Gå til innhold

Hva kvinner - egentlig - vil ha ...


Gjest David John jr

Anbefalte innlegg

Min ønskeliste har forandra seg endel siden jeg var tenåring, men "en snill gentleman med humor og selvironi" har alltid vært med. Det er da ikke mye å forlange at typen skjønner meningen av humor og ikke tror ironi er noe du kjøper på Rimi til 4,50 på tilbud? Har noe med en viss intelligens å gjøre, synes jeg. En fyr som ikke ser humoren i noe eller ikke kan le av seg selv, kan bare stikke. :filer:

Jeg er en av de som synes 'drittsekker' er 'kjedelige'. Gjesp. Hvorfor så mange jenter synes dette er tiltrekkende og en turn-on er langt utenfor min fatteevne. Jeg er ihvertfall ikke masochist og martyr. Andre må gjerne få lov, men jeg har nok av andre ting å uroe meg for om jeg ikke skal gå og tenke på hvordan typen min kommer til å rævkjøre meg neste gang.

Vil gjerne at fyren er høyere enn meg. Jeg er 170, så i Norge burde ikke dette være så jævlig vanskelig. Han må gjerne være stor nok til at jeg får følelsen av at han kan 'ta vare på meg' i sammenhenger hvor det er nødvendig.

Jeg er også stor tilhenger av å la menn være menn. La dem få være litt sjalu og kremte i skjegget hvis noen andre prøver å sjekke deg opp - men uten å vaere unødvendig ypp bare noen ser på deg. La han få verne om sitt territorium. La ham åpne dører, la ham være en gentleman slik mora hans lærte ham og vil han betale for en drink skal han da få lov til det. Jeg ler høyt av rødstrømpene som sitter med busken under armen, har bannlyst mascara'n og gir menn en avhandling uten like når han åpner døra for dem.

Utseende... well, det kommer helt anpå. Har likt oppsynet på så mange typer menn av forskjellige grunner at jeg har ingen fasit. Det høres ut som en klisjé, men sjelfulle øyne er viktig - og et pent smil er ikke å forakte heller :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre må gjerne få lov, men jeg har nok av andre ting å uroe meg for om jeg ikke skal gå og tenke på hvordan typen min kommer til å rævkjøre meg neste gang.

Vil gjerne at fyren er høyere enn meg. Jeg er 170, så i Norge burde ikke dette være så jævlig vanskelig. Han må gjerne være stor nok til at jeg får følelsen av at han kan 'ta vare på meg' i sammenhenger hvor det er nødvendig.

Jeg er også stor tilhenger av å la menn være menn. La dem få være litt sjalu og kremte i skjegget hvis noen andre prøver å sjekke deg opp - men uten å vaere unødvendig ypp bare noen ser på deg. La han få verne om sitt territorium. La ham åpne dører, la ham være en gentleman slik mora hans lærte ham og vil han betale for en drink skal han da få lov til det. Jeg ler høyt av rødstrømpene som sitter med busken under armen, har bannlyst mascara'n og gir menn en avhandling uten like når han åpner døra for dem.

Litt av en språkbruk! Kvinnene i dag får sagt det som en bryggesjauer :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en språkbruk! Kvinnene i dag får sagt det som en bryggesjauer :popcorn:

:Hehe:

...også må han ikke få en identitetskrise av at jeg ikke nødvendigvis bare sitter med beina i kors og ser uskyldig ut mens jeg nipper til hvitvinsglasset til enhver anledning :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

Jeg tror kvinner egentlig vil ha:

En mann som bringer hjem nok bacon til at de føler seg trygge, med store hender, store armer, stor pikk og med en bestemt mine kaster dem i senga, tar dem hardt og lenge, klapser dem på rompa etterpå og forteller dem at de har skylda selv siden de går rundt i huset og er så deilige.

Deretter forlater han senga, gjør i stand middagen, mater ungen, bikkja og kanarifuglen og kommer inn i senga med erotisk mat, servert nydusjet i boxer, tversoversløyfe og en manne-parfyme. Maten serveres av mannen, og mannens egen mat inntas på hennes kropp. Når måltidet er over (nesten) tar han henne på nytt, nå med en langt mykere start og et aldri så lite forspill, hvorpå, for å gjøre et kjedelig innlegg kort, hun faller i søvn med hodet på brystkassen hans, og våkner til en billett på et Spa - hotell i Maurizius for bare henne og mora. Bikkja, kanarifuglen, babyen og Han er hjemme og pusser opp gjesterommet som mora bruker når hun tilbringer alle feriene hos dem.

Når hun kommer hjem får hun beskjed om at mora hans har omkommet i en flyulykke og at hun aldri mer trenger....ops...kan se henne mer. :gråte: Hun åpner resten av posten og finner ut at hun fikk den stillingen som den teite fyren hadde snappet foran nesa hennes, for han satt på samme flyet som svigermor. :vetikke:

Det første babyen sier når posten er åpnet er mamma. :babyjente: Dette er forøvrig også babyens første ord. Og vi prater jentebaby som liker å leke med både biler og dukker.

Gjesterommet beskues med et gjenkjennende blikk for alle ingredienser som ble plukket ut av henne selv før hun reiste. Mannen var selvsagt superinteressert med på handlerunden helt til beslutningen skulle tas. Da kunne han ikke snakke fordi han helt plutselig utav det blå ble stum :sjokk:

For å bearbeide sorgen over tapt svigermor tilbyr mannen seg til å passe hus, barn, bikkje, kanarifugl og sin svigermor slik at hun kan ta veninnene sine med seg ut på sørgechampagnelunch. :skaal:

Der møter hun en som "bare forstår henne totalt" :hoppe: og det bærer rett til :humpe:

Hun kommer hjem til sin tilgivende mann som bare har såå stor forståelse for hennes måte å bearbeide sine føl...sorgen sin på. Han bedyrer henne at hun fremdeles er hans :dronning: og hun får seg noen timer skjønnhetssøvn før han vekker henne med en sunn frokost bestående av frukt, yougert kaffe og juice. Den består selvsagt også av bacon, eggerøre m/ost, toast og syltetøy men det er bare så hun kan bite litt i baconet i visshet om at han faktisk har brukt endel tid på frokosten hennes.

Og så er det en ny og første dag i hennes liv uten svigermor.

Repeat

Dette tror jeg kvinner egentlig vil ha :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kvinner egentlig vil ha:

En mann som bringer hjem nok bacon til at de føler seg trygge, med store hender, store armer, stor pikk og med en bestemt mine kaster dem i senga, tar dem hardt og lenge, klapser dem på rompa etterpå og forteller dem at de har skylda selv siden de går rundt i huset og er så deilige.

Deretter forlater han senga, gjør i stand middagen, mater ungen, bikkja og kanarifuglen og kommer inn i senga med erotisk mat, servert nydusjet i boxer, tversoversløyfe og en manne-parfyme. Maten serveres av mannen, og mannens egen mat inntas på hennes kropp. Når måltidet er over (nesten) tar han henne på nytt, nå med en langt mykere start og et aldri så lite forspill, hvorpå, for å gjøre et kjedelig innlegg kort, hun faller i søvn med hodet på brystkassen hans, og våkner til en billett på et Spa - hotell i Maurizius for bare henne og mora. Bikkja, kanarifuglen, babyen og Han er hjemme og pusser opp gjesterommet som mora bruker når hun tilbringer alle feriene hos dem.

Når hun kommer hjem får hun beskjed om at mora hans har omkommet i en flyulykke og at hun aldri mer trenger....ops...kan se henne mer. :gråte: Hun åpner resten av posten og finner ut at hun fikk den stillingen som den teite fyren hadde snappet foran nesa hennes, for han satt på samme flyet som svigermor. :vetikke:

Det første babyen sier når posten er åpnet er mamma. :babyjente: Dette er forøvrig også babyens første ord. Og vi prater jentebaby som liker å leke med både biler og dukker.

Gjesterommet beskues med et gjenkjennende blikk for alle ingredienser som ble plukket ut av henne selv før hun reiste. Mannen var selvsagt superinteressert med på handlerunden helt til beslutningen skulle tas. Da kunne han ikke snakke fordi han helt plutselig utav det blå ble stum :sjokk:

For å bearbeide sorgen over tapt svigermor tilbyr mannen seg til å passe hus, barn, bikkje, kanarifugl og sin svigermor slik at hun kan ta veninnene sine med seg ut på sørgechampagnelunch. :skaal:

Der møter hun en som "bare forstår henne totalt" :hoppe: og det bærer rett til :humpe:

Hun kommer hjem til sin tilgivende mann som bare har såå stor forståelse for hennes måte å bearbeide sine føl...sorgen sin på. Han bedyrer henne at hun fremdeles er hans :dronning: og hun får seg noen timer skjønnhetssøvn før han vekker henne med en sunn frokost bestående av frukt, yougert kaffe og juice. Den består selvsagt også av bacon, eggerøre m/ost, toast og syltetøy men det er bare så hun kan bite litt i baconet i visshet om at han faktisk har brukt endel tid på frokosten hennes.

Og så er det en ny og første dag i hennes liv uten svigermor.

Repeat

Dette tror jeg kvinner egentlig vil ha :kaffe:

Det stemmer jo på en prikk! Du høres jo skikkelig bitter ut på kvinner, da mann! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som bringer hjem nok grønnsaker til at de føler seg trygge, med store hender, store armer, stor pikk og med en bestemt mine kaster dem i senga, tar dem hardt og lenge, klapser dem på rompa etterpå og forteller dem at de har skylda selv siden de går rundt i huset og er så deilige. :rødme:

Deretter forlater han senga, gjør i stand middagen og kommer inn i senga med erotisk mat, servert nydusjet i boxer, tversoversløyfe og en manne-parfyme. Maten serveres av mannen, og mannens egen mat inntas på hennes kropp. Når måltidet er over (nesten) tar han henne på nytt, nå med en langt mykere start og et aldri så lite forspill, hvorpå, for å gjøre et kjedelig innlegg kort, hun faller i søvn med hodet på brystkassen hans

:jepp: Hørtes ikke dumt ut det der, i alle fall av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Don Giovanni
Det stemmer jo på en prikk! Du høres jo skikkelig bitter ut på kvinner, da mann! :nei:

:ler: var jeg det, hadde jeg nok skiftet nick. Her handler det utelukkende om en god porsjon realitetsforståelse, litt erfaring og en dash humor min gode gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Noen kvinner vil ha Røkke, andre vil ha en rørlegger, noen vil ha andre kvinner, og det finnes visst ingen ordentlige regler.

Og jeg hater ordet rødstrømpe. Bare fordi jeg ikke vil bli behandla og snakka til som en unge fordi jeg har pupper, betyr ikke at jeg brenner bh'er og slurver med barberinga. Jeg liker ikke damer som bygger opp om stereotypiene og gjør at jeg må arbeide hardere for å bli tatt på alvor av menn. :)

Hadde virkelig takka rødstrømpe-hatende kvinner i min Oscar-tale. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...