Gå til innhold

Estrella's shoppingdagbok


estrella

Anbefalte innlegg

Dette så veldig morsomt ut, å ha en shoppingdagbok, så jeg tenkte å lage meg en jeg også.. Vet nå ikke helt hvor ofte jeg kommer til å shoppe så utrolig masse, men men..

Kommer nok til å bruke denne til å legge ut litt av hvert hva jeg kjøper, bare for å kontrollere meg selv litt..

Siden jeg egentlig ikke har råd til å kjøpe masse klær og slikt^^

Men når jeg er ute å handler, jada;-)

Kommer nok og til å sjekke ut andre sine dagbøker^^

Og hvis dere vil er det bare å komme med tips ang hvor dere handler osv.. =)

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse skona har jeg så lyst på!

Kjøpte disse istedenforSko

:fnise:

Jeg kjøpte også en genser fra H&M, en laang svart en, med paraply og regndråper formet som hjerter. Jeg bare måtte! Haha! Er dødsherlig å gå i..pluss jeg har flyttet til Bergen, så paraply og bergen;-)

Så kjøpte jeg og en topp i sølv fra H&M, enda et par med sko fra wedins, et smykke, ei festveske, øredobber og fliseklemmer fra acesorice.. Og ei bukse! Det var shoppinga mi for mange mndr fremover(hehe..særlig)!

Bare for å si det, jeg hadde akkuratt fått 20 000 kr i stipend og lån, så jeg hadde litt råd til å kjøpe klær(brukte 2000 kr)..

Derfor har jeg ikke råd på ei god stund å kjøpe meg mer klær!

Oi, jeg glemte å skrive ovenfor at jeg også kjøpte vinterjakke :fnise:

Så nå fikk dere vite hvor ansvarlig jeg er når jeg får så masse penger inn på kortet.. Jeg konkluderte med at meg+20 000kr= :nei:

Det burde ikke være lovlig og sette inn så masse penger til en 17åring som bor 5 timer hjemmenfra :fnise: (det samme sa vennene mine :lur: )

Det verste med det hele var at dagen etterpå fikk jeg 5000 kr i lønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor tror jeg det er bra for meg å lage ei shoppingdagbok. Da får jeg på "papir" hvor gal jeg er når jeg har penger, og dermed(forhåpentligvis) skjerpe meg litt når jeg ser resultatet..

Pluss jeg er bare nødt til å skjerpe meg, har husleie, strøm, mat, skolepenger(går på privatskole:P) osv å betale xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Estrella! :vinke:

Fine ankelstøvletter du hadde kjøpt! Stilige de tøyskoene du linka til også, jeg har lyst på et par nye converse :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, Estrella :) Godt å høyra at det finst fleire av oss som går amok med bankkortet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit, Estrella :) Godt å høyra at det finst fleire av oss som går amok med bankkortet ;)

Åh jeg går lengre enn amok med mitt bankkort :skratte:

Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å få til å beherske meg :fnise: Men er nesten nødt til det, i og med at jeg ikke kan ringe hjem og sutre over mangel på penger akkuratt..

Så her er det bare å fortelle om gode innkjøp som dere kommer over, da kan jeg kanskje stjele deres ideer :lur:

Skal prøve å ta litt bilder av når jeg kjøper noen ting og slikt:-)

Åja, dere kan og komme med noen råd hvor jeg kan kjøpe bukser! Dere skjønner bukser, det er det eneste jeg har mangelvare av inni skapet mitt.. Jeg finner aldri bukser som passer, og når jeg finner så varer de en mnd eller to før det er hull i dem.. Mamma spurte meg hva jeg holder på med, men jeg vet det ikke selv engang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og tenkte på hva jeg brukte mine penger på forrige gang, og nå kom jeg på det:

-kjøpte meg ny biblel(til skolen^^)

-casio grafisk kalkulator(har påbyggingsmatten i år jeg:P er litt nørd av og til)

-cd: wow worship, altså en cd med mange forskjellige artister, bare at det er kun kristne sanger som brukes til lovsang etc

Så på bare de tre tingene brukte nesten 1600 kr. Ikke billigt med kalkulator og bibel nei.. :fnise:

Grunnen til at jeg sitter her inne nå er fordi jeg kjeder meg..og jeg venter på at tørketrommelen skal bli ferdig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. jeg får ikke sove, hva søren!?

