Gå til innhold

Julegave til kjæresten

Gjest s0l

Anbefalte innlegg

Gave til kjæresten er ofte vanskelig, spesielt når forholdet har vært igjennom en del bursdager og julaftener..

Her tenkte jeg vi kunne gi tips om fine gaver til kjæresten..;)

Det varierer selvfølgelig fra person til person hva som er en fin gave å få, men tips er greit å ha ;)

Ting jeg kommer på i farta:

- smykke/lenke

- ipod/mp3spiller

- cd, film

- lommebok

- parfyme

- klær

- sexleketøy

- spill (pc, playstation, brettspill osv)

Hva med dere andre?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Vampyra sitt forslag er bra, har selv kjøpt billetter til Dagfinn Lyngbøs nye show Evolusjon i februar i julegave til kjæresten min. Kommer nok til å kjøpe enten parfyme, PS-spill eller en genser e.l. i tillegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på kanskje 1 års abonnement på treningssenteret.

Men det blir nok egentlig litt dyrt.

Ellers så har man jo:

Kortholder

Koffert

Reiseveske til dressen

Slipshenger

Toalettveske

Lommelerke?

Klokke

USB-stick

Fotokamera

Belte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med stor suksess gitt bl.a. årsabonnement på både Pondus og Rocky. I år tror jeg det blir GuitarHero og lommelerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min skal få et sånt lite innendørshelikopter :jepp:

Han er helt tullete etter dem....gleder meg til å se ham pakke opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg å F har vært sammen gjennom en jul og da kjøpte vi en reise til oss selv og den trendenvil vi fortsatte med. Vi har jo så mye ting at vi trenger det jo egentlig ikke og det er mye deiligere med litt ferie sammen :) Vet ikke helt hvor vi skal i år, men nå er vi fattigere så kanskje det bare blir en langweekend i en by o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite helikopter har han kjøpt seg, alle kameratene er ville etter det! HIHI

Steen og Strøms parfyme avd for menn har de Dyrberg Kern smykker, skikkelig heftige!

Georg Jensen isskraper til bil, drit heftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_
Meg å F har vært sammen gjennom en jul og da kjøpte vi en reise til oss selv og den trendenvil vi fortsatte med. Vi har jo så mye ting at vi trenger det jo egentlig ikke og det er mye deiligere med litt ferie sammen :) Vet ikke helt hvor vi skal i år, men nå er vi fattigere så kanskje det bare blir en langweekend i en by o.l

Vi vurderer noe lignende, enten at vi legger det i en tur/opplevelse eller kjøper noe vi virkelig ønsker oss/trenger til leiligheta. Men har ikke helt bestemt oss ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes alltid det er vanskeligst å kjøpe til kjæresten, han har liksom alt. Dette har jeg planer om å kjøpe i år:

- Ny lommebok eller kortholder.

- Scrapbook med bilder fra sydentur og andre bilder og minner.

- Et fin sengesett for 2. Ikke så spennende men når han aldri ønsker seg noe syntes jeg at jeg kan kjøpe noe nyttig.

Sexleketøy var jo egentlig også en genial idé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Jeg vurderer å invitere kjæresten med meg på en skikkelig middag på Ekebergrestauranten. Vi har begge et forhold til bygget, har vært der sammen før det ble restaurert og under arbeidet, men har aldri kommet oss for å spise der... Har vært og tatt oss en øl ++ men aldri middag... Får se om jeg får spart opp nok til å betale dette til oss begge ;)

Et annet alternativ er ny-boka til M, og abonnement på M. Kjæresten elsker M! :-D (så gir ikke jeg dette så skal jeg tipse familien ;))

Ellers så vet jeg at han ønsker seg radiostyrt helikopter! Så mulighetene er mange ;)

Jeg har kjøpt Neil Young-filmen gjennom Bokklubben, så denne får han uansett.

Endret av -eline-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et annet alternativ er ny-boka til M, og abonnement på M. Kjæresten elsker M! :-D (så gir ikke jeg dette så skal jeg tipse familien ;))

Har det kommet M-bok??? Lette etter det i fjor til ham, men da var det ingen.. Min er også ganske begeistret for M :fnise:

Ellers vurdere jeg å kjøpe en genser eller lignende, han fikk en i bursdag og bruker den hele tiden så de begynner å få nupper allerede.. (ja, han trenger liksom litt klær). Eller så får han kanskje en triologi han ønsker seg, må bare følge med på om han kjøper den selv, så tror kanskje ikke jeg tør å kjøpe den..

Han skal få noe LEGO da, han elsker å brygge sånne ting også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frk Åberg

Jeg vurderer faktisk å gi ham en hettejakke fra laget han er desperat tilhenger av. Litt utypisk gave til ham, men han har gått og sett på den vet jeg.

Ellers vurderer jeg å kjøpe en medium stor ryggsekk til turbruk. Eventuelt en teflonbelagt stekepanne til stormkjøkkenet. Dette er de tingene jeg har fått med meg at han ønsker seg, uten at han har sagt det helt direkte.

Tidligere har han fått mye sportsutstyr, bøker, cder, innrammet bilde (ikke av meg, men en kunstplakat), diverse hjemmestrikkede artikler, kunstmateriell, gitar, abonnement på bilblad og Pondus, klær. Og en del mer, men husker ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også kjøpe oss en liten reise i år.

En langhelg utpå nyåret :rødme:

Vi har jo liksom det vi trenger,

så vi syns tid sammen

er en fin gave til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke helt hva jeg skal gi til samboeren min til jul... Jeg fant en samling av pixar-filmer på cdon.no som jeg har lyst til å gi til ham, fordi jeg veit at han ønsker seg dem. Men så kommer han å sier at det ikke er personlig nok for han å gi film, men da jeg fant den passet det bare så perfekt! Jeg veit at han hadde blitt gla for den hvis han hadde fått den av noen andre, men det virker som om når den er fra meg så er den ikke romantisk nok...

Men, anyways, jeg skal tenke på det en stund, og hvis jeg fortsatt mener at det er perfekt nærmere jul, så skal han få det...

Jeg skal da legge det i en gavekurv, sammen med popcorn, melkesjokolade og annet film kos... vurderer å legge ved to bøker for morroskyld...

Kurven hadde da sett noe sånn ut... Men det blir nok litt dyrt på student budsjett...

Pixar - The complete collection

Pixar Shortfilm collection

The Cookie Sutra

Bare en gang

Vi Får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt at vi skal kjøpe en fellesgave iår .. jeg har sett meg ut en spinndyr designer-lampe til stuen .. og det er vår julegave .. Men jeg har planer om å kjøpe et lite sexleketøyog noen andre småting til ham .. bare for moroskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...