Gå til innhold

Hjelp til jul?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Denne har jeg lagt ut på nettby og tenkte jeg kunne legge den inn her og:

Ok,jeg vet det er lenge til jul men jeg må neste begynne med denne nå:)

Hvert år ved juletider gjør jeg noe godt for noen.Rett og slett fordi jeg ELSKER å hjelpe folk som trenger det:)

Det er altså noe av den beste følelsen man kan sitte igjen med når man hjelper andre!

Ifjor ga jeg en "hjemløs" (hjemløs vet jeg ikke men han sov nå hvertfall på gaten) rene nye klær,kjøpte nye sko og spanderte på ham en god middag!*må le litt* mann trodde jeg vel var gal da jeg kom bort til ham og sa hva jeg ville gi ham:)Og så glad han ble!!DA fikk jeg SKIKKELIG juleglede inni meg:)

I år vil jeg gjøre det igjen!Men jeg trenger deres hjelp!

Det jeg vil dere skal gjøre for meg er å "nominere" (vet ikke om det blir riktig ord") noen som fortjener en GOD JUL!

Det kan være for eks......noen som sliter med å kjøpe julegaver til barna sine,noen som trenger mat,noen som trenger noe til huset men ikke har råd til å kjøpe det....ja det kan være hva som helst:)

MEN...her vil jeg ha folk som virkelig FORTJENER det altså! Ikke folk som skal "lure" til seg noe ekstra mens de sitter med masse penger i baklomma.Jeg mener noen som virkelig vil sette pris på dette.

Fortell her i gruppen..i denne tråden om noen som fortjener en god julefeiring/julegave, og fortell meg hvorfor.

Ikke bruk navn det tar vi på pm når en "vinner" kåres.

Sikkert noen som tror jeg er spik spenna gal:)Ja jeg er kanskje det hehehe

Men jeg ELSKER dette her!!!

Nominere dere selv eller andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Denne har jeg lagt ut på nettby og tenkte jeg kunne legge den inn her og:

Ok,jeg vet det er lenge til jul men jeg må neste begynne med denne nå:)

Hvert år ved juletider gjør jeg noe godt for noen.Rett og slett fordi jeg ELSKER å hjelpe folk som trenger det:)

Det er altså noe av den beste følelsen man kan sitte igjen med når man hjelper andre!

Ifjor ga jeg en "hjemløs" (hjemløs vet jeg ikke men han sov nå hvertfall på gaten) rene nye klær,kjøpte nye sko og spanderte på ham en god middag!*må le litt* mann trodde jeg vel var gal da jeg kom bort til ham og sa hva jeg ville gi ham:)Og så glad han ble!!DA fikk jeg SKIKKELIG juleglede inni meg:)

I år vil jeg gjøre det igjen!Men jeg trenger deres hjelp!

Det jeg vil dere skal gjøre for meg er å "nominere" (vet ikke om det blir riktig ord") noen som fortjener en GOD JUL!

Det kan være for eks......noen som sliter med å kjøpe julegaver til barna sine,noen som trenger mat,noen som trenger noe til huset men ikke har råd til å kjøpe det....ja det kan være hva som helst:)

MEN...her vil jeg ha folk som virkelig FORTJENER det altså! Ikke folk som skal "lure" til seg noe ekstra mens de sitter med masse penger i baklomma.Jeg mener noen som virkelig vil sette pris på dette.

Fortell her i gruppen..i denne tråden om noen som fortjener en god julefeiring/julegave, og fortell meg hvorfor.

Ikke bruk navn det tar vi på pm når en "vinner" kåres.

Sikkert noen som tror jeg er spik spenna gal:)Ja jeg er kanskje det hehehe

Men jeg ELSKER dette her!!!

Nominere dere selv eller andre:)

Glemte å logge meg inn....denne var fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nominerte jeg har hittill er

1.Nominering:

Ungt par på 19,fra Østfold ønsker seg mat

2.Nominering:

Kvinne på 60 fra Nord Trøndelag,sliter veldig økonimisk,ingen ønsker oppgitt

3.Nominering:

Kvinne,ufør pga rygg,venter operasjon,2 barn ,mistet ett i krybbedød,4 barnebarn.Ønske oppgitt var laptop

4.Nominering:

Barneklinikken i Bergen (prematuravdelingen)

Bare å komme med flere!Ingen privatnavn blir selvfølgelig lagt ut!

Send til meg her eller på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...