Gå til innhold

Sex og mensen

Gjest Gjest_anonym_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei!

Er det vanlig at menn ikke vil ha sex når dere har mensen? Tidligere sexpartnere har alltid gjort det, men denne vil ikke. Han syntes det er ekkelt. Jeg syntes det er litt dumt, for jeg har gjerne sex når jeg har mensen. Blør veldig lite i ca to-tre dager, og tenker nesten ikke over at jeg har mensen engang. Kan jo selvsagt bare la være å ha sex de få dagene, men det har vært noen ganger nå at vi gjerne skulle hatt sex akkurat da.

Kan jo nevne at han var jomfru til for 6 mnd, og at jeg var hans første, og at han ikke er noe særlig opptatt av sex.

Jeg tenker at han kanskje forandrer seg etterhvert, siden han er så ny på dette. Men det er heller ingen big deal. Jeg syntes det bare er litt rart, siden alle tidligere partnere har gjort det.

Hva er vanlig for dere? Sex med mensen eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt 2 langvarige partnere, og jeg har svært sjelden hatt sex mens jeg har mensen. Både fordi jeg syns det lett blir gris, og fordi det frister mindre. Virker som begge guttene syns det samme :)

• Liker 3
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg har gjerne sex med en jente som har mensen. Men det er noen som får så vondt at de ikke vil da.

Men jeg synes ikke det er noe ekkelt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke interessert selv sånn mens jeg blør på det meste, og det er vi vel egentlig enig om.

Mange menn ønsker ikke "å kjøre brannbil", og jeg forstår dem godt egentlig. Tror du nesten bare på respektere det, og ikke forvente at det skal endre seg. Kanskje gjør det det, men slett ikke sikkert.

• Liker 1
Gjest lissi32
Skrevet

Hvis du er så vanvittig kåt når du har mensen, stapp inn en tampong å la han ta deg i rompen :fnise:

• Liker 1
Gjest StockDama
Skrevet

aldri sex under mensen....jeg syns blod og sex ikke har noe å gjøre sammen, heldigvis syns typen det også.

• Liker 3
Skrevet

Jeg står med glede over sex mens dama har mensen, det frister rett og slett ikke å dytte pikken i en blodpøl :jepp:

• Liker 1
Gjest David John jr.
Skrevet
Hei!

Er det vanlig at menn ikke vil ha sex når dere har mensen? Tidligere sexpartnere har alltid gjort det, men denne vil ikke. Han syntes det er ekkelt. Jeg syntes det er litt dumt, for jeg har gjerne sex når jeg har mensen. Blør veldig lite i ca to-tre dager, og tenker nesten ikke over at jeg har mensen engang. Kan jo selvsagt bare la være å ha sex de få dagene, men det har vært noen ganger nå at vi gjerne skulle hatt sex akkurat da.

Kan jo nevne at han var jomfru til for 6 mnd, og at jeg var hans første, og at han ikke er noe særlig opptatt av sex.

Jeg tenker at han kanskje forandrer seg etterhvert, siden han er så ny på dette. Men det er heller ingen big deal. Jeg syntes det bare er litt rart, siden alle tidligere partnere har gjort det.

Hva er vanlig for dere? Sex med mensen eller ikke?

:kaffe:

Selvsagt vil vi IKKE det .....

Skrevet

Dette er vel nok en ting som er individuelt. Samboeren min og jeg kan godt ha sex under mensen (rolige dager), men jeg har tidligere vært i forhold der det ikke har vært aktuelt.

Dette er nok en ting du bare må akseptere - du vil vel ikke tvinge ham til å gjøre noe han selv synes er ekkelt? Noen mennesker besvimer ved synet av blod --- kan være han er en av dem??

Gjest milkyway
Skrevet

Her er det omvendt. Han sutret "Ååååh dusjen daaaa duuu" men jeg nektet, for jeg hakke lyst å stå der og vente på at han skal trekke ut pikken og det er blod på den :( Dessuten gjør det au. Men du sa jo 2-3 dager, det er vel ikke SÅÅÅ lenge uten sex?

Gjest *nurket*
Skrevet

Jeg får mer sexlyst når jeg har mensen, så vi styrer ikke unna sex i den perioden nei. Men da har vi alltid sex i dusjen.

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Sex i dusjen er bra, men liker han det ikke, så liker han det ikke.

Jeg kan faktisk forstå han.

Jeg blir også veldig kåt når jeg har mensen. På slutten. :sjarmor:

Endret av Frøken Titt
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Her er det omvendt. Han sutret "Ååååh dusjen daaaa duuu" men jeg nektet, for jeg hakke lyst å stå der og vente på at han skal trekke ut pikken og det er blod på den :( Dessuten gjør det au. Men du sa jo 2-3 dager, det er vel ikke SÅÅÅ lenge uten sex?

Høres ut som en kuul og artig mann du har hehe. Min kjører IKKE brannbil og han er også den første som ikke har villet hatt sex med meg når jeg har hatt mensen :(

Jeg vil ofte ha da og, mens han synes sikkert det er befriende å ikke ha når jeg har mensen. Då får han fri i 4 dager :ler:

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg syns ikke det er kult :ler: Eller joda, at han har lyst på meg på mitt jævligste med grettenhet og blodbad er en ting, men jeg har sett når jeg står og vasker meg i dusjen, blodklumper detter ut, og det er et syn jeg aldri vil unne han :hår:

Heldigvis var det bare en firedagers denne ganga, grøsser når jeg tenker på at jeg hadde den i 9 dager for noen år siden!

Skrevet

Ingen av mine sexpartnere har syntes det har vært det minste ekkelt å ha sex når jeg har hatt mensen. Dette overrasket meg i starten, men nå blir jeg mer overrasket når jeg hører om menn som ikke vil.

For meg har det ikke noe å si, eneste problemet er jo at det blir litt mye griseri. Jeg synes det er sjarmerende når mennene sier at "det har vel ikke noe å si"! :hjerter:

• Liker 2
Skrevet
Han syntes det er ekkelt. Jeg syntes det er litt dumt, for jeg har gjerne sex når jeg har mensen.

Slike ting er på lista over litt sære greier egentlig, og det må du jo klare tenke at det ofte vil finnes dem som ikke vil ha sex når det er mens. Jeg synes du skal la han få slippe om han vil altså! :klaske::P

Både jeg og min mann er begge veldig gla i sex meget regelmessig, men når det er mensen så stopper begge sine lyster :P

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Morten_*
Skrevet

Det å ha sex når dama har mensen, er vel noe hver mann får ta standpunkt til om han vil eller ikke.

For min del, så synes jeg det er ekstra godt når dama har mensen, da det er veldig vått. Dama er hvertfall ekstra villig under sin periode :) Selv så synes jeg ikke man skal klandre dama for at hun har mensen. Vil hun, så vil som oftest vi menn også, trodde jeg helt til nå...

Gjest Manni'en
Skrevet

Står definitivt over når hu har mensen, ja. Frister rett og slett ikke, men tar gjerne en liten runde med klitorismassasje om hun er ivrig :) Bare gøy det :jepp:

Skrevet
Jeg syns ikke det er kult :ler: Eller joda, at han har lyst på meg på mitt jævligste med grettenhet og blodbad er en ting, men jeg har sett når jeg står og vasker meg i dusjen, blodklumper detter ut, og det er et syn jeg aldri vil unne han :hår:

Før ungen kom aldri sex under mensen, men etterpå bryr han seg ikke noe om det. Og det er flott. Antakelig fikk han se både det ene og det andre dette ut under fødselen. Skal mer til en mensen for å skremme han nå :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Vi har aldri sex under mensen. Rett og slett fordi jeg syns det er ekkelt. Heldigvis er han enig. Kan jo finne på mye anney gøy :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...