Så jeg gikk innom pc-en, da får jeg iallefall ikke sove, *kjefte på meg selv :kjefte: *

Men men, jeg får iallefall snakke med ei venninne, som bor i Panama for et år :klemmer:

Jeg gikk også innom ellos, og fant noen ting jeg ønsker meg :fnise:

Svart kjole

Grå tunika(ser veldig slafsete på bilde, men så ganske pen ut på modellen)

Et par med sko

Puma veske

Belte

Et smykke

Et til smykke

Men nå må jeg sove! Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Du har kommet til rett plass. Vi er flere her som går amok med bankkortet innimellom (eller, egentlig ganske ofte :lol: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: Du har kommet til rett plass. Vi er flere her som går amok med bankkortet innimellom (eller, egentlig ganske ofte :lol: )

Woho! Det var det enda godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart og bruke penger idag og jeg xD

Har ikke bilder av tinga, foreløpig, men det jeg kjøpte er:

-to skåler til snop/chips: utrolig søte:-P

-to par med øredobber:et med hodeskaller på og et i litt gammeldags stil

-ei form(til mat)

-tre små søte skåler

-servietter med en sau på xD

..200 kr på Søstrene Grene^^

Så var vi og ute og spiste, på en kafe, Amys coffebar i Stavanger. Dødsgod mat:-P Kjøpte bagel med kylling i karri, og bananmilkshake, 130 kr xD

Jeg kjøpte og busskort, dagskort xD 65 kr^^ Sparer på å kjøpe busskort når jeg skal frem og tilbake til byen. En vei koster liksom til vanlig 40 kr, og jeg må først ta bussen fra meg til sandnes rutebilstasjon, som igjen koster 21 kr xD

Så fikk jeg en gave. Et smykke og et par med øredobber, skal legge bilder ut:-D Fikk dem fra Tallinn;-)

Ikke en dag uten litt småshopping, iallefall ikke når jeg har høstferie og er hjemme en tur og treffer venner og familie :love:

endret: glemte og skrive at jeg og kjøpte stearinlysholder på søstrene grene;-) Var ganske kul egentlig :jepp:

Endret av estrella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Visakort+rebecca=no good deal

Det fant jeg ut idag. Haha!

Var i byen idag og.

Kjøpte litt for masse maybe?

HM:

-maskara, jeg trengte faktisk ny

-concealer

-pudderkost, hadde mistet min gamle O.o

-øyenbrynsblyant

Søstrene Grene:

Skal lage kalender til lillesøsteren min, siden jeg treffer henne så sjelden, så jeg tenkte å lage en kalender, bare for å være snill, så kjøpte litt småting til den

-to klisterbøker, 10 kr pr stk

-klistermerker

-blyant

-magnetbamse til kjøleskap :-P

-øredobber

-vannkaraffel:den var til meg selv

Kjøpte også fire julegaver :jepp:

Nysgjerrige Nils til lillesøsteren min på 3(dvd)

Valiant til lillebroren min på 5(dvd)

Saw 3 til lillebroren min på 16

Slipp Jimmy fri til lillebroren min på 15

Så da mangler jeg julegaver til 9 stk :jepp:

Imorgen ryker det også enda mer penger. Skal til frisøren, klippe og farge. Prisen var minst 1300 kr fikk jeg beskjed om... så dyrt det er å klippe seg og farge håret :lete:

På fredag ryker det enda mer penger :gråte:

Da skal jeg kjøpe sovesofa, en hylle til stuen, og en til rommet.

Men har regnet ut, og det blir ikke så veldig mye mer enn 1500 kr.

Sovesofaen koster 1000 kr, og hyllene er ikke så utrolig dyre, så det er ikke verdens undergang..

Får stipend den 15. 6000 kr :jepp:

Har søkt på jobb, håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har begynt på julepresangene allerede, da! Har hatt det litt i bakhodet den siste uka, jeg også, men får meg bare ikke til å begynne enda. Vil rett og slett ikke innse at det snart nærmer seg jul... :fnise:

Du er jammen meg snill med lillesøstera di! Er hun mye yngre enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har begynt på julepresangene allerede, da! Har hatt det litt i bakhodet den siste uka, jeg også, men får meg bare ikke til å begynne enda. Vil rett og slett ikke innse at det snart nærmer seg jul... :fnise:

Du er jammen meg snill med lillesøstera di! Er hun mye yngre enn deg?

Hun er 11 år. 6 år yngre enn meg^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...