Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jane_*
Skrevet

- Ikke fordi det isåfall betyr noe for meg personlig - men om så er tilfelle, ville det vært alldeles hjerteskjærende for de to sønnene hennes; til tross for at det har vært vel mye støy for /rundt henne de siste årene. En mamma er en mamma, uansett hva man sier om den saken.

Bare lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.. hva med å bare gå på en hvilken som helst avis og se om det står der? Det hadde garantert stått som hovedoppslag i alle avisene før noen fikk summet seg til å faktisk maile deg om det.. :roll:

Gjest graceland
Skrevet
"Leverte barna og dro

rett til solbruning!"

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172958

virker som hun tar det greit nok =p

Nå tror jeg ikke at den godeste Britney er helt seg selv om dagen... synes egentlig synd på henne, jeg. Hun har jo virkelig kludret det til for seg selv.

Skrevet
En mamma er en mamma, uansett hva man sier om den saken.

Til helvete med mødrene! Gjør som spartanerne. Ta fra dem guttebarna når de er syv år gamle.

300-Bønna

Skrevet
Til helvete med mødrene! Gjør som spartanerne. Ta fra dem guttebarna når de er syv år gamle.

300-Bønna

Sånn at de lærer å tenke fritt!

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva mener du fritt? Er ikke noe som heter det vettø.

Skrevet

Jeg leste en plass at hun ikke var død, det var bare noen spammere som benyttet sjansen til å spre et falskt rykte pga det med at hun måtte gi barna til kevin federline..

Men det var visst og bare midlertidig, at han skal ha hele foreldreretten^^

(egentlig så burde ungene gitt til fosterfamilie de lærer seg hva ansvar overfor barn er for noe, men det hadde ingenting med det du lurte på så..)

:jepp:

Skrevet
Hva mener du fritt? Er ikke noe som heter det vettø.

Jeg erter Bønna. :skravle::skratte:

Skrevet
Aner ikke. Det siste jeg leste om henne i dag var at hun måtte gi fra seg barna sine til barnefaren.

Edit, fant dette nå:

http://www.itavisen.no/sak/490878/Mail-bl%...Britneys_d%F8d/

Ja, og merk siste setning i artikkelen:

"Dersom du skulle få denne e-posten anbefales du på det sterkeste ikke å klikke på lenken til den påståtte dødsvideoen. Mest sannsynlig leder denne til et nettsted som vil infisere PC-en din med et spionprogram."

Skrevet

Nei, fordi alt er relativt.

Skrevet

Jeg synes synd på henne. Hun har jo tydeligvis ikke taklet dette med populariteten særlig bra. Det må være kjempe tøft å være kjendis. Å ha fotografer hengende på slep hele dagen må være utrolig slitsomt. Klart hun har valgt dette selv, men det må da være grenser for hvor stygg folk kan være med hverandre.

Skrevet

Jeg syns nok litt synd på henne, jeg også. Hun har liksom ikke hatt noe eget liv. Hun har vært på artistkjøret siden hun var ganske ung, drevet frem av sin mor. Og ble verdenskjent mens hun enda var en fjortis.

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
- Ikke fordi det isåfall betyr noe for meg personlig - men om så er tilfelle, ville det vært alldeles hjerteskjærende for de to sønnene hennes; til tross for at det har vært vel mye støy for /rundt henne de siste årene. En mamma er en mamma, uansett hva man sier om den saken.

Bare lurer.

En mor er ikke en god mor i kraft av å være kvinne.

Det er sikkert en grunn til at hun ble fratatt retten til å være omsorgsperson for sine to sønner.

Flott for sønnene at de kan få vokse opp hos sin far!

Skrevet (endret)

Og det meste som står om kjendisene i tabloidbladene er heller ikke sant, og deler er en forvridd sannhet.

Ikke noe å tro på.

Endret av lillebøll
Skrevet

Jeg synes oppriktig synd på dama. Den kan søren ikke være bare bare med all verdens øyne rettet mot seg.

Det beste for henne hadde kanskje vært å komme seg bort fra hele Hollywood en stund..

Skrevet

For 700 000 dollar i mnd skulle jeg jammen tålt å blitt hengt ut i media som både det ene og det andre. Men å bli fratatt mine barn, pga min dårlige morsevne, det hadde vært hardt å svelge.

Britney tar sine valg, hun som alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...