Hettemaake Skrevet 8. desember 2013 #961 Skrevet 8. desember 2013 Hva kommer dere til å gjøre frem til WoD kommer? 1
Gjest Kaida Skrevet 8. desember 2013 #962 Skrevet 8. desember 2013 Hva kommer dere til å gjøre frem til WoD kommer? Skal endelig få gjort litt pet battles! Kanskje levle opp en alt og muligens litt pvp etterhvert. Kan også hende jeg rett og slett tar en liten pause hvis det blir for lenge å vente.
Raven Emerald Skrevet 8. desember 2013 #963 Skrevet 8. desember 2013 Hva kommer dere til å gjøre frem til WoD kommer? Har noen alter jeg levler litt på, raide, grinde reps, og raide mer. =P Kanskje plages litt med locken min.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #964 Skrevet 8. desember 2013 Håper WoD tar spillet tilbake i en positiv retning å ikke mer catering the casuals, gjøre alt enklere, hive mer epics etter folk, slutta når mists kom for gadd ikke med pisset lengre, alt er så "dumbed down" å forenkla så man trenger hverken å tenke eller være god for å vinne :S Anonymous poster hash: 50311...df7 Grinebiter. Dette har spillere sagt siden TBC kom, men spillet lever da videre for det. Anonymous poster hash: 46d2b...081
Gjest vaskosi Skrevet 8. desember 2013 #965 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Herregud at jeg ikke har sett denne tråden før nå Har akkurat levla min andre character til 90, woho! Nå kan jeg endelig gå i raid, gleder meg Har faktisk aldri raidet før, tok Sha of Anger én gang og det var det.. Sist jeg dinga 90 kom liksom Pandaria i samme periode, så det ble bare *kluss med valor- og justicepointsene. Orket ikke sette sammen hele speccet på nytt, så det ble liksom aldri noe sånn supergear ut av det. Men nå er jeg i god gang edit: *pluss = kluss Endret 8. desember 2013 av vaskosi
Gjest Tekola Skrevet 8. desember 2013 #966 Skrevet 8. desember 2013 Mer altlevling på meg, har fortsatt en del klasser jeg ikke har prøvd forbi 50 Og mer achievementhunting. Og kanskje petbattles.
Hettemaake Skrevet 9. desember 2013 #968 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Har nettopp levlet opp en priest til lvl 90, i tillegg til hunteren som er min main. Klarer ikke å motivere meg til å geare opp priesten, så blir heller forbedring av gear på hunteren. Spiller for det meste PvP, så har ganske bra gear der Så blir det achievements, prøve å farme gold osv. Regner med det blir mye å gjøre når WoD kommer ut, så kan heller kose meg litt nå med sånne "unødvendige" ting Skal også prøve å få kjøpt heirlooms til de klassene jeg kan tenke meg å levle i fremtiden, har cloth og mail (med agility) til nå. Jaja, alltid noe å gjøre, det jeg elsker med dette spillet :D Endret 9. desember 2013 av Hettemaake
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #969 Skrevet 9. desember 2013 Grinebiter. Dette har spillere sagt siden TBC kom, men spillet lever da videre for det. Jeg synes Cataclysm var den første dårlige, og etter kung-fu panda-releasen var det så dummet ned at ikke jeg gadd å kjøpe den engang. Jeg var tydeligvis ikke den eneste, for etter at Cataclysm kom ut har antallet abonnenter sunket med ca 35%. Det er egentlig veldig synd, for det var fantastisk gøy før de herpet det. Anonymous poster hash: b0489...896
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #970 Skrevet 9. desember 2013 Hei, jeg har lyst til å prøve wow.. Spiller dere det på nett, i så fall, hvor finner jeg det? Er helt newbie på dette! Anonymous poster hash: 7bd4d...bc6
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2013 #971 Skrevet 9. desember 2013 Du må spille det på nett, ja Du kan få kjøpt det herfra og lastet ned, og så er det bare å kaste seg ut i det!
Hettemaake Skrevet 26. januar 2014 #973 Skrevet 26. januar 2014 Noen som har tenkt på hvilken karakter de skal booste til lvl 90 når WoD kommer ut? Jeg vurderer å booste en horde-karakter. Meget mulig det blir en hunter, siden det er den klassen jeg kan best. Hadde vært gøy å ha både hunter på horde og alliance.
