Amelie Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 Har funnet ut at jeg trives best i den virkelige verden, og er sakte på vei tilbake til "the real life"... Amelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 Ha det Godt! Minnie PS: Hvor fant du den avataren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. april 2003 #3 Del Skrevet 5. april 2003 Minni, du kan jo bare ta bilde hennes ved å høyreklikke på det, kan du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. april 2003 #4 Del Skrevet 5. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. april 2003 #5 Del Skrevet 5. april 2003 Kira må være blind ... Hvilken avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #6 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg lurte bare om avataren kom fra en side med lignende bilder. Hun tok den vekk nå. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. april 2003 #7 Del Skrevet 5. april 2003 Trodde du hadde tatt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. april 2003 #8 Del Skrevet 5. april 2003 Fikk du den da? :-? Jeg likte den selv, og kopierte den for en tid siden. :oops: burde vel spurt først. (skulle bruke den i en annen sammenheng da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 28. april 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 28. april 2003 Ehhh... Hei alle sammen! Titta ikke innom før nå jeg! Takk for hilsen fra Minnie og Perser, og til dere som lurte; søk på images på google.com med søkeordet Amelie så finner dere meg der (og mange andre Amelier også)! Så enkelt som bare det... Veit ikke helt om jeg gidder å irritere meg over at avskjedstråden min ble brukt som en heller føleseskald diskusjon om en avatar... *litt såra og vonbroten* Ellers må jeg jo innrømme at det er koselig å være innom KG en gang i blant ------- Amelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 29. april 2003 #10 Del Skrevet 29. april 2003 :o Følelseskald??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. april 2003 #11 Del Skrevet 29. april 2003 Har funnet ut at jeg trives best i den virkelige verden, og er sakte på vei tilbake til "the real life"... Amelie Kan du ikke delta begge steder da? uansett: ha det fint (du kan jo titte innom i ny og ne...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. april 2003 #12 Del Skrevet 29. april 2003 *Hadetklemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 30. april 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 30. april 2003 Tja... Kanskje det ikke var så værst her likevel?! Pytt, pytt. "It's a woman's right to change her mind!" Ameliesomikkeklareråbestemmesegfornoentingfortiden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2003 #14 Del Skrevet 1. mai 2003 "It's a woman's right to change her mind!" :D Det har du fullstendig rett i!! Godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. mai 2003 #15 Del Skrevet 1. mai 2003 Velkommen tilbake da. Selv om du var vel aldri helt vekke herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mai 2003 #16 Del Skrevet 1. mai 2003 Velkommen tilbake :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå