Hettemaake Skrevet 7. september 2013 #861 Skrevet 7. september 2013 Er folkene her horde eller alliance? Jeg er alliance. Tenkte en stund på å bytte over til horde, for alliance suger hardt i bg's, men nå har jeg blitt skikkelig alliance-patriot!
LoneWolf Skrevet 7. september 2013 #862 Skrevet 7. september 2013 (endret) Er det noen her som spiller på Auchindon serveren? Hadde jo vært artig å ta en dungeon sammen eller noe slikt Alliancepå Auchindon og horde på Argent Dawn. Endret 7. september 2013 av LoneWolf
Gjest Tekola Skrevet 7. september 2013 #863 Skrevet 7. september 2013 Horde på Ravenholdt, Moonglade og Kazzak, alliance på The Venture Co
Vulpes Skrevet 8. september 2013 #864 Skrevet 8. september 2013 Jeg har spilt både Horde og Alliance, og trives desidert best som Horde. Liker byene og rasene bedre. Alliance blir litt for pent og rent for meg.
Gjest Tekola Skrevet 8. september 2013 #865 Skrevet 8. september 2013 Akkurat det samme som er greia mi! Og så synes jeg det er supergøy å være orc og tauren, worgen er den eneste rasen jeg liker på ally-siden.
Vulpes Skrevet 8. september 2013 #866 Skrevet 8. september 2013 Jeg liker trollene best. Kule beist! Men orkene er også fete, og undeads. Tauren er jeg ikke like glad i, synes de ofte kan se litt dumme ut Hun venninna jeg trodde spilte på Kazzak (horde) spiller ikke lenger, så jeg er helt ensom og forlatt i WoW nå. Vet ikke om jeg skal vente til server-sammenslåingen for å se om Grim Batol blir slått sammen med en kul horde-server, eller om jeg heller bare skal flytte hovedkarakteren min nå. Vurderer Kazzak selv om venninnen min ikke lenger spiller, ettersom det ser ut til å være et aktivt og artig sted, men er sånn i tvil. Koster jo masse pæng hver gang man flytter! Æsj.
LoneWolf Skrevet 8. september 2013 #867 Skrevet 8. september 2013 Jeg liker trollene best. Kule beist! Men orkene er også fete, og undeads. Tauren er jeg ikke like glad i, synes de ofte kan se litt dumme ut Hun venninna jeg trodde spilte på Kazzak (horde) spiller ikke lenger, så jeg er helt ensom og forlatt i WoW nå. Vet ikke om jeg skal vente til server-sammenslåingen for å se om Grim Batol blir slått sammen med en kul horde-server, eller om jeg heller bare skal flytte hovedkarakteren min nå. Vurderer Kazzak selv om venninnen min ikke lenger spiller, ettersom det ser ut til å være et aktivt og artig sted, men er sånn i tvil. Koster jo masse pæng hver gang man flytter! Æsj. Vent og se til etter de slår sammen serverene
Hettemaake Skrevet 9. september 2013 #868 Skrevet 9. september 2013 Jeg spiller på Frostwhisper og den er ganske død, i alle fall på alliance-siden, men jeg er med i en fantastisk guild med masse flotte folk og vi spiller mye sammen. Kjæresten har byttet server, men jeg klarer ikke å forlate guilden min
Anciol Skrevet 9. september 2013 #869 Skrevet 9. september 2013 (endret) Håper noen av dere dukker opp på alliance siden på Moonglade serveren:) I så fall se etter Wendy, Matthea eller Isparanah:) Det er meg:) Endret 9. september 2013 av Anciol
Hettemaake Skrevet 10. september 2013 #870 Skrevet 10. september 2013 Håper noen av dere dukker opp på alliance siden på Moonglade serveren:) I så fall se etter Wendy, Matthea eller Isparanah:) Det er meg:) Will do En dag igjen :D
Vulpes Skrevet 10. september 2013 #871 Skrevet 10. september 2013 Drepte akkurat High Overseer Bloodmane i Razor Hill. OMG! Han var ingen lett mann å drepe. Døde to ganger før jeg fikk det til, haha. Er Balance Druid, så jeg måtte hele tiden heale meg selv, både med Rejuvenation, Renewal og i bjørneform. Måtte også ellers bruke alle ess jeg hadde opp i ermene, og fortsatt gikk det bare SÅ VIDT. Jesus! Men var litt gøy òg, da
LoneWolf Skrevet 11. september 2013 #872 Skrevet 11. september 2013 Hva var deres reaksjon så langt om 5.4 patchen? Logget bare inn i Vale of Eternal Blossoms, så meg rundt og tenkte "hva f*** har skjedd her?". Det ser jo totalt forandret ut!
Gjest Skrevet 12. september 2013 #873 Skrevet 12. september 2013 Ååååå, gametimen min gikk ut i natt, jeg har ikke penger men vil seeeee... Pokker Men er orgrimmar totalt utilgjengelig nå da?
Raven Emerald Skrevet 12. september 2013 #874 Skrevet 12. september 2013 Ååååå, gametimen min gikk ut i natt, jeg har ikke penger men vil seeeee... Pokker Men er orgrimmar totalt utilgjengelig nå da? Nei, men det flyter over av Kor'Kron-folk. =P Timeless Isle er moro. Det er flust av itemlevel 496-gear der, har allerede oppgradert en del. Og sitter med noen greier jeg ikke får brukt (enda), siden jeg ikke har høye nok level på altene mine. Får spare på dem inntil videre, tenker jeg. Det eneste som irriterer meg der, er at størstedelen av fiendene der ute, er noen drapsmaskiner av klasse. Det er i overkant mye elite-greier man skal manøvrere seg rundt. =P Men ganske gøy, da. =) Jeg koste meg veldig i går, og kommer sikkert til å kose meg i kveld, også. ^^,
Gjest Skrevet 12. september 2013 #875 Skrevet 12. september 2013 Timless isle var et solo quest opplegg? Eller kan man gå i grupper? Jeg har sutra til samboeren fordi jeg liker ikke instances o.l. og wow begynte å bli i overkant kjedelig, så håper håper håper haha!§
Raven Emerald Skrevet 12. september 2013 #876 Skrevet 12. september 2013 Timless isle var et solo quest opplegg? Eller kan man gå i grupper? Jeg har sutra til samboeren fordi jeg liker ikke instances o.l. og wow begynte å bli i overkant kjedelig, så håper håper håper haha!§ Du kan gå solo, ja. Jeg fløy rundt der som en annen oj-oj etter at samboer la seg. Men det er greit å gå i grupper, da, de innfødte er såpass kjipe. =P Greit å ha litt hjelp.
Raven Emerald Skrevet 12. september 2013 #877 Skrevet 12. september 2013 Og nå er den nye warchiefen "offentliggjort". ^^,
Gjest Tekola Skrevet 12. september 2013 #878 Skrevet 12. september 2013 Må visst ta meg en tur til "fastlandet" igjen etter dagens fiske- og gårdsrunde, ser jeg!
Vulcan Skrevet 12. september 2013 #880 Skrevet 12. september 2013 gode "gamle" WoW. Måtte gi opp dette spillet pga. jobb. Har byttet jobb nå, men har fått samboer. WoW er virkelig et spill for meg som er "go big or go home". Var Dranei Shaman, men 3 raidkvelder i uken var litt vanskelig når man får seg en skiftjobb, så da la jeg hanskene på hylla. Er det blitt enda mer casual med årene eller? (2009 da jeg sluttet) Husker at når jeg ga opp var det så lett å få gear. Selv de som nettopp hadd dinga lvl cap hadde tier7 (tror det var 7) etter noen timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå