Gå til innhold

Sex og mensen

Gjest Gjest_anonym_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi pleier ikke å ha sex når jeg har mensen. Jeg synes ikke noe om det fordi jeg kun tenker på at det er ekkelt osv. Han har ikke noe imot at vi tar en pause da heller og det er jeg glad for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier nei takk til sex under mensen! Det har hendt at mensen har kommet under sex, og det er jo ikke direkte delikat..

Skrevet

Det hender vi har sex under mensen hvis typen har veldig lyst, men det er sjelden jeg får særlig lyst av meg selv. Delvis fordi det er så grisete og delvis fordi jeg får så sabla vondt etterpå hvis jeg får orgasme.

Skrevet

Sex under mensen er helt fint - fungerer ypperlig, hjelper til og med på menssmertene. Men for meg er det da et must at han ikke synes det er ekkelt.. jeg liker ikke å føle meg ekkel. Jeg har vært velsignet med menn som ikke har hatt et slikt forhold til kroppsvæske - de har sett på mensen som naturlig, og ikke som noe skittent. Jeg har satt veldig pris på dette.

• 2 år senere...
Gjest Marie
Skrevet

Typen og jeg har hatt sex når jeg hadde mensen ikke bare engang men 4 ganger.. Han bryr seg ikke noe om sex under mensen :sengekos:

Ja, søl blir det men det er ikke farlig med litt blod eller? Kan bare ta en dusj etter på ;)

Gjest Katten.
Skrevet

Man har jo andre hull tilgjengelig om mannen misliker mensen.

Skrevet

jeg har laget en regel for meg selv; jeg har aldri vaginal sex med en jente som har mensen, med mindre hun har født mitt barn. jeg har ingen unger enda.

Skrevet

Før ungen kom aldri sex under mensen, men etterpå bryr han seg ikke noe om det. Og det er flott. Antakelig fikk han se både det ene og det andre dette ut under fødselen. Skal mer til en mensen for å skremme han nå :skratte:

Ja det kan jo være det, eller at han bare tenker at han får hive seg på de mulighetene han måtte få. Sexlivet har jo en tendens til å dabbe av etter barn kommer i hus ;)

Skrevet

Selvom det er teknisk mulig, tror jeg det av hygeniske årsaker, ikke er meningen å ha samleie da(?) Både kjæresten og jeg er eninge om å ikke ha det når jeg har mensen og det synes jeg er bra. I "gamle dager", var det alltid kvinnenes "friperiode" under den såkalte "uken"..Men, uansett, tror du bare skal la han få lov til å synes det er ekkelt å ha samleie under mensperioden ser ikke noe poeng i å få ha overbevist til å like det..så sant det ikke er meget viktig for deg.

Skrevet

Har en av de mannfolka som ikke kunne brydd seg mindre. Vi hadde alltid sex under mensen i begynnelsen, men så slutta vi vel pga meg. Føler meg usexy når jeg har mensen. Men det hender vi gjør det i dusjen da, det er jo ikke noe problem. Han får jo blod på seg da, men han kunne vel ikke brydd seg mindre.

Sender han alltid på butikken for å kjøpe tamponger, for han har visst ikke noe i mot det heller..<3

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at han ikke vil, min er ikke så begeistra for det han heller, og det samme gjelder meg. Heldigvis blør jeg ikke lenge, så det er egentlig aldri noe problem. ;)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Er det vanlig at menn ikke vil ha sex når dere har mensen? Tidligere sexpartnere har alltid gjort det, men denne vil ikke. Han syntes det er ekkelt. Jeg syntes det er litt dumt, for jeg har gjerne sex når jeg har mensen. Blør veldig lite i ca to-tre dager, og tenker nesten ikke over at jeg har mensen engang. Kan jo selvsagt bare la være å ha sex de få dagene, men det har vært noen ganger nå at vi gjerne skulle hatt sex akkurat da.

Kan jo nevne at han var jomfru til for 6 mnd, og at jeg var hans første, og at han ikke er noe særlig opptatt av sex.

Jeg tenker at han kanskje forandrer seg etterhvert, siden han er så ny på dette. Men det er heller ingen big deal. Jeg syntes det bare er litt rart, siden alle tidligere partnere har gjort det.

Hva er vanlig for dere? Sex med mensen eller ikke?

Jeg var veldig nervøs første gang jeg skulle møte kjæresten min (28) når jeg hadde mens. Vi hadde da vært sammen rundt et halvt år, og vi bor ikke sammen - og dermed hadde jeg "tilfeldigvis" ikke vært hos han rundt uka mi. Men den ene gangen var vi rett og slett FOR kåt :sjenert:

" Det gjør da vel ingenting :klemmer:" sa han :rodmer: Og etter det har vi vært aktive hver uke :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...