Gå til innhold

Julegave til kjæresten

Gjest s0l

Anbefalte innlegg

Blir fellesgave her også i år, vi har hatt et storinvesteringsår og nå trenger vi nytt kamera. Så da gjør vi det istedetfor julegave. I fjor kjøpte vi bærbar pc sammen til jul, men da kjøpte vi jo gave til hverandre likevel, så kanskje gjør vi det i år også. Da tror jeg jeg skal tenke på et bladabonnement. Han er veldig glad i tegneserier, så det kan bli en fin gave, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det blir abonnement i hvertfall, også får jeg se om jeg får noen flere tips her. Hørtes veldig lurt ut med Bergans jakke, men syns sånne ting er så vanskelig å kjøpe uten at han er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans softshell jakke:)

Elsker min softshell jakke, så da skal også han få en:)

Så lurt! Jeg fikk en sånn av han til min bursdag, og han prøvde en og synes den er veldig fin. *notere*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte egentlig på nintendo wii, men er ikke sikkert vi har råd lengre :fnise:

så da har jeg tenkt på abn på et blad, men det bladet jeg tenker på klarer jeg ikke finne ut om går ant å gjøre det med *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Kjæresten elsker å rulle rundt på skateboard, og vi ble kjent delvis gjennom felles favoritt-band the mars volta, derfor skal jeg prøve å gi han et mars volta-skateboard :)

(hvis jeg får ordna det, jævla porto gjør det umulig å sende til utenfor USA på nettsiden deres :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Britt_*
Mannen min skal få et sånt lite innendørshelikopter :jepp:

Han er helt tullete etter dem....gleder meg til å se ham pakke opp...

Har tenkt på akkurat det samme til kjæresten min, men aner du hvor jeg kan få tak i det??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på akkurat det samme til kjæresten min, men aner du hvor jeg kan få tak i det??:)

Syntes å huske at de var mange sånn i taket på leketøysbutikken for en stund siden.. Så, sjekk leketøysbutikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikk magasinet har en del helekoptere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...