Gå til innhold

Hva kvinner - egentlig - vil ha ...


Gjest David John jr

Anbefalte innlegg

Gjest David John jr

:kaffe:

Jeg leser på nettet at nå er skapet plassert:

Hele 48 prosent av de norske single kvinnene vil ha en økonomisk uavhengig mann.

Han bør være utadvendt og lidenskapelig, gjerne eldre og noe mer bemidlet - som Kjell Inge Røkke, som er den single norske kvinnens idealmann nummer én.

:kaffe:

Jeg hadde nok mistanker om at det var slik at penger og posisjon teller, men Kjell Inge Røkke da damer ....ærlig talt.

Kanskje burde jeg satse på svenske kvinner som helst vil ha delt ansvar for økonomien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =tentacle=

Du vil vel i så fall ikke finne på synes at en svensk kvinne som er økonomisk uavhengig høres mer forlokkende ut enn en som har vært arbeidsledig i to år, uten utdannelse, nedsyltet i gjeld fra utallige forbrukslån, på leid kjellerhybel med fuktproblemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Inge Røkke er det motsatte av det jeg ønsker meg. :)

Småkorrupt, på kanten av loven, pengesterk og usjarmerende.

Jeg vil heller ha en fattig kunstnerkar som plukker blomster til meg i stedet for å kjøpe dem i butikk. :rødme: Men sånne finnes det ikke mange av. Kanskje de bare finnes i drømmene mine. :tristbla:

Har kutta fyrer før fordi deres forhold til penger har vært så annerledes enn mitt, dvs det at de har hatt rikelig tilgang til penger hele livet ikke har vært sunt for dem, og at de har hatt vanskelig for å sette seg inn i andres situasjon av den grunn. Men herregud, det finnes hyggelig pengesterke karer, helt sikkert, men det kommer aldri til å ha noe å si når jeg skal forelske meg. Wow, nå høres jeg veldig politisk korrekt ut. Men jeg tenner ikke på penger og makt, heller på kreativitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
:kaffe:

Hele 48 prosent av de norske single kvinnene vil ha en økonomisk uavhengig mann.

Han bør være utadvendt og lidenskapelig, gjerne eldre og noe mer bemidlet :kaffe:

Bare 48 prosent? Det var lite. Selvsagt liker mange kvinner noe eldre menn med tyngde. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i følge en undersøkelse er det ca en like stor andel menn som ville ha blonde, slanke jenter med høye hæler. Så kan man jo disktuere hva som er verst/mest overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Devin_*
Vel, i følge en undersøkelse er det ca en like stor andel menn som ville ha blonde, slanke jenter med høye hæler. Så kan man jo disktuere hva som er verst/mest overfladisk.

med høye hæler faktisk. Har nok bare seg selv å takke med slike skyhøye krav.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moncler

Jeg vil ha en som er ukontrollert, uten grenser og ikke jordnær men ha store drømmer. Ellers må han være morsom, impulsiv og snill. En som stadig har nye ideer og ikke er forutsigbar. Utseende kan være så mye forskjellig. Jeg er ser for meg en gjennomsnittlig høy forholdsvis slank gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nå si jeg at jeg synes det er rart at 52% IKKE vil ha en økonomisk uavhengig mann.

Hva pokker vil de ha da, en mann som er avhengig av en selv for å klare seg? Avhengig av sosialkontoret? Avhengig av foreldrene? Eller en som rett og slett ikke har råd til å flytte fra sin 20 kvm store hybel? Mm, det frister gitt.

Ikke synes jeg det er spesielt rart at man vil ha noen som er rik, ellr over gjennomsnittet velstående. De færreste av oss higer vel etter fattigdom. Verken for oss selv eller for de rundt oss.

Du ville hatt en svensk kvinne som var avhengig av noen andre for å klare seg økonomisk? Kjekt for denne svenske kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en som er ukontrollert, uten grenser og ikke jordnær men ha store drømmer. Ellers må han være morsom, impulsiv og snill. En som stadig har nye ideer og ikke er forutsigbar. Utseende kan være så mye forskjellig. Jeg er ser for meg en gjennomsnittlig høy forholdsvis slank gutt.

Enig i denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.

:fnise:

Det MORSOMME med undersøkelsen er jo at det er en annen tråd her om hva kvinner vil ha. Den som har lyst kan jo sjekke ut som det er sammenheng eller ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.
Jeg vil ha en som er ukontrollert, uten grenser og ikke jordnær men ha store drømmer. Ellers må han være morsom, impulsiv og snill. En som stadig har nye ideer og ikke er forutsigbar. Utseende kan være så mye forskjellig. Jeg er ser for meg en gjennomsnittlig høy forholdsvis slank gutt.

:kaffe:

Jeg setter en 100 lapp på at du enten:

- blir veldig skuffet i livet

- blir skilt

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.
Må nå si jeg at jeg synes det er rart at 52% IKKE vil ha en økonomisk uavhengig mann.

Hva pokker vil de ha da, en mann som er avhengig av en selv for å klare seg? Avhengig av sosialkontoret? Avhengig av foreldrene? Eller en som rett og slett ikke har råd til å flytte fra sin 20 kvm store hybel? Mm, det frister gitt.

Ikke synes jeg det er spesielt rart at man vil ha noen som er rik, ellr over gjennomsnittet velstående. De færreste av oss higer vel etter fattigdom. Verken for oss selv eller for de rundt oss.

Du ville hatt en svensk kvinne som var avhengig av noen andre for å klare seg økonomisk? Kjekt for denne svenske kvinnen.

:kaffe:

Helt enig med deg G - det virker bare som det er vanskelig å få kvinner til å stå åpent fram med det.

Mhp menn - så er kanskje det nye som kvinner bør legge seg på minnet at det holder IKKE å være pen lenger - du må også være intelligent, morsom og om ikke rik så i hvertfall i stand til å finansiere din egen livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moncler

Vær ikke for sikker på det. Det finnes mange uforutsigbare personer, de blir ikke nødvendigvis skilt for det. Er noen noen områder man kan være stabile på. f.eks når det gjelder parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest David John jr
Vær ikke for sikker på det. Det finnes mange uforutsigbare personer, de blir ikke nødvendigvis skilt for det. Er noen noen områder man kan være stabile på. f.eks når det gjelder parforhold.

:kaffe:

Du misforsto. Mitt poeng er at den personen du beskriver neppe eksisterer, og i hvertfall ikke etter et par år med våkenetter....

Men jeg glemte ett alternativ:

- Du går alene gjennom livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moncler
:kaffe:

Du misforsto. Mitt poeng er at den personen du beskriver neppe eksisterer, og i hvertfall ikke etter et par år med våkenetter....

Men jeg glemte ett alternativ:

- Du går alene gjennom livet.

Jeg vet i hvertfall at sånne eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Jeg vil ha en som er ukontrollert, uten grenser og ikke jordnær men ha store drømmer. Ellers må han være morsom, impulsiv og snill. En som stadig har nye ideer og ikke er forutsigbar. Utseende kan være så mye forskjellig. Jeg er ser for meg en gjennomsnittlig høy forholdsvis slank gutt.

Jeg kjenner ingen slike som er trofaste. Men noen som later som de er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje burde jeg satse på svenske kvinner som helst vil ha delt ansvar for økonomien?

Du burde heller satse på å feste mindre lit til alt mulig rart du leser på internett :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.
Du burde heller satse på å feste mindre lit til alt mulig rart du leser på internett :-P

:kaffe:

Du tenker kanskje på innlegget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...