Gå til innhold

Estrella's shoppingdagbok


estrella

Anbefalte innlegg

Siden jeg har handlet litt for masse..Så tenkte jeg å lage meg en liste over hva jeg har lyst på, men som jeg ikke kan kjøpe foreløpig..Har litt fritidsproblemer!

(har høstferie ei uke før alle andre pga skole i et annet fylke, så jeg kjeder meg, og ender opp med å sitte på nett til klokka er masse om kveldene, for så og sove lenge, slik at folk er ferdig på skolen når jeg får raua ut av huset :fnise: )

Enkel grå tunika

En sølvgrå cardigan

En a-formet topp

Bukse

-baggy jeans

-enkel genser

-vintersko

-sokker

-dvder: grey's anatomy sesong 3

van helsing

den norske som jeg kommer på hva heter, den på fjellet,

med to stk som snakker stavangersk:P

-cder: nyeste til Katie Melua

Charlotte Church

Josh Groban

Rebecca St. James

Dixie Chicks

Nightwish sin nye

Turboneger sin nye

++

-Ny pc(særlig)

Lista kan bli ganske lang.. haha! Bare vent og se :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg har handlet litt for masse..Så tenkte jeg å lage meg en liste over hva jeg har lyst på, men som jeg ikke kan kjøpe foreløpig..Har litt fritidsproblemer!

(har høstferie ei uke før alle andre pga skole i et annet fylke, så jeg kjeder meg, og ender opp med å sitte på nett til klokka er masse om kveldene, for så og sove lenge, slik at folk er ferdig på skolen når jeg får raua ut av huset :fnise: )

Enkel grå tunika

En sølvgrå cardigan

En a-formet topp

Bukse

Så mye fint de har fått inn på Lindex da.. Har ikke vært der på en stund. Likte tunikaen,cardiganen og toppen kjempegodt! Bare litt over en uke til lån og stipend kommer, klarer jeg å vente til da tro? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint de har fått inn på Lindex da.. Har ikke vært der på en stund. Likte tunikaen,cardiganen og toppen kjempegodt! Bare litt over en uke til lån og stipend kommer, klarer jeg å vente til da tro? :sjenert:

Oh yeah, du klarer og vente^^

Får også stipend og lån, den 15, woho!

Men kan ikke bruke mer penger på klær og diverse-_- Må slakke litt ned xD

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah, du klarer og vente^^

Får også stipend og lån, den 15, woho!

Men kan ikke bruke mer penger på klær og diverse-_- Må slakke litt ned xD

:jepp:

Jeg MÅ klare å la være, søren at vi må spise og bo og ha varme og sånne unødvedige ting altså :kjefte::ler:

Blir heldigvis litt mer penger i kassa når kommunen får ræva i gir med lønningene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ klare å la være, søren at vi må spise og bo og ha varme og sånne unødvedige ting altså :kjefte::ler:

Blir heldigvis litt mer penger i kassa når kommunen får ræva i gir med lønningene mine :)

Ja, det er noe skikkelig drit med mat, tak over hodet, og andre diverse unødvendige ting :lur:

Jeg klarte og svi av litt for mye penger idag og..Sånn går det når jeg har høstferie, og er all by myself :sjenert:

Var hos frisøren, klippet og farget det. Ble dritfint^^

Måtte jo kjøpe skikkelig shampo, balsam og stylingprodukt vet du, for å vedlikeholde frisyren..Prisen ble 1800 kr :sjenert:

Så fikk jeg tak i nye renseprodukter til ansiktet. 150 kr der=)

Nivea Young serien :)

Så fikk jeg kjøpt ei bok, the high school musical og en pakke med tre mary-kate og ashley olsen filmer. Det var julegave til søsteren min på 11. Hun elsker begge de to tingene :jepp:

Kostet 178 kr.. Ikke så gale, ei bok og tre filmer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt julegave til mamma :jepp:

På denne nettsiden

Kjøpte kyllinger! Hihi

Finner aldri gave til henne, så derfor tok jeg å kjøpte en gave til henne, i hennes navn heter det, til noen som virkelig trenger det!

:jepp::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt på nettet, på H&M.. :-D

Kjøpte en topp i grått

En topp i rosa

En tunika

En kjole

og en til tunika :)

Skal legge ut bilder når jeg har fått de, hvis jeg passer de :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig mye som foregår her inne :sjenert:

Måtte ut og handle ei bukse idag, er skikkelig stolt av meg selv, fant to bukser for 700 kr til sammen, på under en time:-O

Vanligvis bruker jeg 6 timer på å prøve å finne ei bukse, og jeg ender opp med kun topper :ler:

Men idag fant jeg to bukser :jepp: Jeey!

Jeg kjøpte meg og en parfyme som var litt dyr egentlig, men men.. Den lukter kjempegodt og er verd det(500-et eller annet-kr)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg ville spre videre noen utrolig fine sanger som jeg absolutt bare må høre hele veien:-D

Within Temptation-The Howling <3

Within Temptation-Ice Queen

I wish I had an angel

Sleeping Sun Her er fortsatt Tarja med i bandet Nightwish, hun er desidert den beste! De burde hatt henne istedenfor Anette Olzon!!!!

Leaves Eye- ElegyHun som synger er fra samme plass som meg:-D Woho!

Denne er seriøst beste på hele YouTube!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...