Gjest Donna Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 Synes jeg har så lett for å krangle - eller nei ..ikke krangle ...men å si ting imot slik at man blir uenige ...og så blir alt surt ..iallefall føler jeg at det blir surt ..og så går jeg or irriterer meg .....både for at jg ikke har holdt kjeft ...og for at den andre det gjelder virker sur også .....men så vet jeg ikke om han er det ..... Man kan jo ikke være enige i alt ...og det er fort å misforstå hver andre ...har dere det slik at dere føler at dere ikke forstås på rett måte ....at dere blir sure, irriterte eller skuffet på den andres reaksjoner ...eller at den andre blir slik på dere? Forstår dere hva jeg mener? At man kan ha en samtale om noe - og så sier den ene noe og så er det "feil" svar ..og så blir tilbakemeldingen at den andre virker kort eller snurt eller avfeiende .....og så blir man litt irritert selv ...og så svarer man kanskje litt uoverveid og så blir alt dumt...og så går man og er småsur på den andre ......men tar det ikke opp ........ hm ...jeg er jo vanligvis en enkel person å omgås ....så jeg vil ikke ta det hele på meg ...men er det slik at man har lett for å bli uenige med de man ikke ønsker å bli uenige med? Nå vet jeg ikke helt hvor jeg har denne personen - for sist kommunikasjon var via sms - og svaret fra meg ble kanskje ikke så godt mottat ..iallefall har jeg ikke hørt mer .......men det har hendt før også ..og da har det ikke vært noe ...bare at han ikke har hatt tid ....men jeg vet jo aldri ...og da blir jeg litt lei meg ..og litt irritert ....sukk Vel ..iallefall .....er dere alltid enige? eller blir dere ofte uenige? hva hør man da? tier om det - prøver å la være å si imot for at det er lettest .....? eller tar en skittentøysvask om en bagatell? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 well, nå har jeg et ganske så hissig temperament da, (selv om det er blitt myye bedre), så jeg blir fort irritert, sint og rasende...og tror fort også at andre er det selv om de ikke nødvendigvis er det... Da blir det en liten krangel, også får vi rydda opp i saker og ting, også er det greit igjen. Men følelsen av å tro noen er sur på deg, den er ikke noe koselig nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. april 2003 #3 Del Skrevet 5. april 2003 Dette er veldig vanlig! Hadde en kjempeartig diskusjon med et psykolog par i julen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. april 2003 #4 Del Skrevet 5. april 2003 nei det er ikke gøy å føle at andre er sure på en .....sukk ...og så blir jeg litt barnslig noen ganger og tenker at da vil søren meg ikke jeg ta kontakt .....det kan motparten få gjøre ....men så er det ikke så lett å gjennomføre det - og så kryper jeg til korset selv om det kanskje var jeg som hadde rett eller ble forulempet ...bare for at den andre ikke skal være sur ...burde heller stått på mitt og ikke gjort det ..men jeg hater å føle at noen er sure på meg men det er det normalt at det blir så lett uenigheter da? at man blir uenige om filleting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 9. april 2003 #5 Del Skrevet 9. april 2003 Hallo?? Noen der?? *ler* Det er vel flere som har noen tanker rundt dette vel?? (håper i alle fall det ) kom igjen da ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg er (omsider) midt i strielegginga, men kan i alle fall si en ting: Etter hva jeg har lest av deg her på forumet virker du som ei som kan kommunisere bra Og ikke noe "sær" eller kranglete på noen som helst måte Men ok - jeg har jo ikke kommunisert med deg på tomannshånd, da. Kan jo hende du sparer pepperet til privaten? dorian - krangler fært med stria si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 9. april 2003 #7 Del Skrevet 9. april 2003 :oops: Takker for innlegget ditt Skal si det til meg selv noen ganger når jeg har lagt meg i kveld " jeg er ikke sær eller kranglete - jeg er ikke sær eller kranglete - jeg KAN kommunisere bra - det har Dorian sagt !" ...( forresten - nicket ditt - det var navnet på yndlingskosedyret til broren min - Dorian het det - det var en meget kul ulv - et slags OL maskott dyr tror jeg langt tilbake - hehe måtte bare spore av litt ) Nei - jeg regner ikke meg selv om så veldig kranglete - men det er rart med det - noen ganger eller med noen personer - så blir liksom det man sier feil .... Vel - har ikke tenkt å krangle med deg i alle fall så da sier vi det - jeg er ikke sær eller kranglete .....nemlig ...(likte den der altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 9. april 2003 #8 Del Skrevet 9. april 2003 Kosedyr!? Jeg ler meg skrukkete! Du er fin du, Virgo. Er jo ikke alltid kjemien stemmer med andre, og det kan likegodt være den andres feil hvis det blir noen misforståelser (Jeg mener alltid det ) dorian - nå også som en kul ulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 9. april 2003 #9 Del Skrevet 9. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå