volta, derfor skal jeg prøve å gi han et mars volta-skateboard (hvis jeg får ordna det, jævla porto gjør det umulig å sende til utenfor USA på nettsiden deres ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Britt_* Skrevet 23. oktober 2007 #27 Del Skrevet 23. oktober 2007 Mannen min skal få et sånt lite innendørshelikopter Han er helt tullete etter dem....gleder meg til å se ham pakke opp... Har tenkt på akkurat det samme til kjæresten min, men aner du hvor jeg kan få tak i det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 23. oktober 2007 #28 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har tenkt på akkurat det samme til kjæresten min, men aner du hvor jeg kan få tak i det?? Syntes å huske at de var mange sånn i taket på leketøysbutikken for en stund siden.. Så, sjekk leketøysbutikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ancalime Skrevet 23. oktober 2007 #29 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har tenkt på akkurat det samme til kjæresten min, men aner du hvor jeg kan få tak i det?? Teknikk magasinet har en del helekoptere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå