Mediocre Skrevet 7. oktober 2007 #21 Skrevet 7. oktober 2007 Man kan si hun har valgt det, men at folk henger seg på "mobbingen" kan ikke forsvares. Det virker som om folk er ute etter å kjøre henne enda lenger ned i møkka og godter seg over at hun sliter.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #22 Skrevet 7. oktober 2007 Folk som godter seg over at andre sliter, graver sin egen grav. Å fryde seg over andres ulykke, istedet for å rette på det som er galt i eget liv, drar deg bare enda lenger ned. Jeg får selvfølgelig også vondt av Britney. Men hun bør velge å rette opp i livet sitt, istedet for å bli mer og mer lik som media beskriver henne. Hun er ikke ett lie barn lenger. Det hjelper ikke at folk forstår med tanke på livet hun har levd.
Gjest lillebøll Skrevet 7. oktober 2007 #23 Skrevet 7. oktober 2007 Tråden er ryddet iht reglene. Lillebøll-mod
Mediocre Skrevet 7. oktober 2007 #24 Skrevet 7. oktober 2007 Folk som godter seg over at andre sliter, graver sin egen grav. Å fryde seg over andres ulykke, istedet for å rette på det som er galt i eget liv, drar deg bare enda lenger ned. Jeg får selvfølgelig også vondt av Britney. Men hun bør velge å rette opp i livet sitt, istedet for å bli mer og mer lik som media beskriver henne. Hun er ikke ett lie barn lenger. Det hjelper ikke at folk forstår med tanke på livet hun har levd. Det er jeg enig i , hun bør starte å tenke seg om og oppføre seg litt mer voksent. Som jeg skrev, så burde hun nok komme seg litt unna en stund, men med nytt album blir vel kanskje det vanskelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå