Gjest tv-fredag Skrevet 30. september 2007 #1 Del Skrevet 30. september 2007 Når jeg leste at Anne Grosvold skulle ta over som progamleder så ble jeg så jublende glad. I andre program som hun har hatt ansvaret for, synes jeg at hun har vært stødig, varm og stiller gode spørsmål. Men jeg har blitt så utrolig skuffa! Hele progammet virker stressende, rotete, overflatisk og kaldt. Gjestene er der i altfor kort tid, hun stresser seg gjennom spørsmålene og hun er faktisk ufin med gjestene sine om det ikke svarer kjapt eller godt nok. Sist fredag så synes jeg hun hadde flere ufine anisktminer til sin tidligere barnesoldatgjest, og i tillegg stilte hun spørsmål som var unødvendig uklare og litt på grensen. Skulle ikke ha trodd hun faktisk hadde lest boken hans, og hun oppførte seg som om hun aldri hadde hørt om barnesoldater før. Da neste gjest (Kåre Conradi) forståelig nok var litt påvirket over første gjest sin sterke historie, ble hun irritert og sa at "Slik er tv, slik er livet, vi må videre". Det er jo helt sant, men som programleder er det ens jobb å få fokus tilbake på en glidende og naturlig måte. Og da hun intervjuet polititmannen som hadde ansvaret for lommemannen, så antydet hun sterkt at de gjorde slett arbeid. Politiet stiller jo opp i media fordi de har frusterende store problemer med å finne han! Nei, hele greia er både travelt og ufint, tror jeg ikke kommer til å se på mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 30. september 2007 #2 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg så Grosvold for første gang nå på fredag, og satt med mye av den samme opplevelsen som du refererer. For min del tok programlederegenskapene, eller mangelen på sådanne, altfor mye av fokuset i programmet, jeg ble sittende å ergre meg over damen mer enn jeg faktisk lyttet til det som ble sagt. Håper det blir bedre når hun får etablert seg litt mer i rollen og konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sangfuglen_* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg så litt av programmet hvor Diana Crall var med og da var det også bråstopp for å se programmet flere ganger. Hun presterer å spørre en dame som lever av å synge, som sikkert synger hele døgnet for å øve og holde stemmen vedlike - hun spør om Diana Crall sang for tvillingene sine mens de lå i magen hennes? Klart hun sang for dem, ikke nødvendigvis spesielt for dem men fordi hun lever av sangen sin?! De ungene hørte vel sang og musikk hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #4 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er også en fan av Anne Grosvold, men dette var dårlige greier. Altfor dårlig tid til intervjuobjektene, og jeg liker heller ikke det skrivebordet hun sitter bak. Hun ser ut som en streng lærerinne. dette burde vært veldig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå