Gå til innhold

Juletreet

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er litt over the top når det gjelder jul ifølge sambo meg jeg elsker jul så derfor hehe.

Men jeg bare lurer hvor lenge et juletre holder seg? Vil helst ha det inne før den 23 desember pga jobb og at sambo og jeg ikke feier jul sammen. Men jeg er så redd for at treet skal dø. Og er det veldig krise om treet kommer rett utenfra og inn. Har nemlig ikke noen bod eller lignende her vi bor som vi kan putte det i hvor det er en mellom tempratur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men vi setter det opp før julemiddagen og tar det ned etter gavene! :fnise: Når man har flere katter i huset så fungerer det kun som ett klatrestativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moncler

Det kan i hvertfall stå i et par uker. Edelgran drysser ikke, så det er jo en grei mulighet. Personlig synes jeg det er mer sjarm over et vanlig grantre selv om det drysser litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men vi setter det opp før julemiddagen og tar det ned etter gavene! :fnise: Når man har flere katter i huset så fungerer det kun som ett klatrestativ!

Om jeg så skal sette opp piggtrådgjerde rundt treet mitt så skal det stå. Heldigvis er to av kattene voksne, men er usikker på minstemann. Dessuten er de redd bare de ser spruteflaska så da setter vi den ved siden av treet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...