Anciol Skrevet 27. januar 2014 #974 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Tar Death kinghten min Cuisinart! Endret 27. januar 2014 av Anciol
Snurrebart Skrevet 27. januar 2014 #975 Skrevet 27. januar 2014 Noen som har tenkt på hvilken karakter de skal booste til lvl 90 når WoD kommer ut? Jeg vurderer å booste en horde-karakter. Meget mulig det blir en hunter, siden det er den klassen jeg kan best. Hadde vært gøy å ha både hunter på horde og alliance. Dette har jeg ikke tenkt på enda! Blir sikkert noe som er vanskelig/kjedelig å levle og noen jeg ikke har levlevenn med. Sikkert protwarr eller protpala! Presten har stort sett levlevenner og instance-levler uansett. Gleder meg til å teste hunter'n og mage'n! Ellers har jeg kommet veldig inn i å levle pets, har noe over 40 lv 25 og flere som venter Det er moro! Pets var det første jeg hang meg opp i som newbie da jeg startet i vanilla
Gjest Kv84 Skrevet 27. januar 2014 #976 Skrevet 27. januar 2014 Hvorfor er det så få som spiller, og så er det begynt å være kjedelig å spille ? Jeg holder på med min aller første tank, det er så deilig å slippe venting på lfr. Spiller mot russere, på pvp, då ser ut til at for å få nok spiller på pvp, så må de ta fra Russiske servere også. Hjelp meg å synes det er kjempe gøy igjen!
Hettemaake Skrevet 14. mars 2014 #977 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Man kan allerede få boostet karakter til lvl 90. Jeg vurderer paladin. Noen som har erfaring med det? Vurderer likevel å levle den opp til lvl 60 for å få to max professions med på kjøpet. Med heirloom går det jo sinnsykt fort, uansett. Lite aktivitet her for tiden. Jeg hadde en periode hvor jeg holdt på å slutte fordi jeg følte jeg stod fast og ikke kom noen vei, men plutselig ble jeg med i en PvE-guild og siden da har jeg raidet 3 kvelder i uka. Er nå på Malkorok HC progress. Så jævlig morsomt! :D Endret 14. mars 2014 av Hettemaake
Gjest Kv84 Skrevet 14. mars 2014 #978 Skrevet 14. mars 2014 Man kan allerede få boostet karakter til lvl 90. Jeg vurderer paladin. Noen som har erfaring med det? Vurderer likevel å levle den opp til lvl 60 for å få to max professions med på kjøpet. Med heirloom går det jo sinnsykt fort, uansett. Lite aktivitet her for tiden. Jeg hadde en periode hvor jeg holdt på å slutte fordi jeg følte jeg stod fast og ikke kom noen vei, men plutselig ble jeg med i en PvE-guild og siden da har jeg raidet 3 kvelder i uka. Er nå på Malkorok HC progress. Så jævlig morsomt! :D Satt i 2 timer og ventet på lfr med en tank idag, må neste le, det er så dødt....
Hettemaake Skrevet 14. mars 2014 #979 Skrevet 14. mars 2014 Satt i 2 timer og ventet på lfr med en tank idag, må neste le, det er så dødt.... Kommer helt an på serveren. Hos oss tar det kanskje 30-40 minutter som DPS, så vil tro tank og healers har litt kortere kø.
LoneWolf Skrevet 15. mars 2014 #980 Skrevet 15. mars 2014 Man kan allerede få boostet karakter til lvl 90. Jeg vurderer paladin. Noen som har erfaring med det? Vurderer likevel å levle den opp til lvl 60 for å få to max professions med på kjøpet. Med heirloom går det jo sinnsykt fort, uansett. Lite aktivitet her for tiden. Jeg hadde en periode hvor jeg holdt på å slutte fordi jeg følte jeg stod fast og ikke kom noen vei, men plutselig ble jeg med i en PvE-guild og siden da har jeg raidet 3 kvelder i uka. Er nå på Malkorok HC progress. Så jævlig morsomt! :D Paladin er klassen over alle klasser :3 Bubble hs all the way. Men for å være litt mer seriøs: Paladin er en generelt god tank vil jeg påstå, med grei dmg, god survivability og god crowd controll. Paladin liker jeg ganske bra som healer, men det er noe mangel på aoe healing som gjør at man gjerne må jobbe litt ekstra og skille litt mer for å holde raidet gående. Som dps vet jeg faktisk ikke. Jeg sluttet å være dps tilbake i wotlk da de omgjorde hele retribution systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå